- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DPMLJ nebude uplatňovat penále? Hospodaří tedy s péčí řádného hospodáře
Asi nejvíc mě však odbourala věta o přeložce vedení VN, která by prý trať stejně uzavřela. Jak asi dlouho se taková akce plánuje, že jí nebylo možné udělat (připravit) loni nebo letos na jaře. Velmi mi to připomíná stavbu obchvatu Krás. Studánky, kde se také čekalo na přeložku sloupu VN a téměř hotová silnice několik měsíců stála. Tak sakra, to tu stavbu nikdo nepřipravuje, aby tohle zkoordinoval?
Jsou to objektivní věci řekl Ludvík Lavička víte co se za každou objektivní věcí skrývá
na příklad: velmi, ale velmi mírná zima
Jak nečekané.. A kdo bude pánové dokončovat tu prasárnu od Rudy po Ústav a Pivovar? Chodníky, které končí uprostřed hromady bahna, provizorní označení zastávek, kopce hlíny jak na poli? To se zase někdo napakoval...
Tam jsou nejlepší ony eletrické oznamovače času odjezdu na za zastávce Pivovar, tj. asi nejméně frekventovaném místě celé trasy.
V Praze na Bělehradské 4.5.15 projela posledni tramvaj. Dnes 3.6.15 uz maji polozene koleje a zastrikuji betonem na polovine useku. Proc to v tom Liberci trva tak dlouho? Nikde to nepisou
Tady byl rozsah prací řádově větší než výměna kolejí a podloží, nicméně to nemění nic na tom, že to celé bylo resp. je jedna velká tragédie. Např ona hezká výmluva na plynovod, ta probíhá v místě, kde za CELÝ rok pouze odebrali koleje a podkladní panely.