- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud jsou do toho zapojeny i ČD, pak to dává smysl - dispečink bude hlavně monitoringem zpoždění vlaků a následných zpoždění všeho na ně čekajícího
S autobusy mám poslední dobou v Libereckém kraji podstatně divočejší zkušenosti než s vlaky; tak jednoduché, jak píše pan Vinař, by to bylo, kdyby se doprava v kraji logicky budovala na základě železniční dopravy jako páteřní, ale teď je těch páteří tolik, že je to systém zcela logicky ne zcela zvladatelný. Dispečink ale potřebný je ... naposledy, když nejel autobus, obtelefonoval jsem 3 čísla uvedená v jízdním řádu, nepomohlo ani jedno - ani informací, a jakmile se jedná o různé dopravce, člověk nemá na ně po ruce číslo .... ještě hůř... .
Zavádějící nadpis. V informacích o žádné záruce neujetí není, ani jsem se dosud nedočetl postup jak postupovat, aby z jedné strany člověk nedělal plané poplachy, a z druhé minimalizoval riziko ujetí ....
Mám chápat podle nadpisu, že, když bude mít vlak dvě hodiny zpoždění, tak tam bude vždy autobus čekat, protože mi už neujede žádný spoj?
Urcite to zkuste! Minimalne si overite duverzpyhodnost nadpisu na iDnes a svoji chapavost nadsazky :-)