Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Malé a chudě vybavené. Nádraží za miliardu v České Lípě čelí kritice

Třetí největší město Libereckého kraje má nové železniční nádraží. Sloužit lidem začalo v tichosti bez stříhání pásek a fanfár, které jsou jindy obvyklé. Kritici jej totiž považují za příliš malé a chudě vybavené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I33g71o89r 70J10a91n28s56e80n 8581389914494

Mimochodem, ta cena je vyssi nez kolik proinvestovalo GrandiStazzioni na hlavnim nadrazi...

0/0
14.1.2017 11:01

J51i38ř23í 73K25o25c73u17r79e65k 6655494485808

A kolik kilometrů kolejí GS položilo na Wilsoňáku?

+4/0
14.1.2017 15:34

S44t69a28n31i63s23l86a33v 60N54ý41v47l13t 2604195883

Navolili si tam neschpne lidi? A museli vyplácat rychle dotace v nejakem terminu? Tak to holt chodi.

Navolili tam slibovace vseho mozneho. A dotace se prece musi vypkacat, i kdyby meli mit hajzly z mramoru a zlate kohoutky.

0/0
14.1.2017 10:06

J18a22n 98B55o21h97a71t39ý 7707430968582

Nádraží za miliardu pro město, které má 40 tisíc obyvatel... Tady se někdo totálně zbláznil 8-o8-o.

+3/−3
14.1.2017 7:50

J52i15ř34í 31K60o20c82u86r62e36k 6735784625288

Tak ona v tom není jenom ta nádražní budova, že ...

+3/0
14.1.2017 15:31

V77í67t42ě76z21s22l97a89v 57K53l49o92z69í46k 3971879604307

Jestli ty podhledy jsou drevo, tak jsem zvědavý kdy to spadne, neboť jak zname szdc, nikdo to nebude udrzovat, dokud se to nerozpadne!

+3/−1
14.1.2017 6:21

V26í37t79ě54z29s19l86a92v 76K31l36o80z47í30k 3911919304137

Co je nové, stoji vetsinou za starou belu... Tady se to opět potvrdilo, nadrazi bez hospody neni nadrazi

+5/−3
14.1.2017 6:19

J96i93ř31í 83K60o61c57u80r81e66k 6505454885748

Hlavní je ta hospoda. Že se do vlaku leze ze štěrku ...

+3/−1
14.1.2017 15:32

Z75d53e62n34ě47k 32Š48i32n88d28l45a75u63e75r 5157296105762

To už je taková českolipská tradice, že zdejší radnice pro žádné nádraží nikdy nic neudělala a zmohla se pouze na konstatování, že "s námi se o tom nikdo nebavil". Tak tomu bylo v letech 1866 až 1903, kdy postupně vznikala českolipská nádraží a město si všechny tehdejší soukromé dráhy svým jednáním dokázalo natrvalo znepřátelit. Jedinou výjimkou byla zastávka Střelnice, z větší části městem roku 1888 zaplacená.

+8/0
13.1.2017 18:20

L26u93k89á66š 97H41l76o27u96c48a37l 6292510411424

když nevíme co všechno bylo v ceně (zmíněná jsou prodloužená a zvětšená nástupiště, ale co třeba ty podchody?) tak můžeme jen těžko hodnotit, zda je cena hodně nadstřelená, nebo méně, nebo reálná.

0/0
13.1.2017 14:15

M60a14t92ě66j 67K53o96n64v74a14l12i48n84a 8979805743

Tak vzhledem k tomu, že v ceně zakázky byla v podstatě rekonstrukce kolejí pomalu kilometr do každého směru, tak ta cena asi přestřelená nebude. Jde spíše o princip, kdy zatímco dříve bylo na železnici vše děláno velikášsky, tak dnes naopak minimalisticky....

+4/0
13.1.2017 14:19

L61u65k72á28š 93H84l19o55u30c56a30l 6352980931684

neviděl jsem zatím budovu (nádraží) ve skutečnosti, takže nedokáži posoudit. z fotek se mi docela líbí, ale kupříkladu tam není jediná interiérová fotografie

+1/0
13.1.2017 14:57

P75e13t42r 13M70u22n61z42a32r 1285391259616

Mě se docela libí, až na ty světla. Ty mě tam přijdou taková nepatřičná, možná měla být vestavěná do podhledu jako na těch peronech. Nebo pracující s nepřímým osvětlením.

+1/0
13.1.2017 17:08

F92a91b29i25o 72S75g62a78t22t48o74n94i 9471460207330

A fotka zevnitř nádraží by nebyla ?

+5/0
13.1.2017 12:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.