Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Recidivista znásilnil a chtěl zabít ženu u supermarketu v Jablonci

Ze znásilnění a pokusu o vraždu se bude před soudem zpovídat třiapadesátiletý muž. Ten minulý pátek večer znásilnil o 14 let mladší ženu poblíž Penny Marketu v Jablonci nad Nisou. Ženu se pak pokusil zabít, ale při tom ho vyrušil náhodný chodec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V65l66a89s49t76i60m23i86l 52H63a96l70b70i60c85h 8513925646428

Nechat se prokrmovat a pak dát nohy křížem?

+1/0
10.9.2016 12:02

M34i48c63h95a90l 92C93h16a87l85u67p30a 6248390879163

Utratit ho u nás nemohou, ale doufám, že dostane doživotí nebo alespoň 30

let. V osmdesáti už snad nikomu neublíží.

+1/0
9.9.2016 20:41

R21o95b97e12r12t 94V72e49l20e43k 5541302454183

Kastrace.. Proc jiz davno nebyla provedena?

+2/0
9.9.2016 19:34

J38a70n 23F86r46a50u11e69n97b55e82r54g 7345104837420

Znásilnění je hnus, i kdyby ta ženská byla vylitá jak slíva a spala nahá v parku.

+5/−1
9.9.2016 15:42

R82o40b82e53r74t 54V93e61l39e39k 5741232854573

Pardon.. Kliknul jsem omylem.

0/0
9.9.2016 19:33

L47u72c69i79a57n 95P17a36p91a46z14i50a97n 5514297571695

U kterého Penny v Jablonci jsem se nedočetl, jsou tam hned dvě prodejny. Mohl by být autor článku přesnější?

0/−1
9.9.2016 13:37

V71l64a77d60i23m46í91r 43H83o75l60ý 8574171756877

To už není důležité, pachatel je ve vazbě. Čekal byste marně tam i tam.

+3/0
9.9.2016 14:54

J82i50ř18í 19P83o53k52o87r34n55ý 1481453481339

Jako zastávat se kriminálníka nechci, ale přemýšlela poškozená vůbec, jak si asi vysvětlí chlap, s kterým se náhodně seznámí v hospodě, že s ním bude obrážet hospody i křoví (obrazně řečeno)? Skoro bych se nedivil, kdyby to znásilnění původně jako znásilnění nezačalo... Ale nebyl jsem u toho...

+5/−1
9.9.2016 12:45

J56a52k42u81b 68S12e57m18e95r33á35d 2767466721291

odstranit

0/0
9.9.2016 12:19

R55a78d83e70k 26Š66a56r43l19á72k 6261299760526

Zase debata o tom, kdo může za znásilnění ;-D Podle mě je to podobné, jako když si vezmu drahý oblek, supr hodinky a pěkně se načešu a zajdu se v noci projít po nějakém ghetu. Samozřejmě, že dostanu do držky a okradou mě, ale já za to nemůžu ani trochu přece a navíc jsem tomu nemohl nějakým svým rozhodnutím ani předejít...Nikdo nedělá z ženy viníka, ale proboha, musim zapnout mozek ne?

+8/−7
9.9.2016 12:13

J15a74n 11Č53e19k36a33l 7289755484724

Není to Vaše "vina", že Vás v ghettu okradou o drahý oblek a štos bankovek na otevřené dlani, ale nežijeme v ideálním světě. Takže svým rozhodnutím tam nejít anebo si nebrat hodinky za 100k jste tomu předejít mohl, nebo aspoň tu pravděpodobnost výrazně snížit. Nesnižuje to vinu útočníka, ale zvýšilo by to pravděpodobnost, že k tomu vůbec nedojde...

+2/0
9.9.2016 12:22

R39a74d53e84k 82Š16a17r78l67á78k 6761649740316

Přesně tak, stejné se znásilněním.

+1/0
9.9.2016 12:33

R65a98d19e32k 18Š52a82r80l65á90k 6581349330366

Ještě divnější je, že nějaká pani Malíková se mnou nesouhlasí, ale s vámi ano ;-D

+1/0
9.9.2016 12:34

K45a95m36i13l45a 97K86a91l13e58n36s65k18á 9496187727378

Nezastávám se toho chlapa, ale ženština byla evidentně též inteligentní rasy a druhu...Ona hlupaňa a on násilnické pa.o. Takového rovnou kastrovat. Stejně jeho případné potomstvo by za moc nestálo, tak proč riskovat jeho množení.

+8/0
9.9.2016 12:06

R19i35c32h53a37r24d 95T66o95m88e57č19e62k 7356585826791

Ještě měla štěstí, že přežila ve zdraví jízdu tramvají z Liberce do Jablonce.

+2/0
9.9.2016 11:59

M42a71r51i73á29n 75B43e73d95n59á95r52i43k 9431711910628

Tak 1/3 života trávil ve vězení, mezitím chlastal a postával u marketu. Takový ten typ co páchne a cucá krabicák u supermarketu. Proč to proboha živíme? Je to odpad, člověkem to nenazvu.

+14/0
9.9.2016 11:55

T48o97m11a82s 18F80e40j45f49a19r 6397828502329

Hlavne at ho vyhosti!

0/0
9.9.2016 11:33

J76o82s38e16f 46Z31e63l89i59n87k78a 5410633105248

Dostane pár let, protože nějaký psycholog rozhodně, že je napravitelný a třeba aby dostal 62 šanci na začlenění. .. a po půlce ho pustí ... Já bych byl pro zákon, kdy za závažné trestné činy, znásilnění, vražda, pokus o vraždu, ublížení na zdraví atd. platilo pravidlo 3x a doživotí. Aspoň bychom nečetli stále dokola, 57x trestaný recidivista. zavraždil, znásilnil, unesl, ....

+10/0
9.9.2016 11:32

M55i85c26h98a86e59l80a 95V34o89s21t37r78č66i14l90o55v37á 3282691156360

Souhlas. Jen to 3x a dost bych zavedla i u méně závažných TČ, např. krádeže...

+3/0
9.9.2016 11:41

R35a70d97e57k 48Š23a14r76l27á39k 6311869620526

A kdo postaví ty věznice na to?

0/0
9.9.2016 11:47

M65a50r45i27á11n 41B81e55d19n36á21r91i82k 9871841360818

Tenhle zaslouží leda uspat natvrdo a pak najdete na spalovnu

+2/0
9.9.2016 11:56

M54a56r28i59á55n 10B38e20d67n91á56r72i80k 9151911130608

*hajde místo najdete... Slovník na mobilu je někdy děsně chytrý

0/0
9.9.2016 11:57

M34i14c90h10a67l 72C53h78a60l71u46p56a 6398250909903

Těm, co věří na napravení, bych tyhle případy nastěhoval na rok domů. Pokud celou dobu nic neprovedou, tak jim možná začnu věřit.

+1/0
9.9.2016 20:43

D57a76v39i44d 91R19y50c17h16e42t48s34k81ý 9386301280870

V žádném případě neříkám, že si za to mohla napadená sama. Ale na 99% ten pachatel vypadal a choval se jako někdo, s kým se popíjet do křoví prostě nechodí. Včera tu byl obrázek 15-leté základkářky co někam utekla s velmi snědým, trestaným, uprchlým násilníkem. Neomlouvám násilí, ale kdyby byla i opatrnost tak nemusela trpět.

+13/0
9.9.2016 11:28

G32a62b79r44i80e85l82a 73K80o94b38l90í63ž38k76o64v81á 2331380619684

Jit s bezdakem popijet vinko pred penny.. chudak pani.

+2/−1
9.9.2016 11:25

M67a25r63c83e92l 35Š34e28v96č32í50k 9285673171620

Pán nadobudol presvedčenie, že keď investoval, tak by mal za svoju investíciu dostať istú službu. Nebolo to správne presvedčenie.

+1/0
9.9.2016 11:00

Z20d55e75n89k55a 69T21r24a21c25h52t14o71v69á 3985147900650

Je pro mne velkým zklamáním, že tři čtvrtiny zdejších diskutérů si stále myslí, že si své znásilnění žena spoluzavinila nebo dokonce zasloužila, pokud s cizím mužem popíjela alkohol. Uvědomte si prosím, jak neuvěřitelně idiotský tento názor je.

Navrhuji myšlenkové cvičení: Vaše osmnáctiletá dcera má první rande s cizím chlapcem, společně popíjejí. Má právo ji znásilnit? Pokud k tomu dojde, mohla si za to sama? Přemýšlejte, než vylejete svoje názory do diskuze. Díky.

+25/−21
9.9.2016 10:51

T29o63m46á26š 59P87í60c58l 3556823721867

To jsou ti, co budou své dcery zahalovat do burky, aby je "chránily" před znásilněním...

+2/−10
9.9.2016 10:52

T72o94m31á23š 54P35í56c48l 3166973551117

ta shoda přísudku s podmětem vypadá hrozně, ale poněkud svérázně jsem při slovu "chránily" myslel na ty burky :-)

+1/0
9.9.2016 10:54

O51n68d50ř31e61j 58Z96d27e58r61a48d53i25č93k95a 6874395953248

To je fuk, stejně jste napsal blbost..

+8/0
9.9.2016 11:52

M38a50r34i51á56n 82B57e25d72n56á52r59i30k 9171451730908

Gramarnazi?

0/−1
9.9.2016 12:00

L46u39b95o95š 85D54o37l20e56ž76e97l 1597399684196

Nemyslím si, že tu někdo říká, že si ho zasloužila. Ale svým způsobem si ho spoluzavinila. Když půjdu večer do Bronxu a okradou mě tam, tak je to taky trochu moje vina, i když nikdo nemá právo mě okrást. Co vy na to?

+10/−1
9.9.2016 11:02

J19i83ř27í 59B27á26r92t48ů 7142434339693

Ta paní nebyla sedmnáctiletá káča na prvním rande, ale zralá žena které není cizí popíjet v cizím městě s cizím mužem v hospodě a potom před penny. Kdo normální se takhle chová. Nevalte nám tady, prosím, kliny do hlavy. Jinak ten chlap je samozřejmě lump co patří potrestat, o tom žádná.

+32/0
9.9.2016 11:09

K16r12y27š45t78o30f 14H50l98a10v28á51č 9942959408102

jaké "tři čtvrtiny" diskutérů? 8-o Zdroj? Řekl vůbec někdo takový nesmysl, že si to zasloužila? Dopouštíte se stejných zjednodušení, jaká kritizujete.

+7/0
9.9.2016 11:12

J15i59ř64í 43P87o43k50o46r88n85ý 1551733531909

Zdenka Trachtová. Myslím, že nejde o schodu jmen. Madam postupuje stejně objektivně, jako když tvoří články.

0/0
9.9.2016 12:50

R91o61m61a84n 30P18o38l41á28č38e34k 5276199195

Moje dcera by za tohle chování dostala facku, že by chytila druhou o zed a pevně se budu snažit ji vést k tomu, aby takovéhle kraviny nedělala...

Něco jiného je jít "zapařit" po svém městě s kamarádem, ale jet do jiného města, nemít zařízení ubytování a pak se jít ožrat do IV. cenový a pak popíjet u supermarketu krabičáky? Ano jeho vykastrovat a zavřít klidně na doživotí, ale sorry ta holka to taky neměla v hlavu úplně v pořádku...

+18/0
9.9.2016 11:15

S65l74a63v30o84m91í42r 54B78e89n80e72š 6612807550924

Demagogicky se tady ptáte, zda má v takovém případě někdo právo dceru znásilnit. A dáváte k tomu rovnítko, že si to v tom případě nezavinila.

To je úplná hloupost, vážený. To, že někdo na něco nemá právo, ještě neznamená, že protistrana není viníkem.

Nikdo nemá právo ukrást pomyslnému Frantovi peněženku, když ten usne opilý na lavičce v parku. To, že je někdo opilý, nic nemění na věci, že jeho peněženka je prostě jeho. Přesto si své okradení do určité míry zavinil sám: neměl chlastat, nebo měl být alespoň schopný dojít domů, nebo si měl s sebou do hospody vzít pouze tolik peněz, kolik předpokládal, že bude potřebovat, a neměl mít u sebe dvacet tisíc navíc.

Zloděj jednat bez jakékoli pochyby protiprávně, patří za mříže, ale to na Frantově spoluvině nic nemění.

+8/−1
9.9.2016 11:17

J73a40n96a 18N17ě65m88e20č74k32o71v72á 3403364181706

Neříkám, že si za to žena může - říkám, že k řetězu událostí, který vedl ke znásilnění, sama výrazně přispěla svým rizikovým chováním.

Pokud vám to přijde "neuvěřitelně idiotské", že žena nese zodpovědnost za svou bezpečnost, není to už můj problém.

A PS, váš příměr je naprosto nepřesný, protože na rande většinou nechodíte s člověkem, kterého jste prvně viděla před pár hodinami v cizím městě.

Už malé děti se učí, že s cizími lidmi se nikam nechodí. Tečka.

Ad "právo znásilnit", optejte se prosím vy některého zloděje, jestli ho zajímá vaše právo na váš vlastní majetek. Asi těžko, co.

Kde lidi neustále berou dojem, že chlapa, který chce znásilnit, zajímá nějaké podělané "právo ženy"? Nezajímá, absolutně ne.

Podle toho by se ženské OBČAS měly chovat.

+3/−1
9.9.2016 11:20

H33a40n79a 23D31o34s88t60á57l47o82v71á 1139574560564

Bohužel, tak to je, Žena si za znásilnění může sama, samoživitelka po rozvodu chce alimenty na to, aby utrácela za sebe... taky nechápu, kde se to v lidech bere.

+1/0
9.9.2016 11:25

J84a35n63a 93N30ě10m11e98č84k53o55v62á 3303694231526

Hanko, odpovězte mi prosím na jednu jedinou věc. Kde se v těch holčičkách, co jim maminky odmala vtloukají do hlavy, že s cizím pánem se nesedá do auta a neberou se od něj lízátka... kde se v nich s pubertou bere názor, že to můžou dělat kdykoliv, s kýmkoliv a beztrestně???

Malé děti se učí, že "pánové" jsou občas zmetci a můžou ublížit, a dospělé ženské to nevědí???

Zas to s tím utíráním zadků nepřehánějte.

+4/0
9.9.2016 11:28
Foto

M80i20c48h30a11e42l70a 48Č50e45r60n68á 1821273170270

Věděla jste, že ve většině případů znásilněná žena útočníka zná? Tohle sice nebyl ten případ, ale jen vám tím chci ukázat, že chyba není v ženách, které by důvěřovaly "cizím pánům". Problém je v naší společenské toleranci vůči znásilnění a druhotné viktimizaci.

+3/0
9.9.2016 14:13

D74a24v87i15d 71R23i49e33s38z 8804380

A pro mne je velkým zklamáním práce zdejších novinářů (krom Technetu), kdy 3/4 z nich neovládají pravopis, neumí ani správně přeložit článek převzatý z cizího zdroje, a když, nedej Satan, něco stvoří sami, je to směs logických chyb, dojmologie a demagogie. Přemýšlejte, než vylejete své názory do článků. Díky.

A k tématu - neřekl bych že si tu lidi myslí že si to zasloužila, nicméně... jít popíjet s neznámým bezdomovcem... jak to říct, adrenalinový sport?

+10/0
9.9.2016 11:33

R77a78d35e40k 86Š34a40r89l91á18k 6361559520636

No ale zadarmo popíjet, to jo. Platit se musí!

0/0
9.9.2016 11:49

J25a52n 83C48o42n25s67t45a38n86t16i80n 1182791673690

je to hrozný paradox, protože s vašim názorem na stopro souhlasím (podstata), bohužel naprosto nesouhlasím s tím, abyste měla nějaké privilegium nazývat tu jiné názory idiotskými jen proto, že máte to cool íčko za jménem. takže počkejme si na cenzora...

+4/0
9.9.2016 11:50

D25a90v29i13d 91R69i25e15s72z 8444520

Quod licet Iovi, non licet bovi...

0/0
9.9.2016 11:52

Z36d24e18n48k68a 45T50r56a69c65h83t95o64v69á 3415507470340

Tak pardon, ale určité názory se jinak než takto nazvat nedají. Pokud někdo naznačuje, že si žena zavinila znásilnění sama, je to "idiocie", ať se vám to líbí nebo ne. Hezký den.

0/−1
9.9.2016 13:11

J16i25ř59í 32P31o92k44o36r48n70ý 1541373781749

Jste tedy přesvědčena, že žena nikdy nemůže přispět svým jednáním k takovému skutku, jako je vlastní znásilnění?

+1/0
9.9.2016 13:18

Z96d72e40n31k29a 48T46r45a66c33h96t14o40v93á 3635437590280

Přesně tak. Za znásilnění může vždy jen a pouze pachatel. I kdyby šla žena o půlnoci nahá parkem. Ona neprovedla nic protizákonného - jejím právem je opít se s kým chce a pak se klidně opilá potácet po ulicích. Nijak to neumenšuje vinu pachatele. A rozhodně to neznamená, že znásilnění spoluzavinila.

0/−1
9.9.2016 13:26

J76a79n 66S28v91o14b92o24d13a 3427954789113

Aha, takže když budu třeba opilý sedět na lavičce a na klíně budu mít otevřený kufřík s velkým objemem peněz, které mi někdo odcizí, tak si za to nebudu moci ani malilinko sám? Nemohl jsem tomu předejít?

Nežijeme prostě v ideálním světě, kde jsou jenom hodní lidé ;)

+1/0
9.9.2016 13:32

J42a85r18o98m91í38r 20M30a98y86e69r 1581352359268

Když necháte otevřené dveře od bytu a pojedete na 14 dní na dovolenou, tak nikdo nemá právo Vás vykrást a dopustí se trestného činu.

Na druhou stranu pojišťovna se Vám za tohle jednání vysměje a nic Vám nedá, protože se tomu dalo předejít.

+2/0
9.9.2016 13:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.