- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fajn, takže Česká pošta konečně objevuje to, co v Čechách bezvadně fungovalo už před dvěma sty lety. Císařská a královská pošta udělovala koncese na provozování poštovních úřadů. Koncese se v rodinách zpravidla "dědila" a byla vítanýn doplňkem výdělku pro hokynáře či hostinské v menších obcích. Měli prostě poštovní přepážku doma v kuchynu, nebo v krámku na náněstí.
Krok špatným směrem, pošta šetří a obce krvácí.
nevím proč by měla nějaká babka v trafice vědět kolik mám důchod a jaké mám rodné číslo nejvyšší posty v pošte berou nehorázné peníze a roční odměny tam by se mělo začít škrtat a né pobočky.
A jsme u toho, bankovní pracovník je vázán mlčenlivostí, pochybuji, že nějaký prodavač v kolonialu v Horní Dolní podepsal mlčenlivost. To nikomu nedošlo.
Česká pošta musí mít 3 200 poboček což je poměrně dost. Proto se stává, že uzavírá dvě pobočky a otevírá jednu zcela novou a na nové adrese a také dostupnější. Česká pošta najíždí na spolupráci s partnery. Parner ovšem neroznáší poštu doručovatele nemá. Jestli si vzpomínáte tak dříve na poštách byl také veřejný telefon. Česká pošta se k telekomunikacím chtěla vrátit v pozici virtuálního operátora. Z toho projektu nakonec nic není. Takže jednou se může stát, že v prodejně smíšeného zboží vám prodavačka řekne, že ještě tady máte dopis. Jenže již to nebude jako dříve protože 16 korun je dost. Možná to dopadne, že Česká pošta bude jezdit s pojízdnou pobočkou.
S dopisem do trafiky, pro stírací los na poštu
Je to nějaké divné.
Pro ten los taky třeba na poštu. Divné to není. Furt lepší do blízké trafiky, než do vzdálené pošty.
Zajímalo by mě, jestli ti ,co provozují svůj obchod a současně poštu, dostávají od pošty odměnu? Prece to nebudou dělat zadarmo? Pribyde jim zodpovědnost, vic práce.
2. odstavec od konce, stačí umět číst ...
Trochu nechápu vesměs negativní komentáře. Lidi by si měli uvědomit, že pošta je firma. A jako taková musí dlouhodobě vytvářet zisk. Nežijeme v komunismu, kdy byly i nerentabilní společnosti uměle drženy při životě. Proč by měla být kamenná pobočka s měsíčními náklady minimálně v řádu desetitisíců v každé (a teď mi promiňte) díře? A ostatní to dotovali ze svých daní? Spousta lidí se přestěhuje na venkov nebo naopak nechce se přestěhovat blíže městu, ale nejraději by tam měli na 700 obyvatel školu, školku, nemocnici a poštu. Prostě je to něco za něco. Hektický život ve městě, ale s dostupnými službami. Nebo poklidný život v přírodě na venkově, ale prostě s tím, že veřejnou nebo soukromou službu běžnou z města tam za mě přece nemůže dotovat někdo jiný, kdo v tom městě zůstal. Za něčím si holt musím sem tam dojet nebo si zaplatit za "dovoz" dané služby.
Možná bych s vámi souhlasila, že pošta potrebuje vykázat zisk, ale pokud reditel Elkan pobírá 300.000 a 300.000,--měsíčně a jeho namestkove podobně, tak nesouhlasim.
Česká pošta má asi dost neschopný management. Jak je možné v době Eshopů rušit pobočky výdejen(pošt). Zcela nevyužili své sítě. Na jejich místa se cpou úložny. Ty ale na venkově nejsou. Nejdřív nabízeli zbytečně drahou funkci, rozvoz až domů. Až následně po dlouhé době je služba nechat na poště. Kdyby na to vyhradili nějakou expresní pokladnu bez front..
K tomu jak si nechají chátrat své nemovitosti. Když se člověk podívá třeba na poštu v Rakousku..
Naopak, management je velmi schopný, ředitel Elkan 300.000,-- plus 300.000,--měsíčně
A když bude méně poboček sníží si také pan generální řídící svůj plat 8 mega ,když bude mít méně zodpovědnosti
Naopak,sníží tím ztrátu a za skvěle odvedenou práci dostane zaslouženou odměnu