Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na zrekonstruované trati se zpožďují vlaky. Přesně nevyjel ani ten první

Ačkoliv modernizace železniční trati Liberec–Tanvald měla cestování urychlit, vlaky tady nabírají zpoždění . Načas nejel už první vlak, který se na trať vydal minulé pondělí večer. Problémy neustaly ani v dalších dnech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13e90t98r 68M80a39r47e59š 8940436

Závěr, žádné předčasné uživání. Jen ať jezdí NAD a fotku novináře na každý autobus bez klimatizace. ;-D

0/0
21.7.2015 8:58

P11e46t27r 11N95e55c18h20a97n10i27c57k40ý 7763466378530

Počkejte na 30 minut takt, to bude teprve fičák

+4/0
20.7.2015 11:05

J39a81n 87H32a57v33r98d63a 2858156771938

tak zase při takovém taktu pak nemusí čekat 10-minut vlak na zpožděný jiný vlak...

+1/0
20.7.2015 11:27

L78u34k67á64š 69V73e15v93e70r21k27a 1897756890

to ne, protože to se takový zpožděný vlak rovnou odřekne a spojí s dalším..takže ten proti opravdu čekat nemusí

0/0
20.7.2015 14:07

P32e86t54r 60V31i32n53a85ř 6183763163207

"Současný stav nevybočuje z průměru".. Ano, ČD - Čekej dál, náš standard.. ;-D

+2/−3
20.7.2015 10:56

M52a23r27t47i19n 49M39u25s28i74l 4590921693121

SŽDC není ČD. Sorry.

+1/−1
21.7.2015 13:16

P40e42t81r 27V64i97n55a66ř 6103223183357

A jezdi kdo? Kdo nedokáže mít vozy v pořádku, naplánovat jizdni rady?

0/0
21.7.2015 13:24

M82i55c50h92a25l 89S57e58m30r90á75d 3332126767599

Muhehe, to je sranda... Praha má Blanku, Jablonec zbytečnou protipovodňovou štolu a teď i "nevylepšenou" trať...

Mimochodem na dotaz na zbytečný most pro cyklisty v ulici vodní mi nikdo z radnice ani neodpověděl...

+1/0
20.7.2015 9:56

O59t70t56o 37P61o89s29p90í20š13i90l 4214175637858

To srovnání s Blankou mi přijde přehnané, až bych řekl hloupé...

0/−1
20.7.2015 19:40

M22i15c39h83a66l 83S74e35m59r68á45d 3212806497669

No protipovodňovou štolu nikdo ani z povodí Labe nepochopil a stála hoooodně...

To Blanka je alespoň smysluplný projekt...

+1/0
20.7.2015 19:42

O58t25t87o 48P95o94s52p84í56š45i63l 4634395887338

Já myslel srovnání Blanky s tou tratí, že mi přijde hloupé. Tu štolu komentovat nemůžu, na to nemám dostatek informací.

0/0
20.7.2015 19:49

H78a49n93a 44U78l70r93y27c19h74o83v44á 9960673258778

Zpoždění do jedné hodiny je mimo rozlišovací schopnosti ČD, vlaky jsou zpožděné běžně a všude. 

Mimochodem, proč musí železničáři stávkovat alespoň 3 dny? Aby se zjistilo, že nejde o zpoždění, ale o stávku. :-P

+5/−8
20.7.2015 9:32

M47i51c53h54a75l 32S67e67m89r69á30d 3812486137299

Víte, máte pravdu, ale v tomhle případě mluvíte trochu z cesty...

Za zpoždění nemůže ČD, ale správa železniční cesty...

+4/−1
20.7.2015 9:57

H45o46n35z88a 94B27o46b69u94l64a 9966789733219

Tohle rozlišování je cekem zbytečné a cestující absolutně nezajímá. Toto čistě účelové rozdělení je interní věcí firmy, potažmo ministerstva dopravy.

+2/−2
20.7.2015 10:43

M59i55l26a40n 66T25r22i84b44u57č55e80k 5354537184490

Ono je to rozdeleni na jednu stranu logicke. Protoze pri vstupu soukromych dopravcu je asi v poradku oddeleni dopravni cesty od provozovatele vlaku.

+1/0
20.7.2015 10:45

H21o78n16z54a 48B97o70b77u30l60a 9106809573899

Chápu, ale pro cestujícího to nic nemění. Představte si, že třeba Česká pošta je na jakési divize rozdělena 20 let a vás také nezajímá, že vaši zásilku nezpozdila pobočka, ale doprava, nebo naopak. Pro vás je to pořád jen pošta.;-)

+1/0
20.7.2015 10:50

J78a53n 93H56a39v23r14d51a 2818866171598

Je mi vás líto, když nedokážete rozlišit, že za zpoždění může/nemůže dopravce a poskytovatel infrastruktury, event. další faktory.

Takže když třeba ne elektrifikované trati dojde k výpadku napájení třeba ze strany dodavatele (třeba ČEZ), tak vy půjdete nadávat průvodčímu ČD/jiných dopravců a stěžovat si, že vás to nezajímá... Jo?

No jak říkám, je mi vás líto.

+3/−2
20.7.2015 11:32

H12o77n43z23a 90B92o61b55u52l28a 9716289723619

Opravdu vám mne být líto nemusí. Jsem zákazník, SŽDC byla dlouho součástí ČD a důvody, proč se na oko oddělila mne jako zákazníka vůbec nezajímají. To, že z jedné firmy udělám dvě, abych se vyvlékl ze zodpovědnosti, je akorát hezká finta.

Naopak, mně je spíše líto vás, když nejste v podstatě schopen diskutovat slušně, protože nejen vulgarity jsou neslušné.

+3/−2
20.7.2015 12:41

J83a47n 19H15a25v40r36d53a 2788116861788

můžete mi, prosím, uvést onu vulgaritu, které jsem se dopustil?

0/0
20.7.2015 12:46

H23o94n45z69a 96B29o47b87u95l92a 9446179693179

Napsal jsem "protože nejen vulgarity jsou neslušné". Opravdu je to nepochopitelné?

0/0
20.7.2015 12:51

J29a12n 46H59a81v75r82d77a 2398656411758

nepochopitelné je, čím jsem k vám neslušný...

Je neslušné, že je mi vás líto??? OMG!

0/0
20.7.2015 15:55

M71a75r32t57i97n 41U36l21b78r65i20c82h 7313520799

A už jste tedy zjistil, cona nekvalitní službě změní rozdělení na ČD a SŽDC (pro koncového zákazníka)?

+1/0
20.7.2015 18:44

J84a64n 89H13a12v44r17d21a 2348166281298

No, já to jaksi nepotřebuji zjišťovat. Mně mozek funguje a dokážu rozlišit, co je vina dopravce a co vina někoho jiného.

0/0
20.7.2015 23:49

M20i95l44a64n 79T37r30i56b70u64č47e94k 5124797574380

Ja se nezastavam Ceskych Drah. A tvrdim ze to je obrovsky bordel. Jenze tohle je neco, za co opravdu asi nemohou.

+2/0
20.7.2015 11:34

H62o91n63z38a 38B94o97b23u48l61a 9396419633649

Já jen říkám, že zákazníka nezajímá, že koleje najednou patří někomu jinému, repektive že je někdo jiný spravuje. Navíc je to svým způsobem jen finta, aby se nemohlo říci, že si ČD nechívají platit od jiných dopravců a jsou z toho dotovány.

+1/−1
20.7.2015 12:44

M97i50l79a21n 25T25r43i11b39u55č11e94k 5184297274940

Ok. Vy proste mate svoji pravdu a nad jinym nazorem nejste schopen ani pouvazovat.

+1/0
20.7.2015 13:03

O10t31t86o 78P57o42s52p89í90š24i96l 4314255277978

Je pravda, že spoustu lidí nezajímá, že dráha se nějak dělí na další složky. Ale tyto lidi je potřeba rozdělit na dvě skupiny: lidé neznalí věci (kterým je třeba vysvětlit skutečný stav věci) a "hlupáky", které pravda nezajímá. Kam se ráčíte zařadit sám, ponechám na Vašem uvážení. Přeji Vám pěkný večer.:-)

+3/0
20.7.2015 19:45

P88e92t16r 65N95e25c90h63a42n93i61c61k18ý 7373426868770

Když autobus přijede pozdě kvůli 5 km uzavirce se semafory, aby viděl jak se dva dělníci opírají o lopatu a jeden o bagr, tak je to vína busaka?

+3/0
20.7.2015 22:53

M94i53r60o17s54l84a17v 65Z97i88k30m11u27n22d 7849213574223

Ve Švýcarsku tahle pitomost není a kvalita železniční dopravy je tam daleko vyšší ... možná právě proto, že na pitomosti oddělení provozu od dopravní cesty nemají čas ... a v nákladní dopravě tam vesele šmejdí desítky "soukromých" dopravců ... v osobní dopravě "konkurence" neexistuje, všichni "soukromí" dopravci (nesoukromí dopravci neexistují) poskytují služby "váženým zákazníkům" ve vzájemné spolupráci ... Jančurové a Novotní tam prostě nejsou ...a hlavně nikomu nechybí ,...

+5/0
20.7.2015 20:28

P12e12t63r 30N79e19c66h53a84n95i79c44k61ý 7573376298350

Protože tam myslí hlavou a vědí, že doprava funguje jen jako celek. Teď jsem četl zajímavý článek. Město Chomutov zřizuje linku do Prahy. Od špičky až po vyloženě okrajové spoje. Vždy to bylo šul nul, bus pro všechny i mimo špičku a všichni se vešli. Pak přišel Jančura, silné časy odsál, okraje ho nezajímají, on chce jezdit plný. Chomutov musel rušit linky a co mu zbylo doplácí 300k měsíčně, opravdu jsou soukromníci požehnáním?

+2/0
20.7.2015 22:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.