Diskuze

Ze strachu o práci musíme švindlovat s přestávkami, líčí řidiči autobusů

Vyměň si kolečko tachografu a jeď znovu. To, že se švindluje s povinnými přestávkami, potvrdili anonymně řidiči meziměstských linek. Řidiči autobusů v Libereckém kraji by proto přivítali častější policejní kontroly. Vymýtilo by to podle nich podvádění s povinnými přestávkami i alkohol za volantem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je zase jednou blábol.

Začínáš ve 4 a končíš ve 14 a máš plno řečí.

Pokud na tu práci nestačíš, tak di vozit rohlíky. 😉

A pokud máš málo peněz, tak di jinam.

0 0
možnosti

A kolik času je, z těch 10ti hodin v práci, jízda a kolik prostoje?

0 0
možnosti

Nešvindlujte, práce je, byla a bude.

1 2
možnosti

Nemusí švindlovat.

Doba, kdy chybí tisíce řidičů, není problém říci budu jezdit dle předpisů, překračování dělat nebudu. Rozumný šéf na to přistoupí, hlupák ne, řidič odejde, ale nové místo si najde bez problému

0 0
možnosti

Jeďte někdy v 7 ráno taxíkem. Noční šichta jim končí nějak před osmou. Dělaj kolikrát i 20hodin.

0 0
možnosti

ospalý řidič osobáku udělá o několik řádů menší škodu než spící řidič náklaďáku či busu

1 1
možnosti
Foto

To je běžná praxe i jinde, a hlavně ty pracovní doby od 4:00 do 20:00 jsou všude normální a přitom to nařízení vlády zakazuje!!! Řidič autobusu MHD a příměstských linek nemusí dodržovat AETR ani nařízení 561, protože je to okruh do 50km, ale myslím, že z jiného nařízení plyne, že maximální pracovní doba řidiče může být jen 10h, jen to nařízení nemohu najít, je to tam rozepsané na řidiče MHD a zájezdového autobusu. Snad 589....??? K tomu řeknu jen jedno: Moc těm rádoby podnikatelům v této dopravě přeju, aby neměli řidiče, protože to je dobré zaměstnání, byla to vždy vážená pozice, ale oni to tak zkazili, že to není možné, moc rád bych jezdil, ale radši dělám něco jiného, než denně jezdit víc jak 12h od Po do Pá za 25.000,- Kč hrubého a domu k rodině se jezdit jen vyspat. Např. 4:25-19:30, 4:33-18:10, 5:16-21:30, a tak bych mohl pokračovat... Jenže Ti co to jezdí (důchodci), těm to stačí, co ale bude, až tu nebudou??? !!!!!!!!!!!!!!

2 0
možnosti

Takto to funguje i u kamionů. Bohužel.

Hlavní průser vidím v tom , že podnikají slušné subjekty , které dodržují všechny zákony a předpisy . Vedle těchto slušných podnikají neslušní , kteří to nedodržují. Ale bohužel díky jalovosti tohoto státu , který je absolutně neschopný si vynutit dodržování pravidel klidně i silou tito neslušní porážejí v konkurenční bitvě ty slušné. Protože jsou levnější.

0 0
možnosti

To je tezka rada. Snad pohrozit odchodem. Koneckoncu kdy jindy nez ted, kdy je po ridicich shanka. Na svoje prachy si vedeni ci majitel nesahne. Ale nez aby pribrali dalsi potrebne ridice (a samozrejme je spravne platili), tak radeji,budou zdimat soucasne a riskovat nejaky pr.ser. A u prepravy osob k nemu nikdy neni daleko. Takove sefy by meli zalovat za obecne ohrozeni.

4 0
možnosti

Tak to jsem dělali i za socíku...

0 0
možnosti