- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Odborář má opět pravdu. Manažeři opět spí. Ještě dobře, že jsou odbory.
Dovolím si opravit chybu v textu. Výpravčí při větru nezpravuje vlaky o jízdě se zvýšenou opatrností (od 250m před přejezdem opakovat návěst Pozor a posledních 60m před přejezdem rychlost 10km/h), ale o jízdě podle rozhledových poměrů (strojvedoucí musít jet tak aby stihl zastavit před překážkou, nejvýše 100 km/h).
Ale i před autobus může spadnout strom...Tak to aby jel dvacítkou,aby to ubrzdil.
jeste by mohl z ohledu na ochranu zdravi a zivotu cestujicich nechat szdc ty vlaky rovnou v depu a nejlepe uplne vsechny! to by snad pak byl uz klidnejsi...!
je to soucasny trend vseobecne - nez o necem premyslet, rovnou to plosne zariznout
Komunisté dokázali poručit větru a dešti. Ta současná garnitura to nezvládne?
21. století. Co to takhle nějak vyřešit technicky? Dřív běhal před automobilem člověk s praporkem, teď by před vlakem mohl letět dron.
To už by byla účinnější stará dobrá modlitba. Efekt stejnej.
Pan Berounský dokáže kritizovat, ale přinést řešení už jaksi nezvládá. A také asi neví, o čem je vůbec řeč. Pracoval jsem v železniční dopravě jako výpravčí 35 let a také jsme při silném větru řešili tak, že jsme strojvedoucím nařizovali jízdu sníženou rychlostí přes úseky, kde by mohlo k pádům stromů dojít. Jistě, vznikalo tím zpoždění, ale strojvedoucí dokázal vlak včas zastavit a neohrožoval život svůj ani životy cestujících. A také zabránil hrozícím materiálním škodám. Připomínám, že to bylo ještě v době předmobilové a vlaková četa spolu se zaměstnanci železnice jedoucí do nebo ze služby dokázala spadlé stromy odstranit a provoz obnovit.
Obávám se, že jsou normy na stromy jak daleko mají od trati být , a že není při odkácení nebezpečných stromů se vymlouvat na ochránce, protože zákon železničáře poměrně zvýhodňuje.
To jsou ti úřadové. Myslí si, že je to jak v autě, stačí trošku ubrat plyn. Minuta nikoho nezabije. Jenže tohle znamená jako sesednout z kola a jít pěšky. Zkuste na kole ujet 10 km. Pohoda, za 20 minut není co dělat. Zkuste 10 km překonat za 20 minut pěšky.
Berounský - dlouholetý kverulant. Už dlouho v mediích nevystupoval, tak se musel připomenout.
Omylem plus!Vy jste kdo pane? Berlunský ví o čem mluví a v případě kolejí to platí dvojnásob!