- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bouřily se lékárny, když se měly volně prodejné léky prodávat i v supermarketech, u benzínek.
Bouřily se letecké společnosti, že nízkonákladovky nedají občerstvení během letu zdarma a cena letenky je o 10 tis. nižší
Bouří se podnikavci kvůli EET, že najednou jim má někdo vidět do podnikání ...
atd atd.
Původně jsem myslel, že se jedná o rozvoz pizzy, už jsem někde podobně pomalovaný auto viděl. No, my co tyhle barvy pamatujeme, jsme schopni jim i zastavit, když na nás někde budou mávat
Pokud vydrží a konkurence jim nebude podpalovat auta a vyhrožovat rodinám řidičů/majitelů, tak jen dobře.
Je mi osobně jedno, zda mě od Fóra odveze Fabie nebo Mercedes, když se chci dopravit jen po LBC. A domnívám se, že do Prahy moc jízd ani tím Mercedesem nebude.
Zvykli jsme si tu po převratu na jakési "maloobchodní ceny", které jsou u něčeho všude stejné; nespatřuji konkurenci v tom, že jeden prodává za 18 a druhý bez 2 za 20. A přesně to je u taxíků.
Co koukám na Fugnerce u Bláhy, tak přes den tam taxíky STOJÍ dlouhou dobu. Čtení Blesku, dívání na telku, klábosení s ostatními nevyužitými řidiči - to je jejich hlavní činnost. Pak není divu, že jezdí km tak draze. Autobusáci to mezi jednotlivými spoji taky nemají placené, a diktovat si sazbu jízdného taky nemůžou.
A proč né Pokud budu potřebovat někam "hodit", nemusím si vozit pozadí v mercedesu nebo audi za miliony a je mi jedno jaké auto si taxikář pořídí na udivování sousedů! Ať si to nechají třeba na svatby, plesy, reprezentační účely, ale z nákupu nebo na vlak chci jet spolehlivě , na čas a v čistotě a s ochotou. To určitě fábie může zastat. Tak proč né
Výhoda audi je menší poruchovost, víc místa, když na taxi čekají čtyři lidi. Vždycky jsme jeli tři nebo čtyři, aby to bylo výhodné. Ale soukat tři velký zadnice do malýho auta je horor.
Je mi ale záhadou, proč pražák nepodniká doma v Praglu. Že by tam s ním jinak zametli? Nic proti "inovaci", ale obvykle nakonec nebývá s pražským často "vexlem" dobrá zkušenost. Očekávám samozřejmě minusy
Co to je dročka? Je to slovo podobné kategorie jako "drezy", "konzert" nebo "demogracyje"?
BleskTaxi Liberec - průměrná cena po Liberci kolem 110 Kč, již několik let se stejnou sazbou na km. Neviděl bych v nich tak nepřijatenou konkurenci. Spíš mají dobrou propagaci na webu.
Já mám Mercedes třídy E a oni Fabii. To je jasný podvod:))))))))
Základem čtenosti článku je pokud možno akční titulek. Nejde sice o barvu a logo ale o cenu za službu, to ale přece není podstatné
Tohle, a nic jiného, odnaučí šmejdy ze "zavedených" taxislužeb ohrnovat nos nad "prodělečnými kšefty" jako jsou odvozy zákazníků od zmíněného Kauflandu. To je notoricky známé, že se takovým a podobným odvozům vyhýbají. Po ustálení legislativy ohledně Uberu jim navíc vrásky na čele ještě přibudou.
no asi tak je to věc každého podnikatele jak si postaví strategii, v jakémkoli odvětví pokud se objeví nový hráč na už zavedeném poli logicky musí přijít s něčím čím klienty zujme.... cena kvalita rychlost....tady vsadili na cenu, to jestli tyhle ceny udrží nebo je to jen reklamní tah na to aby si jich klienti všimli je podle mne úplně jedno a niko nemá právo jim to vyčítat jako podvod, není to podvod prostě zaváděcí ceny až zdraží určitě část klientů zase odpadne. To že jde o obyčejné auto a žádné luxusní vozy by ně osobně třeba vůbec nevadilo, pokud budou čisté a nebudou uvnitř smrdět, což už jsem taky zažila.:/ A jestli je to podvod pračka penz a nebo cokoli nekalého určitě není na konkurenci aby to řešila ale na policii či na finančáku. Pokusy je zničit jsou trapné a rozhodně neříkají nic pozitivního o jejich konkurenci.což platí v každém oboru.
Prumerne 35 jízd denně po 89 kc, minus dph, náklady na palivo, splátky aut, vytvořit rezervu na obnovu, zaplatit řidiče a odvody....aha, tak to jim opravdu věřím, ze to vychází a ze to není jen pračka penez ..
Je to malé město, tam je průměrná vzdálenost jedné jízdy max. do 10km