Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zplodiny se mísí s adrenalinem, v opravovaném Liberci řidiči trpí

Liberec se stále neoklepal z radikálního omezení na silnicích. Redaktor MF DNES otestoval v ranní dopravní špičce, nakolik série uzavírek ztrpčuje život řidičům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L51u40b11o33m79i26r 40D11l70o61u95h62y 9962321706636

Moji pacienti - vyjíždějte pokud možno z domova o 30 min. před časem objednání. Mám kvůli těm dopravním zmatkům v čekárně děsnou sekačku, k omezené šanci zaparkovat kolem nemocnice přibyly tyto zmatky. Mimoliberečtí, nespoléhejte na navigace ;-( Škoda, že nemáme P+R :-(

0/0
6.5.2017 19:17

V48l40a61s50t47i27m48i94l 51H64a22l24b26i33c75h 8283745236918

A nejen řidičům !

+1/0
6.5.2017 15:03

O94n28d41ř31e50j 32K87n60í44ž69e38k 7348637905644

Skutečně - ještě by měli rozkopat Šalďák a doprava v centru města bude konečně definitivně ochromena. Jízda Libercem je teď adrenalinovou záležitostí a i ten, kdo jej zná, má místy dost práce se dostat z bodu A do B.

+3/0
6.5.2017 8:29

J78i61ř89í 75H53a39n25o83u10s13e97k 4655877778662

A nesmíme zapomenout, že v těch kolonách nestojí jen řidiči, kteří jsou jaksi líní na krok, ale taky vozidla, která musí dojet včas s rozvozem zboží.

+1/0
5.5.2017 16:35

M76a30r74c81e47l 74P87o95k91o22r23n63ý 2563390721

A ke všemu si každý den zabírají tunel a jeho okolí TSML. Následují uzavírky min. jednoho pruhu od Hodkovic až po Chrastavu z důvodů:sekání trávy,sekání křoví,natírání svodidel,natírání sloupů osvětlení,čištění kanálů a propustí,výměna žárovek,mytí směrových sloupků a dopravních značek,obnova vodorovného značení,předělávání oblouků nájezdů a to vše stále dokola,dokud nezačne zima. ;-€

+3/0
5.5.2017 13:46

M13a31r48c72e93l 60P43o74k20o92r39n40ý 2633640731

A ještě mytí tunelu a pokládka asfaltu před ním i za ním.

+1/0
5.5.2017 13:46

J12i22ř78í 95Z93á50h38o70r78a 5513255142609

Na maloměstě není zvykem, aby se nedalo přejet do pěti minut, proto ta panika.

0/−9
5.5.2017 13:26

M12i50l17o75š 21B16o51u64k90a77l 8843367463664

To je pravda. Menší města si můžou libovat, že ten smrad, hluk a hnus z běžného provozu, případně uzavírek, je jen výjmečně. Těch pár týdnů se dá přežít.:-)R^

+1/0
5.5.2017 14:25

J20i17ř45í 61Z18á98h97o71r83a 5913775862579

To, co jsi napsal nedává smysl, teda v souvislosti s tím, co jsem napsal já. Nezvedl se, ani neklesl počet aut. Jen je jejich koncentrace svedená do několika málo ulic, které zbyly. Emise ani hluk se tím pádem celkově nezvedly, takže není nad čím si libovat.

Diksuze je o tom, že se tvoří kolony, lidé jsou nervózní a jejich cesta se prodlužuje, oproti zažitým zvyklostem. Takže až ta poslední věta se dá říci, že je k věci. Tak proč se potom domorodci tak čertí a tu je už druhý/třetí článek za krátkou dobu? Vysvětlení jsem popsal v mém příspěvku.

0/−2
5.5.2017 14:43

P70e45t31r 85K83o31l68o67m38a48z61n77í38k 8364453120706

Pokud pojedu objíždce či v koloně, tak oproti normálnímu stavu rozhodně emise (a hluk) stoupnou, protože prostě pojedu déle či méně plynule.

+3/−2
5.5.2017 16:04

J59a41n 41H38a72v17r67d32a 2368726541518

Šaldovo náměstí je průjezdné, protože se jím v tom nejfrekventovanějším směru nedá projet... ;-D;-D;-D

+9/0
5.5.2017 12:57



Najdete na iDNES.cz