- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kolik procent byznysu (nebo třeba přepravených osob) DPMLJ je obsluha Liberce a kolik Jablonce?
mám pocit, že se poslední dobou řeší jen tramvaj směrem na Vratislavice/Jablonec (tam za posledních pár let nahučelo 300-500 mega), namísto aby se peníze DMPLJ a energie manažerů (věnovaná na žádosti o dotace) vložila na řešení opravdu velkého problému - liberecké Rochlice. tam je tramvaj potřeba mnohem víc, než protažení pár set metrů po Jablonci.
Na Rochlici je spíš problém s územním řízením, s volbou trasy i její délkou - pořád to nikdo nerozhodl.
Jablonec má v tomto jasno a jeho prodloužení tratě bude stále mnohem levnější než, přestože to ve finále nebude zřejmě využívat tolik lidí jako by to bylo v té Rochlici...
Jablonec má jasno ale financovat to bude DPMLJ, kde je Jablonec jen minoritním podílníkem...
Ehm ehm, takže JN jako minoritní podílník nemá právo na užitek?
Kolik miliard se v letech 1990 - 2005 nalilo do rekonstrukce devítikilometrové liberecké městské trati, výstavby terminálu a dostavby tamní vozovny? Kolik desítek milionů zůstali dopravnímu podniku dlužni organizátoři lyžařského mistrovství?
A proč se Liberečáci už přes deset let nejsou schopni dohodnout na té rochlické trati?