Diskuze

Před 40 lety změna písmen v názvu libereckého autoservisu pobuřovala

Zákazníci mohli v „přímém přenosu“ sledovat velkým oknem, jak mechanici opravují jejich embéčko. Na něco takového nebyli v autoservisech tehdejšího Československa zvyklí. Punc jisté světovosti dodal libereckému autoservisu Likov, kromě zahraničních diagnostických přístrojů, nápis Autoservice na průčelí – oslovoval zákazníky netradičně v angličtině.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já si tu dobu moc dobře pamatuji a idylický nebylo skoro nic, náhradní díly na cokoliv nebyly, servisy nekvalitní a jen pro vyvolené-ostatním se říkalo nemáme díly apd.

5 1
možnosti

J33a95n 71J80i26r50k87a

27. 5. 2017 23:04

Pamatuju, že u nás v Jindřichově Hradci u starý Ladovky byl taky "AUTOSERVICE".

0 0
možnosti

Mně anglické nápisy vadí i dnes. A to bych komunisty asi nikdy nevolil a v práci používám angličtinu denně.

Protože jedna věc je práce s nadnárodními technologiemi a komunikace se zahraničními partnery a jiná věc je, že se chci cítit v Čechách jako doma, nikoliv jako v cizině.

Fakt je mi lépe, když se to jmenuje autoopravna nebo kavárna, než když je to cizojazyčně.

11 5
možnosti

J31a52n 80J82i87r64k27a

27. 5. 2017 23:06

...a to já si zase do restoránu (Restaurant) či do Café zajdu rád.

3 0
možnosti

D84e26n98i94s 29H97u23m72l

27. 5. 2017 21:36

Ten Pontiac musel tehdá vyvolat pozdvižení asi jako kdyby se tu teď objevil DeLorean s proudovým kapacitátorem.

12 0
možnosti

Je tam několik nesrovnalostí, myslím, že cizinec by i z názvu Autoservis pochopil že tam opravují auta, pak také, že elektronika způsobuje vícepráce, ty způsobují mechanici, kteří neumí zjistit závadu a opravují stylem pokus, omyl, vyměňují jednu věc po druhé.

7 0
možnosti

Milý mladý příteli, závod, ve kterém ses rozhodl pracovat, patří k nejmodernějším v Evropě...;-D;-D;-D

14 0
možnosti

Svěrákův dvojsmysl :-)

1 0
možnosti
Foto

Cestou z Kunratické v Liberci jsem měl při odjezdu na dovolenou u Žigula poruchu brzd. Do servisu jsem s naloženým autem a rodinou dojel. Bylo 12 a tak mne poslali do "háje". Nakonec jsem dojel do při -15 C do Nymburka a tam mi to na rychlo udělali. Dovolenou jsme absolvovali, ale tento servis jsem už navždy vynechal.

0 0
možnosti

To bylo všude. Těm technikům to bylo fuk, oni měli fixní plat, bez ohledu na to, co fakticky udělali. Měli často smlouvu s nějakou fabrikou, které se starali o auta, to je dostatečně "vytížilo" a zákazník z ulice je moc nezajímal. Důležité bylo odpracovat ty hodiny a pak fofrem domů, kde v dílně vydělali na soukromých kšeftech mnohem víc.

4 0
možnosti

Ano tenkrát ženský nejezdily , znal jsem hodně těch který měly řidičák ale nikdy neřídily .

1 0
možnosti

To je i dnes. Nicméně tehdy se obecně jezdilo mnohem méně, takže ten poměr byl větší. Obecně platí, že ženské řídit moc nebaví, takže jezdí jen, když musí. A chlap to vždycky ochotně vezme za ně, když to jde. Proto ženy bývají často méně zkušené, zkrátka nemají tolik najeto. Samozřejmě existuje fůra výjimek. Ale co se týče kvality řidiče, je to hlavně o praxi, na pohlaví nesejde.

2 2
možnosti