Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po platbě kartou zažil muž v Liberci šok. Banka mu částku strhla sedmkrát

Platba kartou v obchodě se ani na opakovaný pokus nepodařila. Banka ale peníze stejně sedmkrát odečetla z účtu. Muž z Liberce se měsíc a půl snažil dostat peníze zpět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M65a18r92e54k 74M98a73r65t69i91n 8609494446550

Tak nevím, ale po 30 dnech nevyřízení je reklamace automaticky uznána. Pokud peníze stále nemá, měl by se obrátit na ČOI. To by pán viděl, jak by najednou začali švihat..

0/0
20.12.2016 22:48
Foto

M56a86r87e40k 63R92a16i36d85a 4385411

Třeba si ten pán nerozuměl s Jakubem Jandou a Česká spořitelna se mu pomstila.

0/0
20.12.2016 18:37

V47a68c63l17a29v 12V17a76v64r59a 3617454735457

Zadupal bych je do země tady v Americe.

Soudil bych je o desetinásobek a vzal skvělého advokáta.

Předtím bych ale žádal o rozhovot ředitele podniku (Banky Spořitelny)

0/−1
20.12.2016 16:36

V89a11c90l69a42v 79H34a43j14e52k 3316739139

zjevně jste specialista na bankovní problemaiku a nebo jen obyčejný tlachal bez znalostí.

0/0
20.12.2016 20:36

L74u35k17á12š 25M85a27r88e69d41a 6281104377538

Pry musi mit doklad o platbe? Jak muze mit doklad o sedmi platbach, kdyz mel platit jen jednou. Nemel by mit spis doklad prodejce, ze penize mu byly pripsany legalne?

0/0
20.12.2016 13:43

V30a42c47l78a32v 38H77a27j29e70k 3456849469

No buďto se mluvčí spořitelny chybně vyjádřila nebo to zpackal pan novinář. V tomto případě účtenky dokládá vždy obchodník, tedy Albert,

0/0
20.12.2016 20:40

M71i14c88h39a73e25l 59S85t12a60n83o36v38s70k30ý 6147825128984

Banku je třeba vybírat. nemůžu si na tu svou stěžovat, ale nějak také odmítala platbu ve Skotsku. Pokladní to zkoušela několikrát, ale FIO banka nejenže nic neakceptovala, neodečetla, ale z Ostrovní říše jí nedošel ani požadavek. Když jsem to zkusil s rakouskou Rajfansenkou, tak se vše povedlo.

0/0
20.12.2016 11:09

J10o61s33e16f 60Ř31i87m35n33á52č 1955380845941

Schválně jsem četl tenhle článek,protože jsem chtěl vědět,jaká to asi tak byla banka,jestlipak to nebyla náááhodou Česká Spořitelna ? ? A taky že jo ! Nějak mě to ale vůbec nepřekvapuje. Banka,kde mi trvalo čtrnáct dní,než mi zrušili účet a k tomu tři osobní návštěvy....to byl to poslední,co jsem měl před lety s tímto ústavem společného. Kdyby mi nabízeli zlatý prase,okamžitě utíkám co nejdál. Vůbec nejhorší ze všeho je jednání s touhle bankou . Nikdy víc !!

+2/0
19.12.2016 23:57

M24a80r13t32i69n 23R21u97z79i15c82k61a 1762708536517

Tvl., co je to za nesmysl, ... me strhli castku omylem dvakrat, stacil jedinej telefonat a castku mi pripsali zpatky na ucet, ze slo o aktualizaci sw a ze se to muze stat, penize jsem mel za tyden zpatky.

Pravda, nebylo to u CS, ale u jine a taktez velke "ceske" banky.

+1/0
19.12.2016 23:39

M88i57c50h41a11e44l 71S14t36a15n67o64v37s96k75ý 6377415398984

Rok po sametovce jsem usoudil, že ČS - never more. A od té doby nemám problémy.

+2/0
20.12.2016 11:10
Foto

T85o34m88á12š 97K76u39n48s21t 8182803263156

Mě se to u Spořitelny stalo před třemi lety, kdy mě dvakrát strhli 35.000 Kč za nákup televize v e-shopu. Přišel jsem na to ještě týž den na výpisu v elektrickém bankovnictví. Na pobočce se mě okamžitě věnovala půlka osazenstva, dostal jsem občerstvení a když vyřizování trvalo dlouho, poslali mě domů a asi za tři hodiny volali, a se stavím, že je všechno v pořádku a problém vznikl někde chybou výpadku počítače v jejich centrále. To mě celkem bylo jedno: peníze byly tou dobou zpět na účtu. Čili za mne velký dík a uznání za chování zaměstnanců českotřebovské pobočky. Ono to totiž není o firmě, ale o lidech; chyba se může stát kdykoliv. A podotýkám, že opravdu nejsem se svým platem 10.000 Kč žádný VIP klient - šetřil jsem na ni několik let.

+1/0
19.12.2016 21:50
Foto

R73o56m80a52n 86V95i47e73t48z11e 9871972189840

To je zvláštní, říkáte šetřil několik a našetřil hned na dvě. 70 000 muselo být kde brát.

0/0
20.12.2016 7:54
Foto

T91o21m49á54š 64K10u43n21s22t 8882703253526

Jo, hodilo mě to do mínusu v kontokorentu.

0/0
20.12.2016 8:58

V98l45a93d73i87m93í59r 83I20n90g12.79F59l86ö22s89s86e24l 2626967886407

Jen člověk,který z pohodlnosti si nezmění banku,tak nesmí si pak stěžovat.Služby České spořitelny jsou podle mého názoru ty nejhorší.To vím z vlastní zkušenosti.Anyní,když jsem si ještě přečetl,že Česká spořitelna uposlechla podnětu pornoherce Jandy a stáhla svou reklamu ze servru Parlamentní listy,tak jsem si jistý,že žádný slušný občan by si neměl ponechat účet u tohoto peněžního ústavu.

+3/−1
19.12.2016 20:57

M39a36r25t68i75n 60Š19i55l47a40r 3737163759574

Zbytečná histerie. Článek je snad zaplacený nějakou low cost bankou. Já jsem například s některými službami ČS spokojený (stejně jako s některými službami low cost bank)...

+1/−2
19.12.2016 21:51

V95a12c52l13a43v 96H97a61j65e44k 3726979629

No vážení. Zjevně o tom většinou víte kulový. Problém na straně České spořitelny je jedině v nedostatečné komunikaci se zákazníkem a možná ještě ve vyjádření pro Idnes. Pomíjím to, že celá anabáze mohla být autorem článku hodně zkreslená. Daleko více mne zaráží přístup Aholdu, respektive systém jaký mají pro tyto případy nastavený. U nich to vidím jako vysloveně nezvládnutou situaci. I když samozřejmě doporučení na uplatnění reklamace u banky je standardní a spolehlivý postup, tak nic pro řešení problému neudělali. V této situaci s tím Česká spořitelna pak nemohla dělat nic jiného než nechat transakci prošetřit bankou která dělá Aholdu zůčtování karetních transakcí a čekat na výsledek. Nanejvýš pak mohla při nedodržení stanovených termínů vyjádření zaurgovat.

+1/−1
19.12.2016 20:33

R61o34b75e80r38t 38H46o48m15o43l58k66a 2430242432401

Stalo se mi to samé. Terminál se sekl, byť karta (NFC v mobilu) hlásila zaplaceno. Druhá platba po restartu terminálu. Na účtě se objevily dvě stejné blokace. Ale 15 minut na to ČSOB druhou blokaci automaticky zrušila...

+1/0
19.12.2016 19:03

M91i33r22e55k 47G82a20j65e66r 5931466379940

Za prve se snadno pozna podle casu transakce, ze vsechny probehly rychle za sebou a neslo o opakovany nakup. Proto tvrzeni "Podle mluvčí se také stává, že zákazník kupuje několikrát za sebou" je v tomto pripade bezpredmetne a neni potreba ho tyden zkoumat. Za druhe nechapu, jak jeste nekdo i po tomhle muze zustavat u Ceske sporitelny.

+1/−2
19.12.2016 17:26

V39a27c16l20a25v 45H57a84j78e48k 3406949289

Tak znova. Pokud byla částka připsána na účet obchodníka, tak i nemůže Spořitelna jen tak vrátit, ale musí případ prošetřit prostřednictvím banky obchodníka. To není záležitost dnů, ale týdnů a v komplikovaných případech i měsíců.A toto vypadá z popisu v článku na komplikovaný případ.

0/0
20.12.2016 20:45
Foto

R67o65m13a96n 10K48r40a28t51o11c42h15v38i48l 1787378968289

Z praxe vím, že chyba je jednoznačně na straně Alberta. Stačilo dát jasný pokyn ČS.

+1/0
19.12.2016 17:13

M71a79r53e68k 15J62a37n25e18č33k24a 1567756373761

Stačí už pouze název banky a je jasné, že to bude nadlouho. Nicméně je fakt, že zákon umožňuje 1 měsíc na vyřízení reklamace. Nicméně čekat, že to zrovna ČS vyřeší rychleji je asi stejně tak naivní, jako vlastnit u ní účet ;-D

+6/−3
19.12.2016 16:26

V97a52c25l46a97v 38H42a39j93e90k 3866869679

ona to rychleji nevyřeší žádná banka, pokud na sebe nevezme riziko fraudu.

0/−2
19.12.2016 16:29

T24o12m52á55š 39V69e12s97e10l94ý 2858596387939

Zažil jsem podobnou situaci, kdy mně bankomat strhl výběr 2x, reklamace úspěšně proběhla během dvaceti minut po návštěvě pobočky. Asi nemusím psát, že se nejednalo o ČS.

+1/−2
19.12.2016 17:14
Foto

R84o13m13a42n 76K27r58a61t21o11c38h53v13i34l 1807258368759

Bankomat je majetkem CS. Zde je chyba jinde

+2/0
19.12.2016 17:17

V67a46c38l31a64v 10H53a33j80e47k 3386499269

Albert má myslím terminály od ČSOB a ta obchodníkovi umožňuje náhled do systému i na úrovni prodejny. Takže Albert měl informace k tomu: aby problém mohl ihned řešit.

0/0
19.12.2016 17:41

V46a13c51l81a11v 98H15a82j83e35k 3466839929

Řešení formou reklamace u CS je skutečně dlouhodibá záležitost, protože ta to řeši zase s Abertem přes ČSOB. U ČS to je spíše o lomunilace se zákazníkem a redaktorem.

0/0
19.12.2016 17:45

T93o27m68á73š 53V96e69s15e43l11ý 2288266667739

Bankomat nebyl majetkem banky, přesto neměli problém vše vyřešit během dvaceti minut.

0/0
20.12.2016 10:19

P21e22t27r 14N38o40w63a10k 2147852870775

Jednoduchá rada - okamžitě změnit banku...

0/−1
19.12.2016 20:35

J72a53r74o67s40l54a46v 38R62e68i39t86m29e69i75e72r 5481420465485

To se přece o to nemusela starat MF DNES,to přeci smazřejmě musí ihned napravit banka,vypadá to,že si děláte zase trošku reklamu A nevymažete mi to?

+1/−4
19.12.2016 15:39

R98o80m88a26n19a 24J34i66r88á64n86k14o72v49á 4207814368703

No jak se zdá, tak banka v žádném případě ihned nic nenapravila ... O tom, že si MF přihřála polívčičku ale nepolemizuji

+2/−1
19.12.2016 16:11

P56a52v57e35l 28Š73e82d64ý 2448976532445

a opět česká spořitelna. Jak ta to dělá?

+1/0
19.12.2016 14:41

V40l38a22d49i45m35í15r 74V86y51s37o36k24ý 8382122491315

má miliony klientů?

+2/−1
19.12.2016 15:11

R41u64d12o33l37f 59K20l76o52u38č40e89k 6900499502111

Spořitelna za to nemůže. Ta jen převádí peníze prodejci dle požadavku kasovního systému. Ty prachy leží/ležely na účtu prodejce.

+2/0
19.12.2016 15:21

M53i65r43e69k 42G20a97j42e90r 5441506779700

Muze za to, ze to nevyridila behem par dnu nebo hodin.

0/−2
19.12.2016 17:28

T83o90m46á68š 36S42k57á31l13a 6748367

Mě to nedává smysl. V tomto případě by snad obchodník měl dokazovat, že má 8 účtenek od zboží, za které mu přišli peníze, ne? Jak vůbec lze s jednou nebo žádnou účtenkou "dokázat", že si obchodník připsal peníze za nic? Když na všech 8 platbách bude stejný čas, následovaný platbou v hotovosti, tak bude zřejmé, že šlo spíše o chybu.

+1/0
19.12.2016 14:30

M88i21l84a25n 37Z32e57i20d46l45e73r 2862101956649

Tak je mozne, ze pan platil bezkontaktni NFC kartou. Tam jsou tusim limity i pro offline platby autorizovane automaticky do 600Kc. V pripade klasickeho 'swipu" nebo pouziti CHIP&PIN karty by melo vyjet potvrzeni o autorizaci / odmitnuti platby. Pokud slo prave o platbu, je mozne ze prave proto banka tak dlouho "cekala"

0/0
19.12.2016 14:58

M97i94l68a22n 39Z27e28i42d11l59e68r 2162101126819

*prave o platbu bezkontaktni kartou

0/0
19.12.2016 15:08

M74a21r17t21i65n 66G83a18j 4309166287235

Stalo se mi to samé. Platil jsem kartou v Polsku v Tescu. Suma se odečetla dvakrát.

Za tři týdny po nákupu jsem se stavil opět v prodejně s účtenkou a výpisem z účtu. Paní v prodejně pouze nahlédla na dvě stejné sumy na výpisu, ofotila účtenku, omluvila se, popřála hezkého dne a na druhý den jsem měl peníze zpět na účtu.

Ať žije Švejkov! Já nic to ten druhý!

0/0
19.12.2016 14:07

V55a22c72l53a11v 93H48a41j61e66k 3156799669

Standardní, leč poněkud zdlouhavý postup je ten, že reklamujete transakci u své banky. Ta ji postupuje bance, která provozuje systém platebních karet obchodníka a ta žádá obchodníka o podklady. Obchodník byl ale měl mít takový systém, který dokáže zkontrolovat, že mu byla některá částka připsána neoprávněně a po prověření by ji měl vrátit sám i bez reklamace zákazníka cestou banky, natož pak v případě, že transakci u něho zákazník reklamuje přímo. I tak ovšem prověření chvíli trvá.

0/0
19.12.2016 15:20

L75i80b66o96r 94N30á97b51ě40l45e70k 3155343832562

Mě začátkem měsíce nešlo zaplatit kartou(hláška platbu nelze provést), tak jsem platil hotově. Platba se ale strhla. Stačilo napsat do pizzerie a během týdne již položka ve výpisu nefigurovala. Otázka je, jestli by se tak stalo i bez mého zásahu. Je dobré transakce průběžně za čerstva kontrolovat, mě chodí mail se změnami každý den.

0/0
19.12.2016 13:42

M85i38r11e38k 30G96a22j23e87r 5141556429550

Bez vaseho zasahu by jste platbu samozrejme mel nadale strhnutou z uctu.

0/0
19.12.2016 17:29

M11a86r35t78i55n 54K60u86d26r42n49a 3489316279340

Ac nejsem priznivcem sporitelny, tak v tomto pripade s tim moc spolecneho nema, to obchodnik zadrzuje penize na ktere nema narok.

+4/0
19.12.2016 13:30

M24a31r22t64i32n 43H17o76u19b28a 1505640473593

CS s tím má společné to, ze pan je její klient, má od nich kartu, nemá zafny vztah k obchodníkovi ani ke karetní společnosti. Jediný partner je pro něj jeho banka. Ostatně i ta banka říká, ze to obvykle resi do 2 dnu.

Proč toto konretne nevyresila banka do 2 dnu neumí vysvětlit

0/0
19.12.2016 14:13

M81a42r92t95i97n 88K68u27d97r15n11a 3419766249210

Nesmysl, ty penize si stahl obchodnik, ne CS. Banka to resi, ale jeji chyba to neni.

+2/0
19.12.2016 14:26

V87a56c72l90a70v 79H40a21j43e46k 3636919719

Tady to není úplně chyba obchodníka, pokud selhal terminál, nebo jeho komunikace s pokladnou. A v článku se nepíše, zda byly ty peníze také 7x připsány obchodníkovi na účet. Ale je fakt, že by obchodník měl mít takovéto situace nějak ošetřené. Pokladník by problém měl někomu hlásit a ten by ho měl následně řešit.

0/0
19.12.2016 15:24
Foto

R77o44m42a45n 60K93r88a78t46o44c91h31v34i24l 1747628258189

Pokud se zákazníkovi odečetly, jasné že je měl Albert

0/0
19.12.2016 17:16

V71a17c86l73a50v 35H71a22j21e90k 3716229649

mohlo jít i o chybu ve zpracování výpisu transakcí v sytému CS. Ale to nebyl tento případ.

0/0
19.12.2016 19:55

R86u55d32o62l16f 43K33l95o44u78č59e93k 6670929532351

...hrubý omyl, CS prachy jen převádí dle požadavků kasovního systému prodejce. Nemá jasnovidný systém :)

+1/0
19.12.2016 15:26

J87a18k85u28b 70M10a75t63ě15j36ů 5545702201685

Autor by se mel dovzdelat, protoze asi nevi co je sok a dost pochybuji, ze ten nebozak skutecne zazil sok.

+1/−1
19.12.2016 13:30

R27o65s34t53i29s18l69a37v 29C40i61b11u38l83k90a 2399709750774

Nepřehánějte. Nepříjemné překvapení dejme tomu, ale šok?

+2/−1
19.12.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz