- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezký ilustrační obrázek navigace se silnicí od kolem hradu Kokořín. Asi se autorovi líbilo, že je tak klikatá :-)
Je to symbolické? dopadne tak celé lidstvo?
Jo to je tak když spousta řidičů zapne navigaci a vypne mozek.
Jednou jsme zapadli a pomáhali nám jen cizinci. Češi nás vytáhli až za peníze. Nic proti tomu, já byl rád, jen mi vadilo to pokrytectví, mohli to nabídnout rovnou.
Mně přijet k baráku kolona třinácti bloudících aut, tak tam na začátek cesty tu ceduli dám sám. Český přístup je nadávat na navigaci (stát, vládu, prezidenta, EU...), pak nezištně pomoci, nechat si vnutit peníze a nadávat na ty, co nic nedají.
Dát si někam k silnici ceduli bez souhlasu jejího vlastníka a/nebo příslušného úřadu (pokud by byla podobná dopravní značce), tak u nás spíš skončíte s nějakou pokutou.
No ja nevim. Mne by asi neptrekvapilo, ze jedu-li do lyzarskeho centra, tak silnice vede do kopce. Vic by me prekvapilo, kdyby vedla s kopce. Zaroven by mi prislo normalni, ze silnice na hory se zhorsuje. Malo kde vede do horskych stredisek dalnice.
Mne naopak prijde jako nedostatek inteligence nedat ukazatele na lyzarske centrum. Turiste nejsou mistni, aby to tam znali nazpamet.
Takze shrnu-li to, tak to misto aby to ukazovalo na hloupost turistu, tak to vic ukazuje na omezenost mistnich.
Pokud zadáte do navigace Tanvaldský špičák, tak vás navigace zavede na Tanvaldský Špičák. Co je na tom špatně? Jedině to, že skiareál je v Albrechticích a tak byste do navigace měli dávat Albrechtice. A to že v zimě jsou některé cesty nesjízdné a je potřeb si toho všímat a hledat jinou cestu - to by řidiče mělo včas napadnout ...
„V lednu pomáhal jednomu řidiči z Prahy a jeho rodině s autem ze závěje dvě a půl hodiny. Musel ho nakonec vytahovat naší čtyřkolkou. Jeho dřinu brali jako samozřejmost. Nedali mu ani korunu za benzín a ztracený čas.“
Njn, Prazaci ...
proč musel ? zkrátka si auto vyhází a já ho pak vytáhnu ,ale určitě nebudu někomu odhazovat auto maximálně půjčím lopatu
A co chtěl básník tímto říci? Že někde kde to neznám jedu podle navigace? Je tam snad nějaká značka stoupání,údržba pouze pluhováním atd.?
Navíc když jedu do hor, tak počítám, že tam nějaký kopec bude a on tam bude i sníh...
tak se na to řádně připravím a nejedu do hor jen nalehko, bez lopaty a řetězů. A pak když někam jedu, tak se napřed přesvědčím jestli mám v navigaci to správné místo.
„V lednu pomáhal jednomu řidiči z Prahy a jeho rodině s autem ze závěje dvě a půl hodiny. Musel ho nakonec vytahovat naší čtyřkolkou. Jeho dřinu brali jako samozřejmost. Nedali mu ani korunu za benzín a ztracený čas.“
Já teda fakt nevím, ale chtít za pomoc peníze je fakt ubohost. Buď někomu pomáhám, nebo se na to vykašlu. Pokud já jsem někomu pomohl, tak prachy jsem za to rozhodně nikdy nechtěl.
Podle navigace jezdim uz nekolik let. Je to stejne jako podle mapy pouze mi ukazuje ponekud podrobnejsi meritko a mou aktualni polohu, takze o cem je rec? Kdyz si vezmete klasickou automapu, stejne z ni nevyctete o mnoho vice nez z navigace, jelikoz pochybuji ze v meritku 1:100000 vyctete, kde presne ten skiareal je. Nehlede na to, ze je hodne malo ridicu, kteri si porizuji nove autoatlasy kazdy rok.
Prusvih je, ze se malo ridicu zepta, kdyz si nejsou jisti a radeji spolehaji na 100% spolehlivost navigace a toho, ze vse spravne zadali, coz v tomto pripade znamena, ze selhal ridic, nikoli navigace. Dalsi problem je, ze se ridici stale mene ridi znackami, coz treba doklada to, ze kdyz na silnici 5.kvetna v Praze pred rokem zvedli povolenou rychlost z 50 na 80, presto je stale mnoho ridicu, kteri jedou ve trech pruzich vedle sebe a 50
mno ta magistrála ... to je problém, že málo lidí si pamatuje, že značka "silnce pro motorová vozidla" znamená změnu rychlosti (oproti značce "80" kde je to trkne hned) plus jsou vybubákovaní z té okaté poměrovky.