- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento způsob dopravy. Jedním pruhem už na mostě probíhá nejmene dva měsíce když zbourali půlku mostu a jezdilo se po staré části mostu. Nyní se jezdí po nove části která byla postavena a otevřená asi před pár týdny a druhá půlka se zase staví takze. Během té doby se most několikrát úplně uzavřel takže nevím jaká novinka to je zrovna teď.
V jiném článku (http://liberec.idnes.cz/oprava-mostu-v-ceske-lipe-a-dopravni-komplikace-frl-/liberec-zpravy.aspx?c=A160506_111442_liberec-zpravy_tm) jsem teď četl, že most je z roku 1972.
Mám ale takové nejasné tušení, že ještě v roce 1982 jsme jezdili přes město a až pár let později postavili to přemostění.
Není tu nějaký místní pamětník který by to upřesnil?
1987. Taky to pamatuji. A hlavně mi utkvěl ten název. Most VŘSR, opravdu to tak skoro nikdo nezná :).
Dne 3. listopadu byla zprovozněna silniční estakáda, která přivedla silnici I/9 přemostěním od břehu Ploučnice až na Svárov, o 700 m dále. V té době největší silniční stavba v Československu. O tom, že dostala název „Most VŘSR“ se téměř nikdo nedozvěděl a ani to nebral do úvahy. V té době nebylo ještě fotografům příliš často dovoleno létat nad městy a pořizovat snímky. Skutečnost, že silnice město zřetelně půlí a rozděluje, jsme si uvědomili nad obrázky z letadla až v letech pozdějších.