- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Kdyby uprostřed křižovatky nebyla zeď, ale jen pozvolný nájezd, spolujezdec mohl přežít"
To je logika!!!
A taky mohli sejmout nějaké jiné auto na druhé straně kruháče.
Možná, že je dobře, že tam ta zeď byla. Pokud v opilosti přehlédl kruhák, mohl ten "placatý" profrčet a zastavit podobně o auto v protisměru.
projektanty a stavitele zabijáckých k.o. obvinit z obecného ohrožení.
Takove hovado, ktere vleti na kruhac a rozseka se tam, si ani nic jineho nezaslouzi. Lepe at se zabije sam nez aby zabil ci zmrzacil nekoho jineho.
No ty jsi přísný diskutér
Jak už psali v článku ... není cílem silnice zabíjet ty, kteří udělají chybu. Nestavíme schválně pasti s potutelnou radostí, že každý chybující se zabije.
To, co píšeš, je názor prasat.
Do paďous... Když je někdo nepozorné čuně a přehlédne trojúhelník se značkou kruhový objezd a pálí to rovně klidně dál, tak nemá na silnici co dělat. Když se vymlátí, tak je to jen trest za jeho pitomost. Na druhé straně je ovšem nutno dodat, že některé "kruháče" jsou opravdu neprofesionálně provedené, ale tím spíše vyžadují více pozornosti. Mezi další nešvary patří přechody pro chodce v těsné blízkosti kruhových objezdů, to je opravdu "na hlavu".
... přechody (přes hlavní) těsně vpravo za křižovatkou (řidič čumí vlevo, zda má volno a když konečně vyrazí, má před sebou chodce).
Když tak čtu diskusi, tak se myslím shodneme, že v názvu článku by se mělo vyměnit jedno slovo:
"Kruhové objezdy se zdí uprostřed. Nenápadných ochránců jsou plné silnice."
Kruhový objezd je tu proto,aby řidič zvýšil svůj postřeh k silničnímu provozu,zmírnil rychlost a uvědomil si kam má odbočit,neboli zvolit správný výjezd,s včasným a srozumitelným použití světla o změně směru (blikače).Toto se v ČR neděje a proto jsou jruhové objezdy lapačem pro neukázněné řidiče.To je jako když přijíždím k zatáčce,nesnížím rychlost,nepředvídám co v ní může být za překážku a ve finále ji projedu rovně.Ostatní odborné posuzování,co je správné nebo není je k ničemu.Mnoho odborníků v dopravě,žádný pořádný výsledek.
To, o čem píšete, platí pro kruhové objezdy, ale ne pro jejich karikatury o průměru 5 metrů s výjezdy vzdálenými od sebe 2 m. Na těch ani nelze dodržet pravidla pro jízdu kruhovým objezdem, ale z mé praxe takových potkávám v českých zemích většinu.
Nevím, v době, kdy se podle silnic dělají například lampy tak, aby se ohnuly při nárazu a nezastavily tak auto na jednom místě, dát doprostřed silinice zeď mi přijde hodně ujeté. Stačí mi, když vidím, jak jsou rozbité ty kruháče narychlo postavené z betonových zábran. To je, vzhledem tendenci dělat všechno bezpečnější, naprosto mimo.
... máme tu také jeden takový (už ho zdobí pár křížků). Možná měl ten policajt z Pardubic spíš zmlátit architekta, který tyhle velkostavby vymyslel (a úřednickou bandu, která je schválila). Na druhou stranu: jezdit se má opatrně a má se při tom čumět na cestu (čekám, kdy se policajti mimo službu začnou vrhat na motorkáře, předjíždějící po zadním kole a působící kravál zajisté nad stanovenými limity).
Mně obecně vadí všechny kruháče, u kterých nemám přehled o situaci na všech příjezdech. Vidím jenom pár metrů doleva a po vjezdu na kruháč mám najednou na kufru auto nebo motorku.