Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úniky prachu ženou libereckou slévárnu do propasti. Hrozí jí uzavření

Liberecká slévárna Ferex-ŽSO, která stojí u libereckého vlakového nádraží a zaměstnává 170 lidí, má na vybranou: buď konečně zabrání únikům prachu do sousední čtvrti s rodinnými a bytovými domy, nebo v ní Česká inspekce životního prostředí zastaví výrobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27i86ř42í 19E74r53b40e25n 1923144446497

No, jako první věc byste mohli ty černé haldy na dvoře zkusit uklidit do kontejnerů a nádob na sypké materiály, aby to sebemenší vánek neroznášel po okolí. Pak už stačí mít jen podtlakové větrání těch výrobních prostor, kde prach vzniká.

+1/0
30.4.2015 23:44
Foto

L16a29d92i78s29l28a37v 72S48t51r66n90a78d 7964941284568

Jo souhlasím, ale měli by dostat šanci. Je to nové vedení a jak se říká, není to "hop na krávu a je tele". Rozhodovat u nového majitele firmy by měl někdo, kdo problému rozumí a ne někdo, kdo z toho dělá "politiku" a hřeje si vlastní polívčičku. Jsem z průmyslu a vím, že nic nejde "honem, honem" protože se blíží kontrola. To je potom jako na vojně před převratem. Blíží se inspekce, tak honem šutry natřít na bílo, oblohu na modro a trávnu nastříkat zelenou barvou. Je to o komunikaci odborníků. A teprve potom, až bude vidět neochota problém řešit, tak zavádět represi.

0/0
1.5.2015 23:51

J84i86ř44í 96E75r94b16e72n 1893344256397

Já si taky říkám, jestli pak náhodou té slévárně nechybí materiál, když to od nich každý větší liják a každý silnější vítr roznáší po okolí. Vždyť toho odnosu musejí být možná i tuny za rok.

Připomíná mi to historku z ČSD blahé paměti: pro rozvoz uhlí ze severočeských a středoslovenských dolů do jednotlivých elektráren po celé ČSSR používali letité vagony, ze kterých se škvírami sypal mour, který pak museli z kolejiště pracně a nákladně odklízet. Toto čištění stálo ČSD několik milionů korun ročně. Jenže nové kvalitní vagony si koupit nemohly - neměly na ně peníze právě proto, že musely vydávat tak strašné sumy za čištění kolejí ;-)

+1/0
2.5.2015 16:01
Foto

L45a63d81i57s21l36a61v 68S83t55r97n12a19d 7764741304518

To má něco do sebe. Souhlasím. R^

0/0
2.5.2015 17:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.