- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Paradox dnešní doby : pracujeme v továrně na "plechovky" , abychom si mohli taky koupit jednu "plechovku" a dojíždět s ní do továrny na "plechovky".
Zas tak hrozné to ze zkušenosti není. Určitě by to šlo přechodně také řešit vzájemnou dohodou firem, aby se tolik nepotkávali směnaři.
A hlučnost R10, ideálně na celém úseku v Liberci, se dá řešit zpomalením na 70kmh a hluk bude poloviční. Ta minuta navíc zdržení je zanedbatelná, ale 30 až 40 tisíc lidí nebude vystaveno pernamentnímu hluku a navíc se sníží i emisní zatížení.
Odhlédneme-li od toho, že v liberci žádná R10 není, tak snižovat rychlost na smerove oddelene silnici se zákazem vjezdu nemotorovych vozidel je hovězí napad hodný spíš pražského magistrátu. Proc 70? Dat tam zákaz vjezdu a bude tam klid jak nejhlubším hvozdu. ;)
Průmyslová zóna bez pořádné přístupové komunikace vůbec neměla být zkolaudovaná. Ale co naděláme, když je to dítě Synerlandu s ODS, vládci v oné době Liberci? Zaměstnanci by zde měli přestat pracovat, pak by se vše rychle začalo napravovat.
Líný ouřadové neradi něco řeší...neumí to... radši jen přežívají... asi problém celého světa... ouřada - symbol duševní strnulosti
Musejí si projektanti ně jak vydělat a kdo to zaplatí je nezajímá
Pokud vím, od lidí z Pilínova a horního Hanychova, tak stavební uzávěra na úsek silnice propojující severní a jižní průmyslovou zónu i s napojením na silnici R35, pokud stále neplatí, tak ještě nedávno platila. Dokonce byl její budoucí profil zakreslen i v katastrálních mapách, takže proč se musí zase řešit nové územní plány a kdoví co, když na trase plánované silnice všichni o její budoucí stavbě vědí a počítají s ní?
Je to evidentně proto, že spousta lidí od Pilínkova, přes Dolní Hanychov až po Karlinky o územní rezervě pro silnici sice dobře věděla, ale najednou začala dělat překvapené, že jim má pod okny vést. Souhlasím s tím, že silnice do zóny měla dávno stát. Pochopitelně za peníze investora zóny. Jenže to by to nesměla stavět kittnerovsko-synerovská nyní likvidovaná Investorsko-inženýrská. Protože ta tehdy nemusela postavit ani jednoduchý přímý nájezd na Prahu ze zóny Sever u Sněhuláka. Natož, aby jí město nařídilo postavit si přístupovou komunikaci do Jihu.