- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zbytečnost to není. Pojďme tu logiku trochu pootočit: když se ještě víc zhorší doprava v centru, třeba to konečně i korytářníky a další flákače na magistrátu přiměje situaci konečně řešit..
Že někdo nechá auto doma a pojede MHD? K smíchu. Jsou potřeba nové komunikace a nová odvážná řešení. Ono je hezký překreslit pruhy, ale dokud bude chybět vnitřní okruh i obchvat města, tak se stejně nikam nehneme.
P.S.: Řešit parkování nutně potřebuje i horní centrum, okolí nemocnice a další lokality. Jen bych zvážil spíš možnost vybudovat větší množství menších garáží v podzemí.. estetika podobných objektů je jinak dost pochybná.
Vím, že je to jen bulvární článek z idnesu a začínám mít pocit, že jde o vykreslení Půty jako blbce a Změny, jako údolí dutých hlav, ono na tom něco pravdy asi bude, ale myslím, že je zmíněno moc pocitů a emocí a málo faktů a odborných posudků. Přeci když se něco plánuje, tak je třeba to pořádně rozfázovat a mít připravena taková fakta, která nejde smáznout tínm, že si kdokoliv myslí, že je parkovacích míst dost. Mně taky teda nepřijde, že by nebylo kde parkovat, nebo že je Liberec přeplněný auty, protože se ve špičce dostanu z jedný strany města na druhou do hodiny, ale když uvidím nějakou studii, kde budou fakta, že se parkovací dům vyplatí, tak pak můžu přehodnocovat názor. Do tý doby uvidím jen boj blbce s dutýma hlavama.
Ty poskládané panely s tou kukaní jsou nedůstojné postavení KÚ a jeho odpovědnostem ve smyslu Zákona o krajích. Stavbou parkovacího domu se tak vyřeší několik věcí najednou. Osobně bych však byl pro projektové řešení, kdyby šlo jít nejen do nadzemí ale také mnohem více do hloubky a vytvořit tak těch parkovacích míst mnohem více, když už se to má realizovat s nějakou dlouhodobější perspektivou, protože parkovacích míst nebude nikdy dost. Na druhou stranu by mělo jít o transparentnost v rámci výběrového řízení na dodavatele a nikoliv klientelizmus a zvykové právo.
před půl rokem, než proběhly krajské volby, stejný autor psal o tom, že parkovací dům bude stát 100 milionů a podle opozice tam ve skutečnosti vznikne jen 100 parkovacích míst.
asi je potřeba to téma znovu připomenout, tak se napíše stejný článek, jen místo Kocumové tam mluví Baxa a Šedlbauer. aspoň, že autor neopakuje ty výmysly o stovce parkovacích míst.
nechápu tu obsesi liberecké MFD ze Změny.
Nemyslím, že jde o něčí obsesi.. Pokud pomineme strany a starosty napojené na korupci a betonové lobby..
Nějak nechápu, proč lidi toho arogantního korupčníka Pumpu volí..
Beztak na té stavbě má domluvené nějaké všimné, nebo tím pověří nějakého kamaráda..
Argument, že je v okolí parkovacích míst dost mi přijde rozumný. Otázkou je, zda stávající parkoviště je pro krajský úřad dostačující. Pokud ne, tak má asi stavba domu opodstatnění. Otázkou je, zda je to priorita z finančního hlediska kraje. Otázka využívání MHD a tudíž menšího zatížení centra auty je také důležitá. Pro zaměstnance by asi byl benefitem příspěvek na mhd, který by třeba odlehčil parkovací ploše. Pro návštěvy a pod. z daleka je parkovací dům potřeba, ale pokud lze využívat Tesco pro parkování, tak to není tak aktuální. Pravda je, že v okolí úřadu je více možností placeného parkování, které mohou návštěvy a pod. také využít. Pravděpodobně to chce udělat průzkum, studii a zvážit vše pro a proti.
Jenže všichni návštěvníci kraje se domnívají, že by meli mít parkovani zdarma. Viz můj příspěvek dole.
Pan Baxa si nevidí do h - - y. Nakrásně tvrdí, jak by rád nahnal co nejvíce lidí do MHD, aby se městu odlehčila doprava (což je jistě bohulibý počin), ale na druhé straně dávají do sídlišť značky se zákazem stání ve všední dny dopoledne. Takže chtě nechtě, to auto prostě vyvézt do práce musíte. Nebo riskovat pokutu.
Takže pan Baxa buď neví co se děje na odboru dopravy a nebo jsou to zase jen kecy "od stolu".
docela by mě zajímalo čím jezdí do práce ti, co byli proti.
Parkovací domy v centru mají svůj smysl, pokud nechtějí, aby centrum umřelo, protože se tam nikomu nebude chtít chodit. Je dobré je stavět ve chvíli, kdy ještě nejsou kriticky potřebné, resp. dokud je stavební místo. To se to pak "systematicky" řeší modrými čárami pro vyvolené.
Vsadil bych se že ti mají svá parkovací místa zajištěna, tak problém nevidí.
Postavit parkovací dům za peníze samosprávy pouze pro úředníky, to mi přijde dost za hranou. Nepomůže ani tvrzení, že o weeku do budovy pustí veřejnost. U Kraje je velké privátní parkoviště, kde jsem neměl nikdy problém zaparkovat (snad s výjimkou předvánočních mumrajů). Trošku mi to připadá, že se úředníkům nechce platit babce v boudě.
Pane Musile, na "kraj" jezdím několikrát měsíčně. Již nyní mám často problém zaparkovat z důvodu kapacity. V budce jsem nikdy nenarazil na babku - střídají se tam usměvavý pán a usměvavá paní. Všechny nářky nad nepotřebností komunikací a parkovacích míst věřím těm, kteří jezdí pouze MHD, na koni nebo pěšky. Zatím jsem jich mnoho nepotkal. Je normální, že zaměstnanci jakékoliv firmy za parkování neplatí. Vy byste byl ochoten platit 1.000,- Kč měsíčně za parkování u Vašeho zaměstnavatele?