- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To přece nemůže být tak těžké vypátrat kdo kradl.Kolik lidí ze školy má přístup k účtu?A kolik lidí z banky?
Odhaduju, že třeba kartu mohlo používat postupně a na střídačku víc lidí. Vybere tu dva tisíce, tu pět tisíc, a správně by pak měli přijít do kanclu s účtenkou z papírnictví/drogerie/potravin/nábytku etc. Jenže to se zjevně nedělo, někdo si peníze vybíral, aniž by dokladoval proč a nač. A pokud to mohlo dělat víc lidí, je průšvih v tom, že jen velmi těžko tu vinu prokážete konkrétní osobě - budou svalovat vinu navzájem jeden na druhého...
Ledaže by byly k dispozici kamerové záznamy z těch bankomatů, kdo kdy kde kolik vybral a zda to pak řádně zaúčtoval. To by pak už nebyl problém sečíst částky a z té zpronevěry obvinit konkrétní lidi.
A přesně takové alternativce škola vychovává. Řád a pořádek waldorfské školství neučí a to pak produkuje takové lidi, jací tu školu vedou.
Kdo chce alternativní školu, má ji. Se vší možnou alternativností ...