Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Průmyslová zóna v Liberci kolabuje. Na silnici čekají firmy patnáct let

Když chtějí tisíce zaměstnanců firem z průmyslové zóny Jih v libereckém Doubí jet do práce, musejí vyrážet s dvacetiminutovým předstihem, aby přijely na čas. Jediná silnice, která oblast spojuje se zbytkem světa, je totiž beznadějně přetížená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P67e21t12r 95P72o22s72p13í47š29i76l 4338104406966

Paradox dnešní doby : pracujeme v továrně na "plechovky" , abychom si mohli taky koupit jednu "plechovku" a dojíždět s ní do továrny na "plechovky".

+2/0
1.3.2016 11:54

M58a47r61e36k 82P61a22r76a 7512809970453

Zas tak hrozné to ze zkušenosti není. Určitě by to šlo přechodně také řešit vzájemnou dohodou firem, aby se tolik nepotkávali směnaři.

A hlučnost R10, ideálně na celém úseku v Liberci, se dá řešit zpomalením na 70kmh a hluk bude poloviční. Ta minuta navíc zdržení je zanedbatelná, ale 30 až 40 tisíc lidí nebude vystaveno pernamentnímu hluku a navíc se sníží i emisní zatížení.

0/−11
1.3.2016 10:45
Foto

L14u60k95á56š 86K10o63b95e89r20a 3894753238

Odhlédneme-li od toho, že v liberci žádná R10 není, tak snižovat rychlost na smerove oddelene silnici se zákazem vjezdu nemotorovych vozidel je hovězí napad hodný spíš pražského magistrátu. Proc 70? Dat tam zákaz vjezdu a bude tam klid jak nejhlubším hvozdu. ;)

+5/0
1.3.2016 12:15

L37u70c63i56a90n 68P87a22p38a81z84i11a60n 5934527551445

Průmyslová zóna bez pořádné přístupové komunikace vůbec neměla být zkolaudovaná. Ale co naděláme, když je to dítě Synerlandu s ODS, vládci v oné době Liberci? Zaměstnanci by zde měli přestat pracovat, pak by se vše rychle začalo napravovat.

+4/−1
1.3.2016 10:38

M59i24l74o76š 68B51o51u72k88a32l 8453447173474

Líný ouřadové neradi něco řeší...neumí to... radši jen přežívají... asi problém celého světa... ouřada - symbol duševní strnulosti

0/0
1.3.2016 10:34

L57a84d22i54s89l57a30v 59E22g19e32r74m77a20i54e36r 2163212506540

Musejí si projektanti ně jak vydělat a kdo to zaplatí je nezajímá :-/

0/0
1.3.2016 10:04

M59a74r10t46i68n 29Z21a83c11h 5454510772302

Pokud vím, od lidí z Pilínova a horního Hanychova, tak stavební uzávěra na úsek silnice propojující severní a jižní průmyslovou zónu i s napojením na silnici R35, pokud stále neplatí, tak ještě nedávno platila. Dokonce byl její budoucí profil zakreslen i v katastrálních mapách, takže proč se musí zase řešit nové územní plány a kdoví co, když na trase plánované silnice všichni o její budoucí stavbě vědí a počítají s ní?

+2/0
1.3.2016 8:40

M43a37r25t47i48n 61M96u24s10i12l 4650531923731

Je to evidentně proto, že spousta lidí od Pilínkova, přes Dolní Hanychov až po Karlinky o územní rezervě pro silnici sice dobře věděla, ale najednou začala dělat překvapené, že jim má pod okny vést. Souhlasím s tím, že silnice do zóny měla dávno stát. Pochopitelně za peníze investora zóny. Jenže to by to nesměla stavět kittnerovsko-synerovská nyní likvidovaná Investorsko-inženýrská. Protože ta tehdy nemusela postavit ani jednoduchý přímý nájezd na Prahu ze zóny Sever u Sněhuláka. Natož, aby jí město nařídilo postavit si přístupovou komunikaci do Jihu.

0/0
1.3.2016 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.