- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No hlavně že máme Ropidy, Koridy, Idoly a podobný nesmysly.. stejně nás vozí ČD, bUSlINE, ČSAD... všechny zmíněné ...idy jsou akorát nechutný paraziti vysávající státní rozpočet
Tak by mohly České dráhy jezdit s 810, nakonec je tenhle vlak stejně lepší než klimatizovaná hrůza od Stadleru...
Problém vidím v tradiční polské nepřizpůsobivosti. Často na této trati jezdím a u Poláků byl vždy nějaký nepochopitelný problém.
Já naopak vidím problém v polské přizpůsobivosti: jakmile je problém vyřešen, ihned vynaleznou nový
To nejsou vlaky Regio Spider, ale Stadler Regio-Shuttle RS1... Nevím, jestli mám takovou smůlu, ale kdykoli narazím na článek paní Prokopové, tak tam skoro vždy najdu nějakou věcnou chybu... :(
Regio Spider je obchodní označení ČD, stejně jako Elefant, Panter atp... Ubohé ale zapadá to do politiky ČD, on na nábřeží je taky zvěřinec.
Na kraji v i Koridu dlouho věděli, že ten problém existuje, jen dělali že nevidí a neslyší. Toto je důsledek. Proč nikdo neprodloužil smlouvu se současným provozovatelem, který jezdí do Polska? Mohlo být alespoň s přestupem. Takto se pro jistotu zastaví provoz úplně. Bravo!
Korid je umělá organizace, parazitující na dopravcích, společnost akorát vysává
Chapete nekdo vetu: "Další variantou je, že Koleje Dolnośląskie prodlouží trať do Harrachova, a tou nejhorší, že vlaky nepojedou vůbec." ? Mozna autorka by ji mela objasnit. Alespon ja za sebe bych prosil.
Klasika, vychrlit informaci co nejdřív, i když o tom vim prd... Mělo být myšleno, že by došlo k prodloužení spojů z polska resp. jejich náhradu polskou jednotkou SA134.
V tomto případě ale žádný problém ze strany Polska nevidím!
Proč musí mít vlak schválený provoz v každé zemi zvlášť? Zrovna tady by mělo v rámci EU fungovat jen jedno schválení kdekoli. V Unii není problém přesouvat lidi letadlem, autem, vozit zboží sem a tam, přehazovat si migranty, ale je problém jet vlakem.
protože v každé zemi je jiný systém zabezpečení a i jiné předpisy a to než se vše sladí bude ještě hodně dlouho trvat
Už na trati z Liberec-Zittau-Varnsdorf-Rybniště je brzdou jízda přes polské území a o spolupráci se nejspíš nemůže mluvit.
"Další variantou je, že Koleje Dolnośląskie prodlouží trať do Harrachova" - Tak to je skutečně zajímavá varianta. Myslel jsem, že už tam trať je, ale oni očividně přivedou ještě nějakou