- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdepak, Liberec je svéráz. Tady to nikdy šlapat nebude. Když opravovali tu křižovatku u nádraží, tak mohli zároveň zavřit i ten spodek a udělat to najednou. Ale to ne. Zato, když je potřeba něco zbourat, třeba OD Ještěd, skvost architektury, tak to jde ráz na ráz. Nebo postavit ty skvosty developerské kittnerosynerovské éry, ze které se Liberec nevzpamatuje asi nikdy.
"Češi jsou velmi konzervativní národ a nelibě nesou jakoukoliv změnu..." pan ředitel má velmi svérázné vyjadřování. Ondyno zase v Jabloneckém měsíčníku odpověděl stěžovatelce tak, že to vyznělo "nebuďte líná a jděte kus pěšky". Přitom paní měla pravdu, ono slavné sjíždění busů na AN v 15. a 45. minutě totiž znamená, že odjíždějí dřív z konečné a lidem po práci ujíždí od zaměstnání busy, navrhovaná náhrada ale jede jinudy a končí jinde.
Člověk, co se projede z Rybníčku do Hanychova se určitě pozastaví nad tím, proč, když byla několikatýdenní odstávka trati směr Hanychov (kvůli té rekonstrukci křižovatky u nádraží), nebyly opravené propady tramvajových panelů (jen namátkou dva velké naproti Imperialu, další nad viaduktem nad Vápenkou).
Co se týče Soukenného náměstí a přilehlého okolí, propadu se nedivím, je tam v zemi schovaný potok proto i kavárna Nisa byla postavena na pilotech
Nevíte, zda Dunaj je taky na pilotech, nebo na klasickém betonovém pásu?