Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Moderní vlaky nesmí do Polska. Sen o přímé lince se rozplývá

Už tuto neděli se měli lidé svézt moderními motorovými vlaky Stadler z Liberce do polské Sklářské Poruby. Zástupci kraje to deklarovali už na podzim s tím, že „přes to vlak nejede“. Teď se ale zdá, že sen krajských politiků o přímém vlakovém spojení se začíná rozplývat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46a13r50t40i49n 45Š79v47a78n84c98a41r 5622243

No hlavně že máme Ropidy, Koridy, Idoly a podobný nesmysly.. stejně nás vozí ČD, bUSlINE, ČSAD... všechny zmíněné ...idy jsou akorát nechutný paraziti vysávající státní rozpočet

0/0
10.12.2015 13:41

R82e31n25é 41F85l58á62š53a27r 5694690864

Tak by mohly České dráhy jezdit s 810, nakonec je tenhle vlak stejně lepší než klimatizovaná hrůza od Stadleru...:-)

0/0
10.12.2015 10:27

V68l51a34d62i96m49í33r 31J49i64r63o44š 6398714776

Problém vidím v tradiční polské nepřizpůsobivosti. Často na této trati jezdím a u Poláků byl vždy nějaký nepochopitelný problém.

+1/0
9.12.2015 19:37

J80i68ř12í 50E79r78b46e61n 1643984856767

Já naopak vidím problém v polské přizpůsobivosti: jakmile je problém vyřešen, ihned vynaleznou nový ;-)

+1/0
9.12.2015 21:40

P49e92t84r 80M69i61k63u21l95a 7542315127903

To nejsou vlaky Regio Spider, ale Stadler Regio-Shuttle RS1... Nevím, jestli mám takovou smůlu, ale kdykoli narazím na článek paní Prokopové, tak tam skoro vždy najdu nějakou věcnou chybu... :(

+2/0
9.12.2015 1:48

J38o91s43e65f 60K96u55r86f83i71ř58t 1671295175129

Regio Spider je obchodní označení ČD, stejně jako Elefant, Panter atp... Ubohé ale zapadá to do politiky ČD, on na nábřeží je taky zvěřinec.

+1/0
9.12.2015 9:14

M32a89r68e63k 21M71a83r38t64i83n 8929814756600

Na kraji v i Koridu dlouho věděli, že ten problém existuje, jen dělali že nevidí a neslyší. Toto je důsledek. Proč nikdo neprodloužil smlouvu se současným provozovatelem, který jezdí do Polska? Mohlo být alespoň s přestupem. Takto se pro jistotu zastaví provoz úplně. Bravo!

+3/0
8.12.2015 23:07

M81a36r46t10i58n 50Š86v13a94n14c12a39r 5892643

Korid je umělá  organizace, parazitující na dopravcích, společnost akorát vysává

0/0
10.12.2015 13:45
Foto

M31i35c22h49a54l 60S87m15í84t67k90a 8294544633786

Chapete nekdo vetu: "Další variantou je, že Koleje Dolnośląskie prodlouží trať do Harrachova, a tou nejhorší, že vlaky nepojedou vůbec." ? Mozna autorka by ji mela objasnit. Alespon ja za sebe bych prosil.

Zdroj:http://liberec.idnes.cz/prime-vlaky-z-liberce-do-polske-sklarske-poruby-problem-pjv-/liberec-zpravy.aspx?c=A151208_153632_liberec-zpravy_tm

+7/0
8.12.2015 22:51

J80o66s24e79f 35K12u44r21f67i70ř65t 1251285935649

Klasika, vychrlit informaci co nejdřív, i když o tom vim prd... Mělo být myšleno, že by došlo k prodloužení spojů z polska resp. jejich náhradu polskou jednotkou SA134.

0/0
9.12.2015 9:46

M61i81r81o28s16l38a70v 53P37a25č71e76s 8510787196392

V tomto případě ale žádný problém ze strany Polska nevidím!

+1/−1
8.12.2015 21:36

K95a33r34e23l 46S86t58r63ž62a86n24o54v78s87k45ý 1698205305

Proč musí mít vlak schválený provoz v každé zemi zvlášť? Zrovna tady by mělo v rámci EU fungovat jen jedno schválení kdekoli. V Unii není problém přesouvat lidi letadlem, autem, vozit zboží sem a tam, přehazovat si migranty, ale je problém jet vlakem.

+6/0
8.12.2015 21:28

L16u19k47á35š 56V49e19v23e86r64k62a 1347926420

protože v každé zemi je jiný systém zabezpečení a i jiné předpisy a to než se vše sladí bude ještě hodně dlouho trvat

+1/0
9.12.2015 11:28

M57i41l69a90n 93V80i28k 1737325273643

Ono i sladit silniční dopravní předpisy je pro savný Brusel velký problém!

0/0
9.12.2015 18:52

J29i23ř25í 73E48r78b12e65n 1303714106917

No, je rozdíl schválit pro jednotné používání kdekoliv v EHS třeba takové elektrospotřebiče (které se vyrábějí v desetitisícových sériích a pro které platí jednotné bezpečnostní EN) a třeba takové drážní vozidlo, které musí splňovat rozličné technicko-bezpečnostní národní předpisy. Ostatně i tramvajové a trolejbusové provozy se liší město od města a stejnou tramvaj nemůžete bezproblémově provozovat v Liberci, Praze či Olomouci, aniž byste na nich neprovedli větší či menší technické úpravy.

0/0
9.12.2015 21:44

O69n75d83ř13e32j 10P93a11r37ý92z81e95k 1474285534758

Už na trati z Liberec-Zittau-Varnsdorf-Rybniště je brzdou jízda přes polské území a o spolupráci se nejspíš nemůže mluvit.

+4/0
8.12.2015 19:52

P39e12t41r 85N30e69c36h36a93n48i47c84k60ý 7683716698570

"Další variantou je, že Koleje Dolnośląskie prodlouží trať do Harrachova" - Tak to je skutečně zajímavá varianta. Myslel jsem, že už tam trať je, ale oni očividně přivedou ještě nějakou ;-D

+3/0
8.12.2015 19:35

T49o10m25á19š 76P94a73l37i26č37k36a 3413289369300

To víte kluci, nemažete, nejde to!

+2/0
8.12.2015 19:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.