- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že by zrovna změna někde vyhrabala 120 milionů, se mi nějak nechce věřit. Ale chtělo by to celý prostor revitalizovat a tohle je dobrý první krok.
Je docela škoda, že se nepodařilo kdysi realizovat RegioTram. Mohlo být nádraží, vedle zastávka RT, a hned přes ulici autobusy. Ideální.
A propojení s vlakovým nádražím? Žádné. Dopravní hledisko až na druhém místě je trochu podceněné. Takto se promrhá příležitost udělat pořádný Terminál Liberec s návazností na vlaky. Na vlakovém nádraží za hlavní výpravní budovou je pro autobusy místo. Z auta do příměstského autobusu se nepřestupuje, z vlaku do autobusu ano. Návaznost na MHD je pak stejná, navíc Terminál na nádraží by mohl MHD zahrnout, do parkovacího domu žádné MHD jezdit nebude.
Pepa Jíra kdyby to viděl, tak řekne, že by takových projektů které někdo zaplatí, nakakal za korunu celý pytel.
Vše jiné bude lepší než současný stav. Parkovat tam lidé budou, jen pokud bude "lidové" parkovné. V současné době se dá na tomto místě parkovat za 5 Kč.
Ten otřískaný barák nalevo na fotce č.2 se tam fakt hodí.
Ta popínavá zeleň, co roste z ničeho, je fakt boží a ještě lepší je, jak tomu všichně sborně věří