Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po platbě kartou zažil muž v Liberci šok. Banka mu částku strhla sedmkrát

Platba kartou v obchodě se ani na opakovaný pokus nepodařila. Banka ale peníze stejně sedmkrát odečetla z účtu. Muž z Liberce se měsíc a půl snažil dostat peníze zpět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93a78r46e15k 94M28a60r51t61i35n 8669964986600

Tak nevím, ale po 30 dnech nevyřízení je reklamace automaticky uznána. Pokud peníze stále nemá, měl by se obrátit na ČOI. To by pán viděl, jak by najednou začali švihat..

0/0
20.12.2016 22:48
Foto

M82a44r50e40k 83R50a34i90d17a 4125191

Třeba si ten pán nerozuměl s Jakubem Jandou a Česká spořitelna se mu pomstila.

0/0
20.12.2016 18:37

V30a91c62l23a57v 30V67a16v87r43a 3787484345327

Zadupal bych je do země tady v Americe.

Soudil bych je o desetinásobek a vzal skvělého advokáta.

Předtím bych ale žádal o rozhovot ředitele podniku (Banky Spořitelny)

0/−1
20.12.2016 16:36

V90a12c70l14a50v 36H29a73j27e71k 3886589569

zjevně jste specialista na bankovní problemaiku a nebo jen obyčejný tlachal bez znalostí.

0/0
20.12.2016 20:36

L51u93k59á68š 87M38a12r84e97d68a 6881474767458

Pry musi mit doklad o platbe? Jak muze mit doklad o sedmi platbach, kdyz mel platit jen jednou. Nemel by mit spis doklad prodejce, ze penize mu byly pripsany legalne?

0/0
20.12.2016 13:43

V39a91c72l49a65v 12H16a60j58e32k 3296139619

No buďto se mluvčí spořitelny chybně vyjádřila nebo to zpackal pan novinář. V tomto případě účtenky dokládá vždy obchodník, tedy Albert,

0/0
20.12.2016 20:40

M81i10c27h44a51e68l 70S20t64a92n82o19v60s94k30ý 6157135128254

Banku je třeba vybírat. nemůžu si na tu svou stěžovat, ale nějak také odmítala platbu ve Skotsku. Pokladní to zkoušela několikrát, ale FIO banka nejenže nic neakceptovala, neodečetla, ale z Ostrovní říše jí nedošel ani požadavek. Když jsem to zkusil s rakouskou Rajfansenkou, tak se vše povedlo.

0/0
20.12.2016 11:09

J12o58s82e44f 34Ř98i48m92n54á45č 1435100465671

Schválně jsem četl tenhle článek,protože jsem chtěl vědět,jaká to asi tak byla banka,jestlipak to nebyla náááhodou Česká Spořitelna ? ? A taky že jo ! Nějak mě to ale vůbec nepřekvapuje. Banka,kde mi trvalo čtrnáct dní,než mi zrušili účet a k tomu tři osobní návštěvy....to byl to poslední,co jsem měl před lety s tímto ústavem společného. Kdyby mi nabízeli zlatý prase,okamžitě utíkám co nejdál. Vůbec nejhorší ze všeho je jednání s touhle bankou . Nikdy víc !!

+2/0
19.12.2016 23:57

M35a49r12t97i50n 54R94u18z73i29c37k78a 1652568516207

Tvl., co je to za nesmysl, ... me strhli castku omylem dvakrat, stacil jedinej telefonat a castku mi pripsali zpatky na ucet, ze slo o aktualizaci sw a ze se to muze stat, penize jsem mel za tyden zpatky.

Pravda, nebylo to u CS, ale u jine a taktez velke "ceske" banky.

+1/0
19.12.2016 23:39

M40i53c28h27a87e58l 33S27t82a19n52o29v77s64k29ý 6597825718914

Rok po sametovce jsem usoudil, že ČS - never more. A od té doby nemám problémy.

+2/0
20.12.2016 11:10
Foto

T69o79m12á15š 60K69u17n50s18t 8252963303826

Mě se to u Spořitelny stalo před třemi lety, kdy mě dvakrát strhli 35.000 Kč za nákup televize v e-shopu. Přišel jsem na to ještě týž den na výpisu v elektrickém bankovnictví. Na pobočce se mě okamžitě věnovala půlka osazenstva, dostal jsem občerstvení a když vyřizování trvalo dlouho, poslali mě domů a asi za tři hodiny volali, a se stavím, že je všechno v pořádku a problém vznikl někde chybou výpadku počítače v jejich centrále. To mě celkem bylo jedno: peníze byly tou dobou zpět na účtu. Čili za mne velký dík a uznání za chování zaměstnanců českotřebovské pobočky. Ono to totiž není o firmě, ale o lidech; chyba se může stát kdykoliv. A podotýkám, že opravdu nejsem se svým platem 10.000 Kč žádný VIP klient - šetřil jsem na ni několik let.

+1/0
19.12.2016 21:50
Foto

R45o13m34a12n 55V27i49e47t89z78e 9791672449520

To je zvláštní, říkáte šetřil několik a našetřil hned na dvě. 70 000 muselo být kde brát.

0/0
20.12.2016 7:54
Foto

T87o95m63á17š 28K82u83n58s49t 8602503223656

Jo, hodilo mě to do mínusu v kontokorentu.

0/0
20.12.2016 8:58

V27l51a81d18i67m21í31r 46I41n61g93.57F36l53ö52s31s88e33l 2346927356637

Jen člověk,který z pohodlnosti si nezmění banku,tak nesmí si pak stěžovat.Služby České spořitelny jsou podle mého názoru ty nejhorší.To vím z vlastní zkušenosti.Anyní,když jsem si ještě přečetl,že Česká spořitelna uposlechla podnětu pornoherce Jandy a stáhla svou reklamu ze servru Parlamentní listy,tak jsem si jistý,že žádný slušný občan by si neměl ponechat účet u tohoto peněžního ústavu.

+3/−1
19.12.2016 20:57

M61a22r60t89i11n 98Š61i53l83a51r 3157153829304

Zbytečná histerie. Článek je snad zaplacený nějakou low cost bankou. Já jsem například s některými službami ČS spokojený (stejně jako s některými službami low cost bank)...

+1/−2
19.12.2016 21:51

V47a96c71l98a32v 30H51a63j12e22k 3706559399

No vážení. Zjevně o tom většinou víte kulový. Problém na straně České spořitelny je jedině v nedostatečné komunikaci se zákazníkem a možná ještě ve vyjádření pro Idnes. Pomíjím to, že celá anabáze mohla být autorem článku hodně zkreslená. Daleko více mne zaráží přístup Aholdu, respektive systém jaký mají pro tyto případy nastavený. U nich to vidím jako vysloveně nezvládnutou situaci. I když samozřejmě doporučení na uplatnění reklamace u banky je standardní a spolehlivý postup, tak nic pro řešení problému neudělali. V této situaci s tím Česká spořitelna pak nemohla dělat nic jiného než nechat transakci prošetřit bankou která dělá Aholdu zůčtování karetních transakcí a čekat na výsledek. Nanejvýš pak mohla při nedodržení stanovených termínů vyjádření zaurgovat.

+1/−1
19.12.2016 20:33

R16o28b70e27r87t 71H90o87m29o94l16k31a 2300462792171

Stalo se mi to samé. Terminál se sekl, byť karta (NFC v mobilu) hlásila zaplaceno. Druhá platba po restartu terminálu. Na účtě se objevily dvě stejné blokace. Ale 15 minut na to ČSOB druhou blokaci automaticky zrušila...

+1/0
19.12.2016 19:03

M20i15r31e48k 68G10a51j36e62r 5931136429190

Za prve se snadno pozna podle casu transakce, ze vsechny probehly rychle za sebou a neslo o opakovany nakup. Proto tvrzeni "Podle mluvčí se také stává, že zákazník kupuje několikrát za sebou" je v tomto pripade bezpredmetne a neni potreba ho tyden zkoumat. Za druhe nechapu, jak jeste nekdo i po tomhle muze zustavat u Ceske sporitelny.

+1/−2
19.12.2016 17:26

V58a58c76l39a52v 32H47a65j80e86k 3266219399

Tak znova. Pokud byla částka připsána na účet obchodníka, tak i nemůže Spořitelna jen tak vrátit, ale musí případ prošetřit prostřednictvím banky obchodníka. To není záležitost dnů, ale týdnů a v komplikovaných případech i měsíců.A toto vypadá z popisu v článku na komplikovaný případ.

0/0
20.12.2016 20:45
Foto

R59o76m75a91n 10K10r15a82t93o12c64h34v89i46l 1277288908349

Z praxe vím, že chyba je jednoznačně na straně Alberta. Stačilo dát jasný pokyn ČS.

+1/0
19.12.2016 17:13

M77a87r54e19k 46J57a53n89e92č57k68a 1537346443321

Stačí už pouze název banky a je jasné, že to bude nadlouho. Nicméně je fakt, že zákon umožňuje 1 měsíc na vyřízení reklamace. Nicméně čekat, že to zrovna ČS vyřeší rychleji je asi stejně tak naivní, jako vlastnit u ní účet ;-D

+6/−3
19.12.2016 16:26

V57a70c91l58a85v 11H12a42j14e74k 3636749749

ona to rychleji nevyřeší žádná banka, pokud na sebe nevezme riziko fraudu.

0/−2
19.12.2016 16:29

T28o41m10á48š 61V94e91s42e50l14ý 2668396447569

Zažil jsem podobnou situaci, kdy mně bankomat strhl výběr 2x, reklamace úspěšně proběhla během dvaceti minut po návštěvě pobočky. Asi nemusím psát, že se nejednalo o ČS.

+1/−2
19.12.2016 17:14
Foto

R19o21m35a34n 57K40r89a67t88o55c36h41v47i76l 1857228158709

Bankomat je majetkem CS. Zde je chyba jinde

+2/0
19.12.2016 17:17

V93a77c25l74a25v 68H15a72j48e39k 3256309869

Albert má myslím terminály od ČSOB a ta obchodníkovi umožňuje náhled do systému i na úrovni prodejny. Takže Albert měl informace k tomu: aby problém mohl ihned řešit.

0/0
19.12.2016 17:41

V91a56c65l54a32v 92H49a38j27e44k 3386739209

Řešení formou reklamace u CS je skutečně dlouhodibá záležitost, protože ta to řeši zase s Abertem přes ČSOB. U ČS to je spíše o lomunilace se zákazníkem a redaktorem.

0/0
19.12.2016 17:45

T91o34m62á53š 64V64e90s61e67l50ý 2778936467199

Bankomat nebyl majetkem banky, přesto neměli problém vše vyřešit během dvaceti minut.

0/0
20.12.2016 10:19

P65e52t66r 50N37o73w35a49k 2497902210405

Jednoduchá rada - okamžitě změnit banku...

0/−1
19.12.2016 20:35

J89a21r31o64s60l79a45v 51R57e23i47t84m85e59i64e95r 5401880255765

To se přece o to nemusela starat MF DNES,to přeci smazřejmě musí ihned napravit banka,vypadá to,že si děláte zase trošku reklamu A nevymažete mi to?

+1/−4
19.12.2016 15:39

R37o55m39a72n73a 76J86i45r46á66n84k23o62v53á 4347114498453

No jak se zdá, tak banka v žádném případě ihned nic nenapravila ... O tom, že si MF přihřála polívčičku ale nepolemizuji

+2/−1
19.12.2016 16:11

P84a26v23e10l 66Š18e39d28ý 2658516232695

a opět česká spořitelna. Jak ta to dělá?

+1/0
19.12.2016 14:41

V53l18a11d94i63m61í64r 90V91y85s13o57k16ý 8202552621705

má miliony klientů?

+2/−1
19.12.2016 15:11

R33u16d40o93l90f 53K39l59o24u55č72e63k 6440579312931

Spořitelna za to nemůže. Ta jen převádí peníze prodejci dle požadavku kasovního systému. Ty prachy leží/ležely na účtu prodejce.

+2/0
19.12.2016 15:21

M32i95r40e14k 60G57a69j49e83r 5531926399200

Muze za to, ze to nevyridila behem par dnu nebo hodin.

0/−2
19.12.2016 17:28

T52o60m96á82š 65S93k27á17l39a 6588277

Mě to nedává smysl. V tomto případě by snad obchodník měl dokazovat, že má 8 účtenek od zboží, za které mu přišli peníze, ne? Jak vůbec lze s jednou nebo žádnou účtenkou "dokázat", že si obchodník připsal peníze za nic? Když na všech 8 platbách bude stejný čas, následovaný platbou v hotovosti, tak bude zřejmé, že šlo spíše o chybu.

+1/0
19.12.2016 14:30

M57i65l13a46n 19Z28e37i50d54l35e22r 2872591316659

Tak je mozne, ze pan platil bezkontaktni NFC kartou. Tam jsou tusim limity i pro offline platby autorizovane automaticky do 600Kc. V pripade klasickeho 'swipu" nebo pouziti CHIP&PIN karty by melo vyjet potvrzeni o autorizaci / odmitnuti platby. Pokud slo prave o platbu, je mozne ze prave proto banka tak dlouho "cekala"

0/0
19.12.2016 14:58

M71i58l69a53n 16Z98e45i29d13l12e21r 2662611916379

*prave o platbu bezkontaktni kartou

0/0
19.12.2016 15:08

M75a24r66t81i86n 13G90a66j 4129736347655

Stalo se mi to samé. Platil jsem kartou v Polsku v Tescu. Suma se odečetla dvakrát.

Za tři týdny po nákupu jsem se stavil opět v prodejně s účtenkou a výpisem z účtu. Paní v prodejně pouze nahlédla na dvě stejné sumy na výpisu, ofotila účtenku, omluvila se, popřála hezkého dne a na druhý den jsem měl peníze zpět na účtu.

Ať žije Švejkov! Já nic to ten druhý!

0/0
19.12.2016 14:07

V88a64c26l47a18v 33H43a37j54e58k 3686159219

Standardní, leč poněkud zdlouhavý postup je ten, že reklamujete transakci u své banky. Ta ji postupuje bance, která provozuje systém platebních karet obchodníka a ta žádá obchodníka o podklady. Obchodník byl ale měl mít takový systém, který dokáže zkontrolovat, že mu byla některá částka připsána neoprávněně a po prověření by ji měl vrátit sám i bez reklamace zákazníka cestou banky, natož pak v případě, že transakci u něho zákazník reklamuje přímo. I tak ovšem prověření chvíli trvá.

0/0
19.12.2016 15:20

L57i30b83o42r 16N16á69b88ě62l97e45k 3725913492782

Mě začátkem měsíce nešlo zaplatit kartou(hláška platbu nelze provést), tak jsem platil hotově. Platba se ale strhla. Stačilo napsat do pizzerie a během týdne již položka ve výpisu nefigurovala. Otázka je, jestli by se tak stalo i bez mého zásahu. Je dobré transakce průběžně za čerstva kontrolovat, mě chodí mail se změnami každý den.

0/0
19.12.2016 13:42

M68i66r13e50k 41G73a78j40e47r 5851736579380

Bez vaseho zasahu by jste platbu samozrejme mel nadale strhnutou z uctu.

0/0
19.12.2016 17:29

M58a10r30t65i97n 76K74u54d70r81n68a 3669276959980

Ac nejsem priznivcem sporitelny, tak v tomto pripade s tim moc spolecneho nema, to obchodnik zadrzuje penize na ktere nema narok.

+4/0
19.12.2016 13:30

M12a27r12t45i40n 92H57o85u90b64a 6633781829508

CS s tím má společné to, ze pan je její klient, má od nich kartu, nemá zafny vztah k obchodníkovi ani ke karetní společnosti. Jediný partner je pro něj jeho banka. Ostatně i ta banka říká, ze to obvykle resi do 2 dnu.

Proč toto konretne nevyresila banka do 2 dnu neumí vysvětlit

0/0
19.12.2016 14:13

M52a93r30t42i21n 59K13u97d24r16n93a 3729146249940

Nesmysl, ty penize si stahl obchodnik, ne CS. Banka to resi, ale jeji chyba to neni.

+2/0
19.12.2016 14:26

V30a80c73l56a82v 40H45a68j70e22k 3966649519

Tady to není úplně chyba obchodníka, pokud selhal terminál, nebo jeho komunikace s pokladnou. A v článku se nepíše, zda byly ty peníze také 7x připsány obchodníkovi na účet. Ale je fakt, že by obchodník měl mít takovéto situace nějak ošetřené. Pokladník by problém měl někomu hlásit a ten by ho měl následně řešit.

0/0
19.12.2016 15:24
Foto

R44o74m42a22n 95K70r30a38t73o46c83h83v48i97l 1297868388469

Pokud se zákazníkovi odečetly, jasné že je měl Albert

0/0
19.12.2016 17:16

V30a53c71l94a43v 81H14a36j66e22k 3586619719

mohlo jít i o chybu ve zpracování výpisu transakcí v sytému CS. Ale to nebyl tento případ.

0/0
19.12.2016 19:55

R97u62d48o55l79f 41K60l59o18u52č74e90k 6170379712971

...hrubý omyl, CS prachy jen převádí dle požadavků kasovního systému prodejce. Nemá jasnovidný systém :)

+1/0
19.12.2016 15:26

J90a46k48u83b 83M59a44t97ě72j78ů 5975402901435

Autor by se mel dovzdelat, protoze asi nevi co je sok a dost pochybuji, ze ten nebozak skutecne zazil sok.

+1/−1
19.12.2016 13:30

R62o26s25t84i22s85l85a59v 72C17i95b85u69l45k28a 2309519740764

Nepřehánějte. Nepříjemné překvapení dejme tomu, ale šok?

+2/−1
19.12.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.