Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na nejkrásnějším nádraží se cestující nezlobí, když má vlak zpoždění

Dva roky poté, co nádraží v Rynolticích vyhrálo soutěž Nejkrásnější nádraží, má severočeská transverzálka dalšího nadějného zástupce v této soutěži. Porota vybrala do finálové desítky letošního ročníku nádražní budovu v Jablonném v Podještědí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J67i89n35d12ř27i86c15h 51B59e18r80o91u10n95s49k77ý 3419286883656

Jablonné v Podještědí má bezpochyby jedno z nejkrásnějších nádraží v republice. Spolu s úžasným géniem loci a přívětivostí, kterou zajišťuje tamní vlídný a usměvavý dívčí personál v čele s výpravčí Květuškou Slabou, máte možnost hlasovat, aby zvítězilo co by nejkrásnější nádraží. Se vším, co je spojeno s pobytem na tomto nádraží, si to všichni, kteří se o něj starají, zaslouží !!! :):-)

+1/0
10.10.2015 15:51

V87l61a79d23i19m37í50r 51N11o73v76á88k 3582954326551

Zmíním se ještě o něčem jiném.V Jablonném v Podj. kdysi končila lokálka ze Svoru,která protínala i trochu lidnatější Cvikov. Kvůli výstavbě rychlostní silnice do šluknovského výběžku a jejím přemostění právě u Svoru,trať zanikla.Zanikla za éry socialismu,kdy zanikly i jiné železnice.

Ale ty lokální železnice (a daloko více) zanikají i za současného režimu.Možná přijde doba,kdy budeme plakat a bědovat,proč jsme ty tratě zrušili (tedy hlavně kvůli prachům),je to vlastně obdobné jako dnes tolik diskutované téma o železné oponě a uprchlících.Dnes by dost lidí tu železnou oponu vidělo rádo zpátky,s tím ovšem,že by cestování z naší strany nebylo zakázáno.

0/0
10.10.2015 11:25

M82a39r56t11i22n 12M25u91s79i75l 4210251553421

Mě možná daleko víc než zrušené koleje berou za V budovy železničních stanic, které nechal jak minulý, tak současný režim zchátrat. Ať už jde o Kunratice u Cvikova nebo třeba Heřmanice u Frýdlantu (obě na zrušených tratích). Ale jasně najdeme objekty, které padly i u funkčních tratí jako byla nádražní budova Ostašov nebo Návarov atd. Dneska z nich není nic.

+1/0
10.10.2015 19:26

V17l86a45d39i26m58í61r 83N59o26v22á38k 3612104216571

Nádražní budovy byly mj.budovány kvůli tomu,aby se lidé měli  před nepříznivém počasí kam schovávat,nejde jen o tu krásu.Zase je to o prašulích.

Železnice se stejně budou zpět obnovovat,i když to bude stát prachy,jen se podívejme na přesycenou kamionovou dopravu,např. šoférům už se zajídá ten kočovný život a noví horko-těžko přicházejí.O zdražování pohonných hmot,silničmích kontrol nemluvě.

0/0
10.10.2015 20:36

M46a27r65t92i75n 29M26u73s72i17l 4850671973631

Budovy o kterých píšu zchátraly zcela nesmyslně. Zcela jistě mohly být včas prodány jako chlupy či k bydlení.

  Pokud jde o obnovu dnes neexistujících tratí nemyslím, že dojde k jejich masové renesanci. Už v 70. letech kdy padaly první návrhy na zrušení tzv. neefektivních drah bylo zřejmé, že na nich není poptávka po přepravě. Pokud není u takové trati firma přepravující velké objemy zboží (suroviny jako kámen či dřevo, auta atd.) nevěřím, že by se taková dráha uživila. Vše ostatní (bohužel) odvezou kamiony. To byl i případ trati Jablonné - Svor. Proto nebyla po stavbě průtahu obnovena. Zachovalá část Jablonné - Cvikov sice sporadicky sloužila dál nákladům. Ale valný význam neměla.

0/0
12.10.2015 8:32

T94o43m64á64š 44K59u40c96h22a72ř 3397701118931

Dík za tu spoustu pěkných fotek. :-P

Po tak dokonalé prezentaci vůbec s hlasováním neváhám.:-P

+7/0
10.10.2015 11:14

J11o10s53e78f 74N24á82d44b95ě39l68a 3435795596702

Pokud má vlak zpoždění větší jak 10 minut, mělo by se vracet jízdné. Jinak se budu zlobit vždycky, ať už je nádraží ze zlata nebo z čeho chcete. A pokud budete dělat sedačky z vlákenitého materiálu, do kterého mohou chytat (např. od homeless cestujících) breberky, které se přenáší na "normální" cestující, budu se zlobit ještě víc. Vraťte se zpátky ke snadno omývatelné kožence nebo barexu nebo jiné "umělině". A co se týká přetopených vagónů, kde téměř umíráte vedrem.... No... asi ty usměvavé dívčiny vlakem vůbec necestují. A ty "schody" v "nových" vagónech za stovky milionů korun... Starší člověk by vám jistě řekl své. ;-O

+2/−6
10.10.2015 7:30
Foto

B28r93o66n50i94s60l76a78v 31G13a98b84r16y55š 2642979741

A proč to píšete sem? Nemáte odvahu napsat oficiální stížnost na ČD?

+3/−1
10.10.2015 10:29

F28r71a93n97t92i13š33e11k 33V35a10n83ě15k 1737404457397

A myslíte, že všechna zpoždění způsobují ČD? Pojedete nějakým místním autobusem a pojede zpožděný taky nic nedostanete.

+1/0
10.10.2015 11:37

M71i76r77o92s32l72a96v 11Z67i71k28m58u83n68d 7769663734453

A proč by se mělo vracet jízdné, koupil jste si přepravní službu libovolným vlakem v době platnosti jízdenky ... Konec konců máte možnost při zpoždění vlaku jízdenku vrátit  a dostanete zpět své peníze ...

0/0
10.10.2015 17:08

M86a56r46e27k 70M40a50r20t55i13n 8489844726360

Když to tak čtu, tak vy ale musíte hooodně těžký život. Samá nespravedlnost, tipuji :-)

+1/0
11.10.2015 16:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.