Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zplodiny se mísí s adrenalinem, v opravovaném Liberci řidiči trpí

Liberec se stále neoklepal z radikálního omezení na silnicích. Redaktor MF DNES otestoval v ranní dopravní špičce, nakolik série uzavírek ztrpčuje život řidičům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L70u70b98o55m82i60r 38D26l59o30u58h66y 9812671446436

Moji pacienti - vyjíždějte pokud možno z domova o 30 min. před časem objednání. Mám kvůli těm dopravním zmatkům v čekárně děsnou sekačku, k omezené šanci zaparkovat kolem nemocnice přibyly tyto zmatky. Mimoliberečtí, nespoléhejte na navigace ;-( Škoda, že nemáme P+R :-(

0/0
6.5.2017 19:17

V45l26a69s17t41i61m25i43l 16H36a44l98b72i74c40h 8493395146628

A nejen řidičům !

+1/0
6.5.2017 15:03

O77n50d20ř63e63j 11K83n62í22ž79e75k 7438547655954

Skutečně - ještě by měli rozkopat Šalďák a doprava v centru města bude konečně definitivně ochromena. Jízda Libercem je teď adrenalinovou záležitostí a i ten, kdo jej zná, má místy dost práce se dostat z bodu A do B.

+3/0
6.5.2017 8:29

J48i82ř59í 34H27a39n19o83u22s76e34k 4925267858542

A nesmíme zapomenout, že v těch kolonách nestojí jen řidiči, kteří jsou jaksi líní na krok, ale taky vozidla, která musí dojet včas s rozvozem zboží.

+1/0
5.5.2017 16:35

M27a26r52c62e80l 64P94o15k16o52r39n77ý 2613300361

A ke všemu si každý den zabírají tunel a jeho okolí TSML. Následují uzavírky min. jednoho pruhu od Hodkovic až po Chrastavu z důvodů:sekání trávy,sekání křoví,natírání svodidel,natírání sloupů osvětlení,čištění kanálů a propustí,výměna žárovek,mytí směrových sloupků a dopravních značek,obnova vodorovného značení,předělávání oblouků nájezdů a to vše stále dokola,dokud nezačne zima. ;-€

+3/0
5.5.2017 13:46

M60a10r54c17e77l 90P65o79k79o45r48n40ý 2363500861

A ještě mytí tunelu a pokládka asfaltu před ním i za ním.

+1/0
5.5.2017 13:46

J76i89ř45í 36Z34á57h27o12r13a 5243835862539

Na maloměstě není zvykem, aby se nedalo přejet do pěti minut, proto ta panika.

0/−9
5.5.2017 13:26

M28i73l98o41š 31B91o49u72k92a71l 8783767363604

To je pravda. Menší města si můžou libovat, že ten smrad, hluk a hnus z běžného provozu, případně uzavírek, je jen výjmečně. Těch pár týdnů se dá přežít.:-)R^

+1/0
5.5.2017 14:25

J71i82ř45í 25Z63á78h64o65r61a 5863265922129

To, co jsi napsal nedává smysl, teda v souvislosti s tím, co jsem napsal já. Nezvedl se, ani neklesl počet aut. Jen je jejich koncentrace svedená do několika málo ulic, které zbyly. Emise ani hluk se tím pádem celkově nezvedly, takže není nad čím si libovat.

Diksuze je o tom, že se tvoří kolony, lidé jsou nervózní a jejich cesta se prodlužuje, oproti zažitým zvyklostem. Takže až ta poslední věta se dá říci, že je k věci. Tak proč se potom domorodci tak čertí a tu je už druhý/třetí článek za krátkou dobu? Vysvětlení jsem popsal v mém příspěvku.

0/−2
5.5.2017 14:43

P13e82t51r 14K62o17l77o35m61a71z48n98í15k 8574463140966

Pokud pojedu objíždce či v koloně, tak oproti normálnímu stavu rozhodně emise (a hluk) stoupnou, protože prostě pojedu déle či méně plynule.

+3/−2
5.5.2017 16:04

J72a56n 56H31a65v39r30d78a 2678326741628

Šaldovo náměstí je průjezdné, protože se jím v tom nejfrekventovanějším směru nedá projet... ;-D;-D;-D

+9/0
5.5.2017 12:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.