Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Hokejoví Bílí Tygři nejsou jen fíkovým listem majitele Syneru

Co stojí za nynějším historickým úspěchem hokejových Bílých Tygrů z Liberce? iDNES.cz přináší další příspěvek do názorové polemiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T59o54m53á92š 23D75v82o95r83s13k74ý 6842606381891

Sám jsem z Liberce a asi všichni víme, že sport je velkej byznys. Nechci se zastávat Syneru, ale uvědomte si, že Syrovátko udělal pro město i region poměrně dost. Nově postavený sportovní areál v Turnově, hala v Liberci. Asi nikdo nevidíme do zákulisí developerských projektů, ale myslím, že je lepší, aby tu stavěl a podílel se na regionu někdo od nás, než mimo region.

+2/0
22.4.2016 13:57

J16a62n 72S84ů59r90a 4555223893752

On to stavěl ze svých peněz? Myslíte, že by to jiná firma nepostavila?

0/0
23.4.2016 0:34

T23o75m91á50š 93K78o21h15o19u50t 1344148599165

On někdo té jiné firmě bránil?

0/0
25.4.2016 8:38

J41a44n 28S45ů49r19a 4655943973242

V řadě zakázek, které se stavěly systémem losovaček, bránil.

0/0
25.4.2016 9:20

T32o80m97á84š 52K89o13h42o63u27t 1104108899545

Tady se nabavíme o žádné řadě zakázek.

0/0
25.4.2016 9:25

J88a34n 63S78ů50r87a 4655113133652

Nebavíme. https://www.youtube.com/watch?v=f0-SY70ZR08

0/0
25.4.2016 9:33

T52o25m71á20š 72K80o19h27o76u77t 1284228799355

Typický postup diskusního zoufalce. Když chybí argumenty v Liberci, vytáhnou se Karlovy Vary. Co s tím mají Tygři, potažmo liberecká hala, společného?

0/−1
25.4.2016 9:41

J62a29n 46S90ů50r41a 4155413533732

Zkuste se zamyslet před tím, než začnete urážet.

+1/0
25.4.2016 9:43

T55o24m54á85š 53K20o57h30o77u41t 1414368279925

Pravda bolí, že? Urážka vypadá úplně jinak.

0/−1
25.4.2016 10:06

J68a82n 17S81ů32r22a 4365763533372

Více bolí srážka s někým, kdo lže buď záměrně nebo nezáměrně nebo dostal nedávno pukem do hlavy.

0/0
25.4.2016 13:40

T26o31m51á73š 59K70o59h21o70u97t 1634588359335

Tak pukem do hlavy jste jistě dostal v té litvínovské stodole opakovaně, když tu plodíte takové nesmysly. I když nevím, proč to sem taháte, protože vás to rozhodně neomlouvá.

0/0
25.4.2016 14:06

J73a66n 29S96ů44r48a 4935353113532

Nebuďte tak vztahovačný a zkuste rozporovat níže uvedená fakta:-)

0/0
25.4.2016 14:26

T31o67m33á33š 18K41o47h78o69u26t 1694328689825

Fakta? Vždyť vy ani vzdáleně netušíte, co to fakta jsou. Resp. za fakta považujete jen to, co se vám hodí do krámu a čím se dá tlouct do Syneru. Kdo chce psa bít...

0/0
25.4.2016 14:36

G70a16b81r29i65e28l38a 20V56o82j18t65o91v38á 3411152434890

Podle mě je pořád lepší, když jdou peníze z byznysu do sportu, než aby si za ně jen někdo užíval luxus ;-O

+3/0
22.4.2016 11:33

T29o97m52á91š 46K36o12h39o60u84t 1874198639505

Jenže Sůrové a jim podobní mají pocit, že když má někdo peníze, tak je musel ukrást a ještě navíc pravděpodobně jim. A když město investuje do něčeho, co se jim nelíbí a nepovažují to za dostatečně přínosné pro ně samotné, tak kvičí jak podříznutí a kopou kolem sebe. Když se pak ozve Babišův kámoš Korytář (který nadělal ve městě víc zlé krve, než všichni před ním), že potřebuje napsat nějakou předvolební agitku, tak se vždycky najde nějaký úslužný pisálek, kterému se litvínovská stodola jeví být rájem na zemi. Proto je dobře, že alespoň ve sportovní redakci ještě sedí lidé, kteří nemají tyhle slaboduché politické hry zapotřebí.

+1/−2
22.4.2016 11:59

J97a46k36u38b 65F73r69ý82d24a 7215214492244

Naprostý souhlas. On pan Sůra jeholt velký investigativec :-) Ten je nezaujatej jak moje tchýně

+2/−1
22.4.2016 13:08

J52a49n 18S47ů64r82a 4785123693402

Upřímnou soustrast Vaší tchýni.

0/0
23.4.2016 0:39

T77o68m55á26š 36K67o52h32o46u29t 1664678549125

Obdivuhodný záblesk sebekritiky.;-D

0/0
25.4.2016 9:07

J13a48n 69S29ů46r82a 4405803953212

Pokračujte, baví mě to:-)

+1/0
22.4.2016 17:33

J59a88n 52S47ů32r36a 4835483373152

Svůj názor na arénu mám stejný od roku 2002, kdy jsem o ní psal poprvé. Korytář v té době sázel tisy na Fojtce, Babiš o politice ani nesnil. Tak prosím do toho netahejte tato dvě jména. Město má rozlišovat základní investice, které jsou potřeba, tedy mj. doprava, školství. a když má toto vyřešeno, má si řešit zábavu. Je to zhruba podobné, jako kdybyste měl příjem 25 tisíc měsíčně a koupil si na leasing auto za 15 tisíc a pak se divil, že nemáte co jíst.

0/−1
23.4.2016 0:39

T57o68m20á56š 43K24o70h87o73u30t 1564848939155

Takoví jako vy si vždycky najdou něco, co se musí přednostně řešit. Školství, doprava, pak třeba cyklostezky nebo ochrana nějakých ještěrek někde u rybníka, protože jen vy víte co je správné. Jenže to by se pak nepostavilo nikdy nic, protože všichni víme, že nakrmit trolla prostě nejde. Že bojujete od roku 2002 s něčím, co už tu přes deset let stojí a používá se jen potvrzuje, co jsem psal. To možná mohlo mít smysl předtím, než se ta hala postavila, teď už je to jen zoufalé a směšné kopání kolem sebe. Vy tu budete plivat jed ještě za padesát roků, a když se to těm dvěma výše jmenovaným šaškům hodí, tak na tom holt vyděláte i nějakou tu korunu. Jiný smysl ten váš zastydlý komentář nemá.

0/−1
25.4.2016 8:36

J43a25n 23S59ů65r86a 4985963713432

Pane Kohoute, pokusím se Vám svůj názor vysvětlit najednodušším případě. Představte si, že máte polorozpadlý dům, ke kterému nevedeani pořádná cesta, ale víte, že 10 let v něm ještě klidně můžete žít takto. Aesoučasně řešíte, že byste si vzal dva miliony úvěr na jeho opravu irekonstrukci přístupové cesty. Vy se místo toho rozhodnete si za dva milionykoupit nové auto (má to logiku, koupíte SUV, abyste se dostal po špatné cestě).V této situaci byl Liberec. Rozhodl se nedobudovat základní potřeby, tedy např.vnitřní městský okruh, rozhodl se zadlužit se za arénu. A tyto peníze logickychybí jinde. Proto tu x let nebyla šance dostat tříleté děti do školky, protoje dnes v první třídě třicet dětí, což je horší stav, než za socialismu. Lidemto zjevně začalo vadit, i proto se ODS málem v posledních volbách nedostala dozastupitelstva. Podle hesla Chléb a hry ale zapomínají.

0/0
25.4.2016 9:19

T66o46m24á15š 10K20o44h28o39u49t 1544438389225

Krásný příklad, jenže úplně mimo. Hala neposlala liberecký rozpočet do kopru, to zařídilo až úchvatné MS v lyžování. Mimochodem, pro výstavbu haly bylo v době jejího schvalování kolem osmdesáti procent obyvatel města. A to přesto, že se předem vědělo, že to bude drahý projekt. Takže v podstatě máte většinu obyvatel za hlupáky, kteří nevědí co chtějí a kterým je potřeba určit, co chtít mají. Proč se stejným způsobem nenavážíte do divadla, fotbalistů, budování nesmyslných cyklostezek, které využijí cca tři cyklisté za týden apod.? Vždyť to slouží také jen k zábavě a za ty ušetřené peníze by se určitě dalo postavit něco podle vás mnohem důležitějšího. Naplněnost škol v Liberci je kolem 90% a průběžně se upravuje podle potřeby, takže to nevidím jako nějakou tragédii. Mimochodem nás za socialismu chodilo do třídy 36, takže další lež. ODS je v háji celostátně, takže za jejich volebním výsledkem asi taky nebude zrovna 11 let starý projekt hokejové haly. Takže co tam máte dál?

0/−1
25.4.2016 10:05

J84a31n 21S52ů16r75a 4645743933462

1. MS bylo financováno z investičních dotací MŠMT a MMR, pouze libereckým rozpočtem proteklo. Aréna je zářez na 20 let, každý rok 50 milionů.

2. Argumentovat průzkumem veřejného mínění beru jako povedený vtip. Zkuste udělat výzkum mezi lidmi na to, zda chtějí, aby bylo tankování v Liberci zdarma a neřekněte jim, kdo to zaplatí.

3.Porovnávejte jablbka a hrušky. Fotbalisté stáli deset let 10 milionů každý rok za dokončení stadionu. 100 mega a miliarda je poněkud rozdíl, navíc se jim nic dalšího neplatí. O nesmyslných stezkách nevím, vím jen o té povedené v režii S Group Sport Facility management s pravotočivou zatáčkou ve sjezdu se zábradlím. Mimochodem,stavěno za evropské dotace, nikoliv městské. Vřele doporučuji vyzkoušet, i když Vy budete jistě nadšeným pravidelným uživatelem. Divadlo je oblíbený argument a omlouvá se, nemám názor, zda je dobře, zda ho město platí nebo ne.

3. Psal jsem o školkách, nikoliv školách. A psal jsem o první třídě. I jako zakomplexovaná náplava z Mladé Boleslavi, kde byl velký baby boom, jsem nezažil, že by v prvních dvou ročnících bylo více, jak dvacet dětí, nad třicet jsme se dostali až od třetí třídy.

4. ODS měla v Liberci vždy výrazně nadprůměrné výsledky.

To je tak vše. Zkuste přestat nejprve lhát, pak se můžeme dál bavit.

+1/0
25.4.2016 13:39

T13o17m23á34š 81K49o15h60o95u76t 1894968109655

Na MS šlo z libereckého rozpočtu minimálně 400 mega. Další pak z krajského rozpočtu. Než začnete něco blábolit, tak si o tom něco zjistěte. Další peníze pak šly na pokuty, právníky a související investice.

Jak bude stavba financována a kolik bude v následujících letech stát, bylo v době konání průzkumu známo. Že je to argument, který se vám nehodí do krámu je mi jasné, ale to na věci nic nemění. Kromě fotbalistů tu máme spousty dalších. ZOO, botanickou zahradu, atd. atd. Posčítejte si to. Že hokejisti dostali víc? No a co? Asi jsou šikovnější, hokej je drahý sport všude ve světě a navíc hala je víceúčelová a slouží i pro další akce. Liberec je páté největší město v republice a není nic špatného na tom, že si pořídí prostor odpovídající úrovně.

Co jste zažil nebo nezažil v Mladé Boleslavi je pro tuhle diskusi opravdu naprosto irelevantní. Možná jste tam mohl zůstat. Místní hokejový chlívek se vašemu litvínovskému ideálu velice blíží, takže by se vám tam jistě líbilo.

ODS měla výrazně nadprůměrné výsledky leckde. Teď je nemá nikde. A rozhodně to není kvůli roky starému projektu hokejové haly.

Tolik k vašemu pokroucenému vnímání reality. Obávám se, že vy snad ani nelžete záměrně, ale že prostě na víc než na panáčkování na Korytářově rohožce prostě nemáte.

0/0
25.4.2016 14:32

J87a62n 84S38ů54r54a 4605103863102

zdroj informací o městském rozpočtu?

jinak máte skvělé argumentační schopnosti. Doporučuji hlásit se u paní Roubalové.

0/0
25.4.2016 14:35

T73o44m74á56š 89K95o78h91o51u77t 1124928969205

Tak psali jste to třeba i vy (iDnes). Nebo chcete říct, že vaši kolegové lžou? http://sport.idnes.cz/dluhy-ze-svetoveho-sampionatu-v-klasickem-lyzovani-v-liberci-rostou-1js-/lyzovani.aspx?c=A100214_111409_lyzovani_par

Kdo je paní Roubalová netuším, ale pokud přichází pravidelně do styku s podobnými trolly jako jste vy, tak opravdu nemám zájem. Na to bych vážně neměl nervy.

0/0
25.4.2016 14:44

J46a88n 43S92ů46r61a 4325873313552

je těžké doplnit další část věty, že?

Na loňském šampionátu ale vydělal mnohem víc. Především díky státním dotacím vyrostly ve Vesci a na Ještědu moderní sportovní areály za 1,25 miliardy korun.

0/0
25.4.2016 14:57

T64o52m89á36š 29K49o85h12o29u22t 1594468749585

A jak to něco mění na faktu, že do té akce šlo z městského rozpoštu 400+ mega (což jste ještě před chvílí tvrdil že ne)? Za peníze investované do haly taky vzniklo moderní sportoviště, nebo je tam snad místo ní jen díra po bagru? Navíc dokonce používané sportoviště, narozdíl třeba od skokanských můstků, že ano. A kde vidíte zásadní rozdíl, mezi státním a městským rozpočtem? Kromě toho, že z "cizího" krev neteče. Vám to exkluzivní boleslavské vzdělání se dvaceti dětmi ve třídě moc nepomohlo.

0/0
25.4.2016 15:14

J69a10n 97S97ů54r31a 4635943653742

Ano, máte pravdu, 400 milionů byl můj omyl, to se omlouvám. Ve výčtu zapomínáte na byty Krejčího (cca půl miliarda), ty využívané jsou, Vesec využívaný je, Ještěd je velký průšvih. Toto není obhajoba MS. Z bytů je navíc stále příjem v podobě nájmu. Z arény jsou pouze další a další náklady.

0/0
25.4.2016 15:20

T90o64m21á66š 63K35o76h85o23u28t 1914478159525

Vesec je využívaný? Jednou za rok na Benátskou. Jinak město netuší co s ním. K původnímu účelu (zimní sporty) se nepoužívá prakticky vůbec, to co tam probíhá v létě by šlo pořídit za desetinu ne-li za méně. Že z haly není zisk není nic divného. Silně pochybuju, že někde na světě existuje zimní hala podobné velikosti, která si na sebe vydělá. Ostatně to ani není její funkce, stejně jako to není funkce stadionu, ZOO, botanické zahrady atd. Pokud byste se na všechno díval jen optikou finančního zisku a o budoucích stavbách rozhodoval jen na základě toho, nepostavilo by se nikdy nic. Jenže ono to tak naštěstí nefunguje.

0/0
25.4.2016 15:27

T71o12m91á98š 72K83o59h98o24u83t 1334458629345

Díky za normální komentář. Je dobře, že na iDnes ještě pořád nepíšou jen zapšklí jedinci typu Sůry, který kolem sebe umí jen plivat a když slyší Syner, tak se mu zatmí před očima. Ten bude ještě za padesát let ječet, že za všechno špatné v Liberci může Syrovátko...

+4/−1
22.4.2016 10:27

T42o98m91á68š 85C25h44a64l38o28u48p93e44k 8733339551

Máte pravdu, ječí už leta to samé, co každý už dávno zná. Holt, vyznává latinské : Repetitio mater studiorum.;-D

+1/0
22.4.2016 12:06

M66i31c94h55a35l 52O39t63t32i81s 6241910508367

Děkuji za článek, který působí jako pohlazení uprostřed nekonečné štvanice na všechno, co alespoň prošlo kolem Syneru. A co se hokeje týče? Jen kdyby bylo víc takových srdcařů. Možná, že bychom mnoha rodičům ušetřili nervy z bezprizorních potomků a státu náklady na pasťáky. Jsem rád, že ve sportu působí ještě pár lidí jako je pan Syrovátko

+2/−1
22.4.2016 9:01

M42a27r71t52i52n 24M35u32s60i88l 4170171733721

Michale? Michale! Číst tuhle agitku od sportovního šéfredaktora je hodně smutný pokles. Jan Sůra svým pár dní starým článkem o městském klientelizmu nevzal pár tisícovkám fanoušků hokeje jejich zálibu. Jen připomněl jak se stavěla aréna, kdo a jak si ji bez ohledu na zadlužení města protlačil přes v té době ODSkou ovládané městské zastupitelstvo. A to ještě vynechal pasáž, proč sídlí Krajský fotbal (FAČR) zrovna v paláci nejznámější místní stavební firmy, která jako náhodou postavila sídlo FAČRu v Praze a přitom sponzoruje jablonecký fotbal.

Ano, na finále je aréna vyprodaná, ale během roku? Ani náhodou. Šílenství ve městě? Kde? Pár desítek lidí u radnice a něco po hospodách. Jinak nic. Žádné fangle nevidím. Finále je hokejový úspěch, ale město jím nežije. Většinově určitě ne.

0/−3
22.4.2016 8:25

J59a77n 48H85a75v67r27d11a 2508176971888

Pan Sůra, který mimochodem dle svých slov nikdy v Aréně a Sv.A. nebyl, jen omlel spoustu polopravd a v některých fragmentech lží.

+3/−1
22.4.2016 9:58

J68a37n 46S14ů11r51a 4245113843312

Nepotřebuji chodit do arény, abych mohl popsat, jak se aréna rodila a co tomu předcházelo.

+1/−1
22.4.2016 17:34

J32u91r30i19j 29P43o70p15p 4478283781656

Konecne smysluplny komentar na idnes od cloveka, ktery hokeji rozumi. Snad autora za jeho nazory nevyhodi, protoze zbytek redakce arenu a vse kolem ni nesnasi.

+6/−2
21.4.2016 21:34

M14a53r43t37i26n 81S18t40r76u63ž53s62k54ý 7961840560862

„...možná ani sám nevěřil, že s hokejem pronikne do extraligy. To se stalo až v roce 2002 - a teprve po dalších 14 letech jsou Bílí Tygři poprvé ve finále a bojují o zlato.“

K tomu „teprve po 14 letech“ bych jen připomněl, že v sezónách 2005/06 a 2006/07 Bílí tygři vyhráli základní část. ;-)

+4/0
21.4.2016 16:40

K64a91r71e87l 38S55t56r64ž66a48n82o40v44s69k79ý 1208125335

To jo, ale ve finále nebyli.

+3/0
21.4.2016 17:22

M92i70l73o35s42l91a53v 54J67e47ž67e63k 3314573244271

Víte pane autore tohoto článku, stačilo jenom napsat toto: kde jsou prachy - tam je rozum ( a dobří hráči, samozřejmě dobře placení ) a o tom to je.

0/0
21.4.2016 15:43

P81e35t17r 77Č75e97r86v71e58n42k35a 2100411937731

Tohle může napsat jenom někdo, kdo tomu opravdu rozumí... V Třinci jsou také prachy, a...? Co Litvínov, patří mezi "prachaté" kluby? A jak skončil minulou sezonu...? A co jablonečtí "Galaktikos" - také hodně zainvestovali a nakoupili "dobré" hráče a ...? Proboha, pane, vždyť ti chlapi na hřišti hrají hokej a neporovnávají své výplatní pásky, chápete? Samozřejmě, že peníze jsou důležitým faktorem, ale úspěch zdaleka není jenom záležitost peněz. Peníze nezařídí týmovou chemii, nepoloží hráče do střely, nepřinutí ho udělat krok navíc, aby sledoval trendy a přizpůsobil se jim - a o to šlo autorovi tohoto článku, pane odborníku.

+9/−1
21.4.2016 16:04

J52u51r73i91j 85P23o38p59p 4788433821866

Prectete si clanek znova, kdyz mu nerozumite, treba napodruhe pochopite. Syrovatko klub zachranil tusim v roce 1994 a celou tu dobu se mu venuje. Znate nekoho jinyho, kdo 22 let pro jakykoliv klub dycha?

+8/0
21.4.2016 21:30

M18a96r12t26i34n 26M26u86s53i13l 4340571943821

Třeba Míra Pelta, ten se Jablonci tak dlouhodobě věnuje ;-D;-D;-D

Myslím od roku 1992, tak to je srovnatelné, ne?

0/−1
22.4.2016 8:28

J11a76n 98H66a53v22r73d72a 2258226571658

A co jako? Tak se věnuje...

Kdyby pan Pelta nebyl zároveň vysoký činovník svazu, tak by mu jeho péči o vlastní klub asi těžko někdo zazlíval.

A čím to tedy přirovnáváte k Petru Syrovátkovi? Že na hokej potřebuje sehnat peníze? No, to potřebuje. Asi jako stovky jiných klubů napříč zeměmi, sporty...

Jiná věc je, že se mi také nelíbí, jaké soukolí v minulosti fungovalo. Mělo by to fungovat jinak. Ale bez prostředků to asi fungovat nebude, že?

+1/0
22.4.2016 10:03

M37a14r52e74k 37M44a91l20ý 1772748561260

Teda... normálně jsem slzu uronil, tak dojemný příběh jak od Rosamundy Pilcherové :-)

+9/0
21.4.2016 15:36

P10a83v25e16l 30P48e27l26c 2969123225

Ale nejakou cernotu autor clanku za libereckym klubem videt musi, kdyz jej zaradil do rubriky "krimi" ;-D

+3/0
21.4.2016 15:29

K61a60r22e89l 70S23t44r81ž89a68n68o87v22s43k77ý 1758885645

Vy jste neviděl, jaká je to řež? ;-D

+4/0
21.4.2016 17:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.