Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úniky prachu ženou libereckou slévárnu do propasti. Hrozí jí uzavření

Liberecká slévárna Ferex-ŽSO, která stojí u libereckého vlakového nádraží a zaměstnává 170 lidí, má na vybranou: buď konečně zabrání únikům prachu do sousední čtvrti s rodinnými a bytovými domy, nebo v ní Česká inspekce životního prostředí zastaví výrobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47i63ř67í 82E46r41b98e18n 1283814776987

No, jako první věc byste mohli ty černé haldy na dvoře zkusit uklidit do kontejnerů a nádob na sypké materiály, aby to sebemenší vánek neroznášel po okolí. Pak už stačí mít jen podtlakové větrání těch výrobních prostor, kde prach vzniká.

+1/0
30.4.2015 23:44
Foto

L33a48d84i79s26l40a13v 72S64t83r23n33a92d 7584811474928

Jo souhlasím, ale měli by dostat šanci. Je to nové vedení a jak se říká, není to "hop na krávu a je tele". Rozhodovat u nového majitele firmy by měl někdo, kdo problému rozumí a ne někdo, kdo z toho dělá "politiku" a hřeje si vlastní polívčičku. Jsem z průmyslu a vím, že nic nejde "honem, honem" protože se blíží kontrola. To je potom jako na vojně před převratem. Blíží se inspekce, tak honem šutry natřít na bílo, oblohu na modro a trávnu nastříkat zelenou barvou. Je to o komunikaci odborníků. A teprve potom, až bude vidět neochota problém řešit, tak zavádět represi.

0/0
1.5.2015 23:51

J32i45ř56í 75E51r83b47e98n 1903504836647

Já si taky říkám, jestli pak náhodou té slévárně nechybí materiál, když to od nich každý větší liják a každý silnější vítr roznáší po okolí. Vždyť toho odnosu musejí být možná i tuny za rok.

Připomíná mi to historku z ČSD blahé paměti: pro rozvoz uhlí ze severočeských a středoslovenských dolů do jednotlivých elektráren po celé ČSSR používali letité vagony, ze kterých se škvírami sypal mour, který pak museli z kolejiště pracně a nákladně odklízet. Toto čištění stálo ČSD několik milionů korun ročně. Jenže nové kvalitní vagony si koupit nemohly - neměly na ně peníze právě proto, že musely vydávat tak strašné sumy za čištění kolejí ;-)

+1/0
2.5.2015 16:01
Foto

L76a66d73i39s64l75a76v 11S90t52r56n98a40d 7614811794538

To má něco do sebe. Souhlasím. R^

0/0
2.5.2015 17:45







Najdete na iDNES.cz