Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky na Tanvald a Jaroměř jsou rychlejší, v zimě nezamrznou výhybky

Cestující už jezdí po modernizované trati z Liberce na Tanvald a Jaroměř. Vlaky jedou rychleji a plynuleji, řidiči jsou zase na přejezdech ve větším bezpečí. Na rozsáhlou opravu tří úseků trati za 1,5 miliardy korun z větší části plynuly evropské peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14a59r92o34s69l47a55v 18Š87k49o76d59a 6494128759801

Na tříhodinové trase vás 5minut nevytrhne. Jde o to, že ten čas můžete číst, nebo pracovat na počítači, projít se, jít na záchod. To při cestování gumokolem nejde. Tam to musíte přetrpět. A ta ušetřená hodina vám je k ničemu, když jste ty dvě hodiny nedělali nic.

0/0
28.5.2016 19:00

J20a18r85o91s96l74a98v 15Š35k77o20d85a 6894458509911

studoval jsem v ústí vysokou školu, a kdybych tam nejezdil vlakem z Liberce, tak bych ji ani nevystudoval. Vlastně jsem ji vystudoval ve vlaku.

0/0
28.5.2016 19:00

J88i21ř38í 48E52r44b76e14n 1213174496307

No ona to je pětiminutovka sem, pětiminutovka tam... a pak vám vyjde, že na celé trase za chvíli ušetříte jednu celou soupravu, protože se vám vejde do taktové dopravy bez nutnosti křižování v mezilehlých stanicích.

Například rychlík Pardubice-Liberec jezdil celou tuto 160 km dlouhou trasu v roce 1981 za 3h 40 min, v roce 2002 za 3:10, v roce 2006 za 3:02, letos už jen za 2:54...

+3/0
28.5.2016 19:17

J33a97r37o80s48l30a87v 77Š83k98o77d80a 6814478789111

Rychlík do Parduic mám rád. Ten se čd daří. Občas mám pocit, že by to chtělo přidat jeden vagón ráno.

0/0
28.5.2016 19:21

R15o25m98a38n 48N20o96v67a98k 6759971112466

napiste o kolik minut bude cesta rychlejsi...o 5 nebo dokonce o 10? ;-D

0/0
27.5.2016 14:57

L98u51k10á76š 54V38e89v96e21r61k50a 1247176390

tak cíl na trase rychlíků Liberec - Pardubice je 2,5h tzn skoro 30minut oproti současnému stavu, ale ke splnění tohoto cíle je potřeba i jiných vlaků které dokažou zvýšenou rychlost na trati využít, protože trať vede často horským terénem

0/0
27.5.2016 15:28

J89i68ř50í 38E60r15b82e67n 1383324386347

Horským terénem nevede, leda tak na Horkách a v Jeřmanicích ;-D

Ta trať vede hlavně členitým terénem, podél značně se klikatících řek Oleška, Jizera a Mohelka, a její příznivější trasování by bylo otázkou dalších miliard (například spojit tunelem napřímo buď Rychnov a Železný Brod, což by Turnováci nepřenesli přes srdce, anebo Hodkovice a Pilínkov...). I tunel pod Dolánky by dokázal trať na Líšný trochu zrychlit.

0/0
28.5.2016 19:04

J31i39ř79í 12E57r88b36e82n 1323334526917

Jak na kterém spoji a úseku. U rychlíků se to zlepšení trati samozřejmě projeví výrazněji.

0/0
28.5.2016 18:55
Foto

J49i66n49d63ř11i91c98h 58H51r55a38d47e70c25k43ý 4177486697263

Modernizace trati Liberec - Jablonec přinesla též kromě 30 minutového intervalu i prodloužení doby jízdy v řádech několika minut. Zřejmě vlak zastavuje v místech, kde zastavuje i tramvaj.

0/0
27.5.2016 14:43

J74a36n 41Č18e84k77a28l 7899635464494

A které přesně úseky se tedy opravily? Článek je hrozně obecný...

0/0
27.5.2016 13:39







Najdete na iDNES.cz