- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako jo, je to potřeba. Stejně jako je potřeba železniční koridor na Prahu, dovedení dálnice do Liberce, okruh kolem centra a obecně zkvalitnění a zkapacitnění silniční infrastruktury. Ale to už nikdo nevidí asi.
Tak ouřadové chtějí mít kryté parkování... to jsou myslím pěkně investované peníze...
No jestli něco tvrdí Zuzana Kocumévá a Změna proti tomu projekt (což se vždy dá automaticky předpokládat, i kdyby to byl super projekt), tak ač neznám záměr detailně, tak téměř automaticky věřím, že ten projekt smysl má.
Zvláštní že se nikdo nezamyslí pro koho to vlastně bude sloužit. Úředníků už je tam tolik že se na stávající parkoviště ani nemůžou vejít. Nehledě na to že už si dali pod zákaz vjezdu i silnici, která vede podél Nisy. Jo a v pátek odpoledne tam může zaparkovat i veřejnost. . Za peníze. Když je vedle parkoviště Tesca, které je prvních několik hodin zadarmo. Tak to se tam hned každý pohrne.
Docela mě zaráží, že se řeší stavba parkovacího domu když vedle je obří parkoviště které by se dalo jen zrekonstruovat. Nevím, možná je parkoviště v soukromém vlastnictví, ale nikde se nepíše jestli kraj řešil odkup pozemku, pokud ho tedy vlastní město nebo soukromá osoba.
no ale na to parkoviště se vejde právě jen těch 40 aut
Teda ty počty našich krajských představilů z jedné i druhé strany jsou podivné. Prostým vydělením částky (78 M) a nových parkovacích míst (143) se dostávám k číslu 545 tis.
To jsou jenom odhady. Skutečná cena stavby většinou bývá poněkud vyšší, zvláště pokud investorem je nějaká státní instituce.