Diskuze

Po platbě kartou zažil muž v Liberci šok. Banka mu částku strhla sedmkrát

Platba kartou v obchodě se ani na opakovaný pokus nepodařila. Banka ale peníze stejně sedmkrát odečetla z účtu. Muž z Liberce se měsíc a půl snažil dostat peníze zpět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak nevím, ale po 30 dnech nevyřízení je reklamace automaticky uznána. Pokud peníze stále nemá, měl by se obrátit na ČOI. To by pán viděl, jak by najednou začali švihat..

0 0
možnosti

M71a17r25e39k 70R34a26i28d80a

20. 12. 2016 18:37

Třeba si ten pán nerozuměl s Jakubem Jandou a Česká spořitelna se mu pomstila.

0 0
možnosti

Zadupal bych je do země tady v Americe.

Soudil bych je o desetinásobek a vzal skvělého advokáta.

Předtím bych ale žádal o rozhovot ředitele podniku (Banky Spořitelny)

0 1
možnosti

zjevně jste specialista na bankovní problemaiku a nebo jen obyčejný tlachal bez znalostí.

0 0
možnosti

Pry musi mit doklad o platbe? Jak muze mit doklad o sedmi platbach, kdyz mel platit jen jednou. Nemel by mit spis doklad prodejce, ze penize mu byly pripsany legalne?

0 0
možnosti

No buďto se mluvčí spořitelny chybně vyjádřila nebo to zpackal pan novinář. V tomto případě účtenky dokládá vždy obchodník, tedy Albert,

0 0
možnosti
Foto

Banku je třeba vybírat. nemůžu si na tu svou stěžovat, ale nějak také odmítala platbu ve Skotsku. Pokladní to zkoušela několikrát, ale FIO banka nejenže nic neakceptovala, neodečetla, ale z Ostrovní říše jí nedošel ani požadavek. Když jsem to zkusil s rakouskou Rajfansenkou, tak se vše povedlo.

0 0
možnosti

Schválně jsem četl tenhle článek,protože jsem chtěl vědět,jaká to asi tak byla banka,jestlipak to nebyla náááhodou Česká Spořitelna ? ? A taky že jo ! Nějak mě to ale vůbec nepřekvapuje. Banka,kde mi trvalo čtrnáct dní,než mi zrušili účet a k tomu tři osobní návštěvy....to byl to poslední,co jsem měl před lety s tímto ústavem společného. Kdyby mi nabízeli zlatý prase,okamžitě utíkám co nejdál. Vůbec nejhorší ze všeho je jednání s touhle bankou . Nikdy víc !!

2 0
možnosti

Tvl., co je to za nesmysl, ... me strhli castku omylem dvakrat, stacil jedinej telefonat a castku mi pripsali zpatky na ucet, ze slo o aktualizaci sw a ze se to muze stat, penize jsem mel za tyden zpatky.

Pravda, nebylo to u CS, ale u jine a taktez velke "ceske" banky.

1 0
možnosti
Foto

Rok po sametovce jsem usoudil, že ČS - never more. A od té doby nemám problémy.

2 0
možnosti
Foto

T74o41m92á65š 13K32u31n35s90t

19. 12. 2016 21:50

Mě se to u Spořitelny stalo před třemi lety, kdy mě dvakrát strhli 35.000 Kč za nákup televize v e-shopu. Přišel jsem na to ještě týž den na výpisu v elektrickém bankovnictví. Na pobočce se mě okamžitě věnovala půlka osazenstva, dostal jsem občerstvení a když vyřizování trvalo dlouho, poslali mě domů a asi za tři hodiny volali, a se stavím, že je všechno v pořádku a problém vznikl někde chybou výpadku počítače v jejich centrále. To mě celkem bylo jedno: peníze byly tou dobou zpět na účtu. Čili za mne velký dík a uznání za chování zaměstnanců českotřebovské pobočky. Ono to totiž není o firmě, ale o lidech; chyba se může stát kdykoliv. A podotýkám, že opravdu nejsem se svým platem 10.000 Kč žádný VIP klient - šetřil jsem na ni několik let.

1 0
možnosti
Foto

To je zvláštní, říkáte šetřil několik a našetřil hned na dvě. 70 000 muselo být kde brát.

0 0
možnosti

Jen člověk,který z pohodlnosti si nezmění banku,tak nesmí si pak stěžovat.Služby České spořitelny jsou podle mého názoru ty nejhorší.To vím z vlastní zkušenosti.Anyní,když jsem si ještě přečetl,že Česká spořitelna uposlechla podnětu pornoherce Jandy a stáhla svou reklamu ze servru Parlamentní listy,tak jsem si jistý,že žádný slušný občan by si neměl ponechat účet u tohoto peněžního ústavu.

3 1
možnosti

Zbytečná histerie. Článek je snad zaplacený nějakou low cost bankou. Já jsem například s některými službami ČS spokojený (stejně jako s některými službami low cost bank)...

1 2
možnosti

No vážení. Zjevně o tom většinou víte kulový. Problém na straně České spořitelny je jedině v nedostatečné komunikaci se zákazníkem a možná ještě ve vyjádření pro Idnes. Pomíjím to, že celá anabáze mohla být autorem článku hodně zkreslená. Daleko více mne zaráží přístup Aholdu, respektive systém jaký mají pro tyto případy nastavený. U nich to vidím jako vysloveně nezvládnutou situaci. I když samozřejmě doporučení na uplatnění reklamace u banky je standardní a spolehlivý postup, tak nic pro řešení problému neudělali. V této situaci s tím Česká spořitelna pak nemohla dělat nic jiného než nechat transakci prošetřit bankou která dělá Aholdu zůčtování karetních transakcí a čekat na výsledek. Nanejvýš pak mohla při nedodržení stanovených termínů vyjádření zaurgovat.

1 1
možnosti