- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak hlavne kdyz posledni leta je min a min snehu a ledu, tak je super ze to konecne mame
Az napadne 15 cm za noc, budete mezi prvnimi rvouny, proc neni uklizeno!
Zivotnost topeni je stejna jako betonz, tj. nejmin 30 let, bez soleni jeste dele.
Jako ze si muzeme dovolit jedniu za 40 let rekonstruovat tramvajovou trat?
Mám dva postřehy. Pokud vyhřívání řídí jen termostat (dle teploty) a nesleduje se také vlhkost, pak se patrně bude zbytečně protápět třeba při holomrazu, když žádný led není. Ostatně kdo má vyhřívání okapů nebo stání pro auto, tak to zná. Vyhřívání jako takové samo
Druhý dotaz je k trati do Jablonce. Je to asi dva týdny co po ránu nejely tramvaje. A tak se ptám co si mohl cestující na info panelech zastávkách přečíst? Bylo tam info o důvodu zpoždění spojů a nějaký odhad obnovení provozu. Nebo tam jen naskakovalo zpoždění bez jakéhokoli vysvětlení? Slyšel, že B je správně. Pokud ano, k čemu tedy panely jsou, když by informační hodnota byla prakticky nulová?
Nevím jak je to konkrétně zde, ale tyhle termostaty mají čidlo vlhkosti. Takže by to mělo fungovat správně.
Podlahové vytápění je super. Hlavně bezdomovci za ně budou rádi
A když trošku pootočí termostatem, aj slaninka s vajíčkem by se dala na žulové dlažce oprásknout