Diskuze

Nařízení o větru zpožďuje vlaky v horách. Je nesmyslné, tvrdí odborář

Vítr brzdí vlaky na železniční trati mezi Libercem a Tanvaldem. Správa železniční dopravní cesty totiž v případech silných poryvů větru nařizuje strojvedoucím, aby jeli takovou rychlostí, která umožní zastavit vlak před případnou překážkou na trati.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odborář má opět pravdu. Manažeři opět spí. Ještě dobře, že jsou odbory.

1 0
možnosti

P14e37t13r 57G20o83č

12. 3. 2017 19:33

Dovolím si opravit chybu v textu. Výpravčí při větru nezpravuje vlaky o jízdě se zvýšenou opatrností (od 250m před přejezdem opakovat návěst Pozor a posledních 60m před přejezdem rychlost 10km/h), ale o jízdě podle rozhledových poměrů (strojvedoucí musít jet tak aby stihl zastavit před překážkou, nejvýše 100 km/h).

1 0
možnosti

Ale i před autobus může spadnout strom...Tak to aby jel dvacítkou,aby to ubrzdil.

2 0
možnosti

jeste by mohl z ohledu na ochranu zdravi a zivotu cestujicich nechat szdc ty vlaky rovnou v depu a nejlepe uplne vsechny! to by snad pak byl uz klidnejsi...!

je to soucasny trend vseobecne - nez o necem premyslet, rovnou to plosne zariznout

5 0
možnosti

V98í49t 51J55ů22z11a

11. 3. 2017 22:01

Mají to zvážit výpravčí, ale ti tam nejsou ...

1 0
možnosti

Komunisté dokázali poručit větru a dešti. Ta současná garnitura to nezvládne?8-o

1 0
možnosti

M27i35l21a83n 68V78o51l15e72k

11. 3. 2017 18:44

21. století. Co to takhle nějak vyřešit technicky? Dřív běhal před automobilem člověk s praporkem, teď by před vlakem mohl letět dron.

2 0
možnosti

J57a92n 78K69o33h38l

11. 3. 2017 19:28

To už by byla účinnější stará dobrá modlitba. Efekt stejnej.

1 0
možnosti

Pan Berounský dokáže kritizovat, ale přinést řešení už jaksi nezvládá. A také asi neví, o čem je vůbec řeč. Pracoval jsem v železniční dopravě jako výpravčí 35 let a také jsme při silném větru řešili tak, že jsme strojvedoucím nařizovali jízdu sníženou rychlostí přes úseky, kde by mohlo k pádům stromů dojít. Jistě, vznikalo tím zpoždění, ale strojvedoucí dokázal vlak včas zastavit a neohrožoval život svůj ani životy cestujících. A také zabránil hrozícím materiálním škodám. Připomínám, že to bylo ještě v době předmobilové a vlaková četa spolu se zaměstnanci železnice jedoucí do nebo ze služby dokázala spadlé stromy odstranit a provoz obnovit.

2 0
možnosti

Obávám se, že jsou normy na stromy jak daleko mají od trati být , a že není při odkácení nebezpečných stromů se vymlouvat na ochránce, protože zákon železničáře poměrně zvýhodňuje.

0 0
možnosti

To jsou ti úřadové. Myslí si, že je to jak v autě, stačí trošku ubrat plyn. Minuta nikoho nezabije. Jenže tohle znamená jako sesednout z kola a jít pěšky. Zkuste na kole ujet 10 km. Pohoda, za 20 minut není co dělat. Zkuste 10 km překonat za 20 minut pěšky.

3 0
možnosti

Berounský - dlouholetý kverulant. Už dlouho v mediích nevystupoval, tak se musel připomenout.;-D

2 1
možnosti

Omylem plus!Vy jste kdo pane? Berlunský ví o čem mluví a v případě kolejí to platí dvojnásob!

2 0
možnosti