Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silnice zničené zimou se dočkají opravy, kraj za ně utratí 140 milionů

Sto čtyřicet milionů poputuje do silnic v Libereckém kraji, poničených vydatnou zimou. Silničáři se pustí nejenom do oprav děravých povrchů, ale obnoví též pruhy a značky. Začnou je také uklízet a podél cest posekají trávu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z57d74e12n15e55k 87N20o60v75o23h83r96a18d71s83k33ý 6171304140545

Každoroční plácání báboviček započalo ....

+1/0
10.5.2017 6:38

M60i13l41a67n 98S83v20i81t53á89k 9177860248

Mě připadá, že peníze na opravy silnic se vynakládají tam, kde nemusí, jako např. nyní oprava mezi Českou Lípou a Novým Borem. Ten, kdo o tom rozhoduje, by se měl na stav vozovek podívat přímo, ne od stolu.

0/0
9.5.2017 10:26

F20a39b19i18o 75S84g32a22t55t21o69n45i 9761850447340

Tak to musíte napsat na ŘSD nebo na ministerstvo dopravy, to je státní silnice (ANO, je líp) :D:D:D

+1/−1
9.5.2017 11:01

J49i72ř18í 51E10r92b53e43n 1433164716777

Stejně tak nyní I/14 Hrabačov - Vrchlabí. Už čtvrtým týdnem se na tom M-Silnice a Colas (?) spíš flákají a opravují jinak slušnou silnici. Jenže tyhle dvě firmy snad mají monopol na práce v Libereckém i Královéhradeckém kraji.

+1/0
9.5.2017 13:48

J38i17r84k16a 96H81o96n41c74ů 2254404451808

Tak u téhle opravy jsem si také říkal "Proč?" Znám spoustu míst, kde by se ty peníze měli použít dřív.

0/0
9.5.2017 21:50

J41i14ř91í 71E32r32b96e74n 1563134276977

Tak to jsem zvědav, kdy (a jestli někdy) bude konečně zrekonstruovaná celá II/286 Jičín - Lomnice - Jilemnice - Mísečky. To je suverénně nejhorší druhotřídka v semilském okrese. Kvůli ostrým úzkým zatáčkám, mizernému odvodnění i nedostatečnému podsypání má zničené vnitřní krajnice (hlavně na Košťálovem, v Kundraticích a na obě strany od Mříčné), na stovkách míst je podélně rozpraskaná vozovka na mnoha desítkách metrů délky, v nečekaných místech se objevují hluboké výmoly a vyčnívající/propadlé předloňské kanalizační poklopy v Kundraticích a Košťálově jsou nádhernou pastí pro všechna vozidla - jsem zvědav, kdy se kvůli nim vážně zraní nějaký cyklista...

Minulý týden pár děr silničáři zaflikovali tak, že bych jim to snad strhnul ze mzdy. Z "děrového" tankodromu totiž udělali "hrbolový" se spoustou rozsypaného štěrku okolo. Fakt radost!

+1/0
9.5.2017 9:02

M84i74l73e69n23a 54K83l47o35u62č47k93o87v13á 1584343411720

Titulek zní - silnice zničené zimou - to, co popisujete, je dlouhodobé, tak s tím nepocitejte. ;-DJe to ostuda, stačí zajet do Královéhradeckého kraje a je to úplně o něčem jiném. Nebo severní Morava, nebe a dudy. Holt Starostove se starají...

0/0
9.5.2017 9:09
Foto

D69a67v88i61d 70S20t83e73p12h80a14n 3675171615

Nejhorší silnice na Semilsku, je trasa Veselá - Holenice,, a Rovensko pod Troskami - Veselá

0/0
9.5.2017 11:11

J67i80ř55í 98E50r70b31e36n 1573664656187

O tom, že jsou příšerné, se přít nebudu - i když takové Dalešice, Křížlice, Karlov nebo Mříčná jsou na tom možná stejně, ne-li hůř.

Jenže to jsou všechno třetitřídky s řádově slabším provozem než ta II/286.

0/0
9.5.2017 13:45

M83i37l19e71n97a 78K85l35o73u56č37k33o14v62á 1854493511130

Z titulku se nepozná, jestli částka bude stačit na všechny opravy. Protože kvalita silnic v kraji patřící LK je tragická dlouhodobě, a nejen po zimě.

0/0
9.5.2017 8:54

L43u66k54á84š 36V16e56v58e82r69k50a 1437196310

mě přijdou silnice v LK celkem na úrovni, to takový středočeský kraj mimo hlavní sídla to je teprve tragedie a to i poměrně frekventované silnice

+2/0
9.5.2017 8:59

J94i61ř36í 55E63r40b81e34n 1813814876207

Záleží na tom, kudy jezdíte. Některé druho- a třetitřídky už kraj zrekonstruoval fakt luxusně, včetně krajnic, propustků a retroreflexního plastického vodorovného značení. Ale pořád je to zlomek skutečné potřeby, kterou umocňuje imrvérní přetížení (hlavně pojizerské druhotřídky jsou provozně vytížené jako leckterá státní prvotřídka, jenže na to nejsou ani náhodou stavěné).

Navíc se rádo zapomíná, že ani ty rekonstrukce nemají věčnou životnost - terén se stále hýbe a nejpozději po patnácti letech bývá nutné alespoň vyměnit obrusnou vrstvu vozovky.

0/0
9.5.2017 9:24

J52a31n 94K86a83l80a84b54z32a 6972631978119

Silnice nejsou zničené zimou, především kamiony, tady Semily, Košťálov, Jilemnicko, múžeme poděkovat Chuchlíkovi.....

+2/0
9.5.2017 8:15

P12a24v48e95l 25Š83ť40a46s15t38n51ý 7360399845217

Silnice nejsou zničené zimou, ale nekvalitní prací a nekvalitním materiálem.

+4/0
9.5.2017 7:36

J30i18ř84í 72E96r25b63e35n 1633944856687

Spíš přetížením, nedostatečnou konstrukcí a minimální údržbou.

Zhruba do roku 1992 to stačilo, pak začal jít provoz strašně nahoru, zato rozpočty silničářů dolů (zrušilo se zvýhodnění pro horské okresy) a například na II/286 se bílé čáry malovaly naposledy snad v roce 1994 (teď už není na co je namalovat), na II/292 v roce 2003 (a kupodivu jsou vidět dodnes i v Horní Sytové, kde už okraj vozovky kvůli kamionům poklesl třeba o 20 cm).

0/0
9.5.2017 9:30

Z57d64e98n95e97k 37N54o60v25o43h38r66a97d56s73k47ý 6921524600535

a taky jsou přestárlé ... Asi nemá smysl do nekonečna zaplácávat něco co už dávno dosloužilo ...

+1/0
10.5.2017 6:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.