Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Libereckém kraji jsou stovky opuštěných budov. Teď k nim přibyl i Baumax

Téměř po dvaceti letech skončil v Liberci obchod pro kutily Baumax. O práci přišlo na padesát zaměstnanců. O budoucím využití budovy hypermarketu není po odchodu rakouského vlastníka jasno. Není tak vyloučeno, že se prozatím zařadí ke stovkám opuštěných areálů v kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B92r33o48n90i72s67l11a64v 92P60l77á84š83e23k 9492780222848

honem do nich nakydejte ekoběžence i s neziskovkami a dobrovolníky!-němčouři potřebují ulevit:-PRv

0/0
30.12.2015 9:41

V87í85t 79K47o40u51b72a 6236350304798

Baumax byl klasickou ukázkou totálního low-costu za nesmyslné ceny. Byl jsem tam a podlahy uvnitř obchodu ze zámkové dlažby mne opravu přiváděly v úžas (speciálně při manipulaci s naplněným nákupním vozíkem). Takových není škoda a osobně si myslím, že jediná možnost je strhnout.

0/0
29.11.2015 0:53

J94i66ř34í 37E53r37b46e81n 1553944246367

Á, Jyřyk Záhora dorazil na iDNES, zdravím pana mínusovače! ;-D

+2/0
26.11.2015 8:57

J23i12ř11í 77E91r17b86e62n 1933514516587

A kdyby měl někdo o ten seznam brownfields v kraji zájem,je ke stažení zde: http://regionalni-rozvoj.kraj-lbc.cz/getFile/id:331538/lastUpdateDate:2015-11-23%2012%3A26%3A38

+1/−1
26.11.2015 6:16

J33i44ř55í 91E96r28b58e42n 1803834976927

Jinak mi připadá, že se pan redaktor zúčastnil semináře na Krajském úřadu a na jeho základě si sepsal tento článek :-)

http://regionalni-rozvoj.kraj-lbc.cz/page3332/seminar-brownfields-a-greenfields-libereckeho-kraje-2015

+1/−1
26.11.2015 6:15

O53n57d40r85a 12Š95e66d88i72v59ý 1667441393733

Liberec je taková navoněná bída..., spousty megalomanským projektů, hraní si na velkoměsto a pak zbydou jen dluhy a prázdné "paláce"....

+2/0
25.11.2015 17:21

J80i16ř47í 66E85r53b24e75n 1133194816547

Megalomanské projekty si naštěstí dovolují především soukromí investoři. Nebo snad ta obchodní centra a tovární komplexy platilo město? To nanejvýš s velkým zpožděním dokončuje jejich napojení na hromadnou dopravu a veřejné osvětlení na místní komunikace...

Liberec strašně doplácí na mizerné dopravní napojení, zčásti dané geomorfologicky (od zbytku české kotliny je oddělen ještědsko-kozákovským hřbetem) a zčásti geopoliticky (poválečné umělé odříznutí od přirozených vztahů s Německem plus odsun většiny původního obyvatelstva). Vlakem do Prahy se kodrcáte dvě a půl hodiny (monopolní Student Agency to po rychlostce stihne za polovic, ale ne každý chce jet busem), do Hradce taky, jen do Ústí o půlhodinu rychleji. Kloudná dálnice taky chybí. A to je sedmdesát let po válce!

+4/−1
26.11.2015 6:11

M83a36r45t81i54n 38M14u18s34i43l 4750111593961

Až na tu dálnici, souhlasím. Protože co by za kompletní 4pruh od Prahy jiní dali (Budějovice, Ústí, Vary)

+1/−1
26.11.2015 7:19

J84i62ř85í 73E76r21b61e33n 1463524936237

To ano, to nerozporuju, i když Ústí má s Prahou aspoň kvalitní železniční spojení a Budějovice už skoro taky.

0/0
26.11.2015 20:02

L97u53c77i76a54n 31P14a57p22a39z52i89a14n 5374397301495

Kvalitní silniční spojení je ale dnes důležitější jak kdysi železnice.

0/0
27.11.2015 10:20

M46a39r45t17i87n 67M61u89s38i41l 4700911603881

Vkrádá se mi otázka zda budově Baumaxu hrozí stejné "vybydlení" jaké postihlo památkově chráněnou přádelnu Blaupunktu, když už z obou děláme brownfield. Ale očekávám, že tady si to majitel pohlídá.

0/−1
25.11.2015 15:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.