- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teď jde jen o to, aby se za ty peníze nepořídil jen nový asfalt na staré silnici (tedy další zbytečné a obtěžující zvýšení nivelety, oblíbená to silničářská metoda už asi padesát let), ale aby to byla skutečná rekonstrukce - odtěžení zvněných nebo sesedlých krajnic a nasypání+zhutnění nových, rozšíření zatáček, opravy propustků, minimálně dvojvrstvá asfaltová vrstva proložená zpevňující textilií... A nakonec to skoro nejdůležitější: retroreflexní vodorovné značení!
A kolik z těch stamilionů skutečně půjde na silnice. Určitě jich víc skončí mezi úplatkáři.
Tak to se zase někdo nakapsuje a na samotnou opravu toho moc nezbyde.Nic nového pod sluncem.
...neschopnost státu, kraje, měst a obcí, zase za cizí peníze - vše z nás dělá vazala, k čemu zde máme vedení, když se vše rozhoduje jinde...
jlepsi je opravi.. diru vyriznou, zalepi a o 20 cm je dira nova.. proc? ze by spatne podlozi a celkove by to chtelo novy zaklad atd:
No vida, když se toho chopí úředník, který věci rozumí a dokáže napsat rozumný projekt, tak to najednou jde. Přitom tady stále čteme zprávy o tom, jak to nejde.