- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
honem do nich nakydejte ekoběžence i s neziskovkami a dobrovolníky-němčouři potřebují ulevit
Baumax byl klasickou ukázkou totálního low-costu za nesmyslné ceny. Byl jsem tam a podlahy uvnitř obchodu ze zámkové dlažby mne opravu přiváděly v úžas (speciálně při manipulaci s naplněným nákupním vozíkem). Takových není škoda a osobně si myslím, že jediná možnost je strhnout.
Á, Jyřyk Záhora dorazil na iDNES, zdravím pana mínusovače!
A kdyby měl někdo o ten seznam brownfields v kraji zájem,je ke stažení zde: http://regionalni-rozvoj.kraj-lbc.cz/getFile/id:331538/lastUpdateDate:2015-11-23%2012%3A26%3A38
Jinak mi připadá, že se pan redaktor zúčastnil semináře na Krajském úřadu a na jeho základě si sepsal tento článek
Liberec je taková navoněná bída..., spousty megalomanským projektů, hraní si na velkoměsto a pak zbydou jen dluhy a prázdné "paláce"....
Megalomanské projekty si naštěstí dovolují především soukromí investoři. Nebo snad ta obchodní centra a tovární komplexy platilo město? To nanejvýš s velkým zpožděním dokončuje jejich napojení na hromadnou dopravu a veřejné osvětlení na místní komunikace...
Liberec strašně doplácí na mizerné dopravní napojení, zčásti dané geomorfologicky (od zbytku české kotliny je oddělen ještědsko-kozákovským hřbetem) a zčásti geopoliticky (poválečné umělé odříznutí od přirozených vztahů s Německem plus odsun většiny původního obyvatelstva). Vlakem do Prahy se kodrcáte dvě a půl hodiny (monopolní Student Agency to po rychlostce stihne za polovic, ale ne každý chce jet busem), do Hradce taky, jen do Ústí o půlhodinu rychleji. Kloudná dálnice taky chybí. A to je sedmdesát let po válce!
Vkrádá se mi otázka zda budově Baumaxu hrozí stejné "vybydlení" jaké postihlo památkově chráněnou přádelnu Blaupunktu, když už z obou děláme brownfield. Ale očekávám, že tady si to majitel pohlídá.