Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostudné autobusové nádraží v Liberci má naději. Díky penězům z Evropy

Ošklivé stavební buňky, které dominují autobusovému nádraží v Liberci, možná konečně padnou k zemi. Na svou moderní proměnu už nádraží čeká řadu let, teď je ale zase o něco blíže. Sousední Jablonec nad Nisou zase usiluje o nový přestupní terminál veřejné dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13a43r81e60k 89M19a97r87t66i28n 8399784356220

No, tak hlavně že známe názor Jančury. Podle p. Pšeničkové to vypadá, že jiní dopravci na AN ani nezajíždějí.

+2/0
27.10.2015 23:15

J16i28n52d87ř52i24c19h 33Š35k31o71p68e90k 4535901150635

Největším problémem je, že chybí hala, v níž by mohli cestující počkat v teple na svůj spoj,

 

No na to by blbej při pohledu na fotku nepřišel ;-D

+4/0
27.10.2015 18:28

M46a46r98t72i32n 75M58u13s94i31l 4210641353511

Zase Radim z Brna? Kolik lidí přiveze na autobusák on a kolik jich přivezou ostatní dopravci, že dostal prostor?

Pokud cokoli stavět, tak bez Kotase. Jeho paskvily vydávané za prototyp moderních dopravních staveb nebrat! Jejich nepraktičnost lze v Libe testovat denně, ať už jde o AN nebo Terminál MHD.

+6/0
27.10.2015 17:35

M22i50r58o30s49l44a53v 15J42a93n20o55u38š27e49k 9164441757

Právě jsem na to chtěl upozornit. Hlavně NE Patrika Kotase! Než jeho, tak tam raději nechte ty buňky.

+1/0
29.10.2015 21:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.