- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My nemit tu slavnou EU s dotacema, tak jsme v (_!_)
Čím víc cyklostezek, tím míň aut a tím méně vyhozených peněz na nove silnice :-)
jasně, v lednu budeme jezdit všichni na kole
Cyklostezky az potom, co se opravi rozvrtane a havarijni silnice s necekanyma a obrovskýma dírama. Az budou pripojene prumyslove zona na dalnici. Az nebude tramvajova trat v desolátu.
Je nějaký důvod to nedělat současně? A silnice mají převážně ve správě jiní než ti, co dělají cyklostezky či je plánují.
V článku je správně zmíněna jedna věc, a to že nejde jen o samotnou cyklostezku, jestli to nejsou jen domalované pruhy na široké silnici, ale i o to, jak vypadá okolí, jestli tvoří dohromady ucelenou síť apod. A třeba na cestu přes ČOV čekám už asi dvacet let..
Takže to shrňme - máme namalováno, kudy by měly vést cyklostezky, ale nemáme na ně prachy. A proč s tímhle lezete na veřejnost ?
To bude ještě průšvih. To co má stát 14 míčů a má se to platit z dotací, bude najednou stát 18 milionů. EU vzápětí přijde na to, že se některé vyfakturované práce vůbec nedělali a Liberec bude muset dotace vracet. Což při zadluženosti města není zrovna to nejlepší. To je běžná praxe v Liberci (MS v lyžování, tramvajová trať, bazén....)
Nic jineho, nez pumpickarska lobby radnich jak ziskat volice a rito pro stavebni firmy. Jedine kde uznavam vystavbu cyklistezek je kdyz vedou samostatne v poli nebo lese 10 m vedle silnice. Cyklochodniky predevsim ve mestech povazuji za zvrhlost. To poznate sami, az vas nekdo vezme riditkama do ledvin.
Hlavne vas ohrozujou velmi zblizka motorova vozidla. Nakonec z toho zbyde cervenej pruh zanesenej bordelem, kde cyklisti nejezdi - ulice
Milady Horakove.