Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spolek chce oživit frýdlantskou úzkokolejku. Pomoci mají dva nové vozy

Dva nové zajímavé přírůstky získal do svých sbírek spolek Frýdlantské okresní dráhy, který už léta neúnavně mapuje historii bývalé úzkorozchodné železnice z Frýdlantu do Heřmanic. Jeho cílem je obnovit na trati, zrušené v roce 1976, provoz. Alespoň zčásti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K59a10r16e66l 54S10t52r12ž80a32n49o22v56s72k30ý 1568805265

Moc rád bych se někdy Heřmaničkou svezl, vláčky v Německu vypadají pohádkově. Ještě si jako dítě pamatuju túry po kolejích, vlaky už bohužel ne.

+2/0
19.9.2016 16:13

J66a65r85o68s82l98a76v 63Š19k17o59d73a 6834938249521

Jen tak dál !! Oni by se i lidi z kunratic, detrichova i hermanic treba i svezli rano do skoly a zamestnani. Hlavne v zime, kdy je snazsi odklidit trat, nez silnice.

+4/0
19.9.2016 8:00

M30a88r55t93i62n 59M41u55s13i39l 4110541243181

Obávám se, že tak daleko koleje už nikdy nepovedou. Chybí mosty, budovy mají své vlastníky a ani úvrať u Dětřichova rychlosti nepřidala. Ostatně teď je v plánu cyklostezka po tělese trati převedeném na obce.

Za obrovský úspěch spolku bych považoval položení kolejí do někdejší zastávky Frýdlant (k továrně). To by pak stálo za svezení. Od nádraží k výtopně je to opravdu málo. Ale rozumím tomu, že se jde krůček po krůčku...

+6/0
19.9.2016 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.