- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle záběrů z televize, musel jet jak blázen. Na úzké silnici a s autem, které má v přední části ochranu, jako Velorex.
"Malé auto narazilo do stromu, zemřel v něm pohřešovaný muž" - se nedivím, že byl pohřešovaný, jestli byl v tom stromě dostatečně dlouho...
(to je narážka na pitomě formulovaný redakční titulek - za tuhle hloupost by se měl stydět i žák ZŠ, natož placený redachtór)
Tato silnice je bezpečná nevidím důvod proč kvůli některým ......se musí kácet
Je to na zvážení, spíš bych omezila rychlost. Bohužel, kdo je nezodpovědný, pojede stejně jako blázen značka neznačka, jedině tam hlídat, aby si lidi zvykli jezdit pomalu. Jinak 2 auta tam projedou celem vpohodě, ale pomalu, u autobusu zastavím před užším místem a počkám, až projede. Mám tu cestu ráda, ale stromy už mají svůj věk, možná je čas je nahradit jinými kus dál a silnici rozšířit, hlavně alelepší asfalt, největší problém tam bývají díry. Myslím teď silnici z Raspenavy na křižovatku, od křižovatky do K Lesa bych nekácela, jsou tam lípy, stačí je prořezávat, tam je provoz minimální.
A kolik se tam zvrhlo kočárů a povozů od 17. století?
I stary Magdon tam padl s rozbitou lebkou do prikopy! :-)
Jasně, místo stromů tam postavíme zvláštní komisi...Co takhle to alej nejdřív v určité vzdálenosti začít nahrazovat, a teprve potom kácet??
Nejsou nebezpečné silnice, jsou jen nebezpeční řidiči.
Ale jsou nebezpečné silnice, rozhodně jsou!
za 20 let dvě smrtelné nehody, no to je opravdu nebezepčný úsek Přepočíjte úmrtí na počet vozidel, která zde za tu dobu projela a vyjde vám, že dle této logiky by se muselo zavřít pro nebezpečnost minimálně 3/4 silnic v ČR
i polní cesty, mnoho ulic i naprosto přehledné křižovatky budící falešný pocit bezpečí