- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
350 kamionů týdně??? A na takové silnici? Ta cesta by snesla i trojnásobek, je to v podstatě hlavní tah, žádná zapadlá okreska. Jinde mají násobně vyšší zatížení. A typická situace. Místní hysterici křičí - praskají nám domy a nemůžeme přejít silnici. A s těmi kolonami taky směšné, těch pár kamionů nemůže žádnou kolonu vytvořit..
No tak když tam byl předtím klid, tak se nedivte, že při takové změně k horšímu lidi protestují.
Tak u nás taky vzrostla kamionová doprava. Vzrostla zvláště od té doby, co se na alternativní, byť přímější a rychlejší trase, začalo vybírat mýtné. Kamióny ve snaze ušetřit za mýto, nyní jezdí kolem nás a zřejmě úspora za ušetřené mýto je výraznější než úspora trocha času a paliva.
stačily by pravidelné kontroly. Pak by se rychle kamiony vrátily na zpoplatněný úsek.
Do listopadu. No to mě A co ti, kterým jezdí kolony celý život a obchvatu se nedočkají? Máme náklaďáky na Prahu !doslova! tři metry od kuchyňských oken. V noci jezdí ty přetížené, které nám otřásají s patrovou vilou. Nárok na nová okna nemáme, stejně tak ani na pritihlukovou stěnu. Prý je to stará hluková zátěž , máme smolíka. Opravdu se asi nebudeme dojímat...
Jo moment. 350 kamionů TÝDNĚ? A to je jako problém??? Já myslela denně! Beru zpět. Frýdlanští, jděte se podívat do světa, ať vás to fňukání přejde.
Se stoupající spotřebou všemožných výrobků stoupá i potřeba jejich přepravy od výrobců k zákazníkům.Toto jsou důsledky nevyváženosti a jednostranného způsobu přepravy.Proč to tak je, se může člověk jenom domýšlet.Faktem ale zůstává, že je u nás z různých důvodů na rozdíl od minulosti podceňována kombinace silniční a železniční, natož pak lodní dopravy.
Takže mají nárůst víc jak 15x oproti běžnému provozu to je hodně, ale co vesnice, které trpí tím jak eko-teroristi nedovolili dostavbu D8? Kolik tam jezdí kamionů denně? Velemín, Bořislav.... ti kdyby měli 2 kamiony za hodinu asi jdou slavit
Do listopadu kamióny zdevastuji silnice a oprava nastane až se zase změní režim jako při poslední opravě v roce 92 žádne důležité zvíře tu nemá chalupu a koho zajímají Sudety ...
A panu prezidentovi napsat zkusili? Určitě by pro ně uspořádal hezkou debatu, stejně jako pro obyvatele Horního Jiřetína ohledně těžebních limitů....
V nabizenem souvisejicim clanku auta "duni" taky. Asi je to oblibene uslovi :-)
Je to jednoduché, tranzit pouze po dálnicích a pro ostatní zavést při jízdě na 100km mimo dálnice desetinásobné mýto
A když tam pojede kamion ke konečnému odběrateli, tak to bude taky platit mýto?
Jeden kamion za půl hodiny? Dunění kamionů vypadá úplně jinak.