- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Pár chyb terminál zpočátku měl."
1) Opravdu, jen pár a jen zpočátku? A co třeba dodnes chybějící střecha u tunelu a nezakrytá odjezdová stání na obou koncích?(linky 21,15,19,výstupní,27,500,600 - snad jsem na nic nezapomněl a nic z hlavy nespletl - možná by to tolik nevadilo, kdyby busy od Tesca najížděly tak včas, aby odjížděly podle jízdního řádu a ne jak zejména u linek 15 a 19 nájezd sotva v době odjezdu a když si třeba o víkendu 3 cestující kupují u řidiče jízdenku, odjíždí se i o několik minut později-mě přece nezajímá, že na konečnou bus dojede možná včas, ale jako cestující chci aby dodržoval JŘ, což zejména v době slabého provozu o víkendech nemůže být žádný problém.)
2) Opravdu v době projektování délky terminálu nikdo nemyslel na počet linek, které zde budou jezdit, takže sdružování linek, které odjíždějí(i přijíždějí) z(na) jednotlivých(á) stání nutí cestující běhat mezi busy(mladým to asi nevadí, ale MHD často cestují i méně mobilní cestující)?
Takže být panem ředitelem DP bych si triko tolik nehonil.
Kotas kam přijde, tam škodí. Ten člověk by měl mít soudní zákaz přiblížení se k jakékoliv architektonické zakázce
Ale ne, mne se jeho styl libi, jen by obcas mel premyslet i nad udrzbou, provoznimi zalezitostmi, volit jiny material. Ale je pravda, ze by architekti nemeli projektovat.