- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za volantama autobusů jsou vidět většinou starší pánové kteří to chtěj nějak doklepat do důchodu ,kdo bude jezdit až do toho důchodu odejdou
Nizke platy,práce o vikendech,nestálé zvyšování vzdělanosti řidičů, až do jejich naštvání a odchodu, vysoká odpovědnost ,papíry v čistírně za kde jaký přestupek...tak si za to sedněte vy,chytří politici! I řidič je jen člověk! A jak tady někteří žvaníte,ten řidič, když ve sněhové vánici spadne do pankejtu,tak má na hrku ztrátu řidicáku a na krku obecné ohrožení!
Nikdo nikoho nenutí tu práci dělat. Pokud dojde k nehodě díky porušení zákona, tak je nějaký trest na místě, to je snad jasné.
Pokud se na způsobení nehody řidič nepodílel, tak ho nikdo trestat nebude.
jojo, všichni budou nadávat na státní úředníky, ale zjevně soukromníci jsou stejné nebo ještě horší lemplové.
Myslim, ze DPmLJ by dokazal zajistit dopravu lepe a na lepsi urovni nez CSAD
Za totáče by s něma zatočili kdyby pracující nedojeli do práce. Několikrát jsme tlačili autobus do kopce. V kopcích byl v zimě připravený posypový materiál. Dopravu řídili odborníci a ne stranický odpad jako dnes.
Jó to byly časy, a ten levnej salám !
MHD v Jablonci taky ráno vynechalo na lince 102 jeden spoj.
Naprosto nepřijatelné. ČSAD Liberec musí zajistit linky, které má nasmlouvané. Výmluvy o nemocích a rozbitých autobusech jsou pouze výmluvy.
Dokud lidi nevolaj taxi, tak nikam vážně nespěchají.
ČSAD by měl platit obrovské pokuty a kraj by s ním měl případně zrušit smlouvu. Je vidět, že celý systém veřejné dopravy je špatně nastavený a je velkouk chybou, že se to neorganizuje na celostátní úrovni a nechá se v tom plácet jednotlivé kraje,