Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Útrapy cestujících nekončí. Tramvaje do Jablonce vyrazí až v červenci

Potíže během cestování z Jablonce do Liberce navzdory plánům neskončí ani v červnu. Termín obnovení provozu na tramvajové trati se posune. A už podruhé. Tramvaje by měly vyjet až v polovině července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81a59r52t56i67n 97M24u45s22i32l 4110251513901

DPMLJ nebude uplatňovat penále? Hospodaří tedy s péčí řádného hospodáře?

Asi nejvíc mě však odbourala věta o přeložce vedení VN, která by prý trať stejně uzavřela. Jak asi dlouho se taková akce plánuje, že jí nebylo možné udělat (připravit) loni nebo letos na jaře. Velmi mi to připomíná stavbu obchvatu Krás. Studánky, kde se také čekalo na přeložku sloupu VN a téměř hotová silnice několik měsíců stála. Tak sakra, to tu stavbu nikdo nepřipravuje, aby tohle zkoordinoval?

+4/0
3.6.2015 12:29

L53a64d79i85s61l11a87v 78E73g44e72r26m98a22i75e84r 2890852847803

Jsou to objektivní věci řekl Ludvík Lavička ;-D víte co se za každou objektivní věcí skrývá!!

+3/0
3.6.2015 11:59

H27a86n71a 32U34l20r18i69c35h72o71v92á 5881696218305

na příklad: velmi, ale velmi mírná zima

+1/0
3.6.2015 13:06

M66i46l91a11n 96V18i25k 1787405683853

A lidé bez mozku, kteří takovéto akce plánují!!

+1/0
3.6.2015 19:37

P47e59t31r 46V25i43n34a13ř 6803413543757

Jak nečekané.. A kdo bude pánové dokončovat tu prasárnu od Rudy po Ústav a Pivovar? Chodníky, které končí uprostřed hromady bahna, provizorní označení zastávek, kopce hlíny jak na poli? To se zase někdo napakoval... ;-€

+3/0
3.6.2015 10:25

P52e41t62r 16K12o50l82o55m87a90z19n48í97k 8844873720116

Tam jsou nejlepší ony eletrické oznamovače času odjezdu na za zastávce Pivovar, tj. asi nejméně frekventovaném místě celé trasy.

+5/0
3.6.2015 11:10

J18a41n 63Š48p71e58c47i87á56n 2370670859879

V Praze na Bělehradské 4.5.15 projela posledni tramvaj. Dnes 3.6.15 uz maji polozene koleje a zastrikuji betonem na polovine useku. Proc to v tom Liberci trva tak dlouho? Nikde to nepisou

+1/0
3.6.2015 8:59

P78e75t90r 92K60o47l90o15m73a94z83n79í93k 8384203330616

Tady byl rozsah prací řádově větší než výměna kolejí a podloží, nicméně to nemění nic na tom, že to celé bylo resp. je jedna velká tragédie. Např ona hezká výmluva na plynovod, ta probíhá v místě, kde za CELÝ rok pouze odebrali koleje a podkladní panely.

+4/0
3.6.2015 11:06

M37i69l33o93š 49K76r15č13m93á93ř 2747585737826

tak on každý soudný, kdo tu žije a zná rozsah prací věděl, že ty termín jsou utopie, ve Vraťáku aspoň stihli položit koleje, jinak ve nedodělané a v Jablonci škoda mluvit, dlouho se tam pořádně nedělalo

+2/−1
3.6.2015 12:19

P96e67t18r 25K27o54l47o46m95a67z37n22í56k 8834543430476

Jezdím kolem téměř denně a moc dobře vím, jak moc pilně se tam (občas) dělalo a to ještě jim poměrně vyšla zima vstříc . Nicméně to je vlastně vedlejší, ty realizující firmy vysoutěžily určitou zakázku (tj. něco, kde byl i daný i čas na realizaci) a měly tohle dodržet, popř. mělo po nich být vymáháno penále.

+1/0
3.6.2015 12:47

J23i35ř29í 67E44r90b48e12n 1693874986667

Souhlasím, na práci měli času dost. A ani na Brandlu, kde by se daly přimhouřit oči kvůli ujíždějícímu svahu, na té opěrné zdi taky nepracovali tak pilně, jak by bylo záhodno.

+1/0
3.6.2015 18:37

M72i41l41a90n 97V26i70k 1787205643853

Asi i slabomyslný chápe, že když odkopu patu kopce, tak svah nad tím sjede dolů. Ale to pánům projektantům s vysokým Q asi nedošlo!

0/0
3.6.2015 19:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.