- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stav infrastruktury v Liberci je tristní dlouhodobě, bohužel. Takže opravy jako řidič chápu, i když se mi pranic nelíbí
V Německu a hlavně v Itálii pracují na vytížených silnicích ve dne v noci. Na směny. Ale to by si stavaři museli shánět další zakázky, kdyby byli rychle hotoví. Jak je možné, že Italové stihnout 200 km dálnice upravit v jednom směru ze dvou na tři pruhy vč. tunelů za 12 měsíců? Náměstci apod, proberte se!
Asi rozumím tomu, kam míříš, že i v Itálii, plný Fantozziů a jejich čekání na padla, je stavba dálnic rychlejší, ale když to vezmeš vážně tak:
V itálii jezdí daleko více aut, v Česku neexistují zácpy, dálnice tam jsou placené, v Liberci se neopravuje dálnice, ale komunikace v obydlené zástavbě. Dnes mi pod oknem jezdil ten netvor, co žere asfalt, před ním náklaďák, na kterej mu to sypal a za ním náklaďák, kterej dobíral zbytky. Jako komunikaci mají troubení, které díky popojíždění v sekundových intervalech používají dost často. Kdyby měli odpolední a jezdili tam tahle v osm hodin večer, asi bych je šel ven zastřelit, jak ten pán v Chomutově.
Pán na radnici pobírá sice plat, ale řídí se to patrně samo, jinak si ten chaos nedovedu vysvětlit. Velký zážitek byl, při uzavření Sokolské ulice a jedinou možnou objížďku po Chrastavské, kterou ve stejný den frézovali a chlap v montérkách řídil dopravu .
A ještě je suprová zdejší novinařina: jak pěkně popisujou ten zrekonstrovaný nájezd a prdnou k tomu fotku původního stavu :-).
Já jsem asi jedinej, kumu ty uzavírky nevadí, protože mi pomohly.
Mohla bych se zeptat jak?
Tomu frikulinovi z radnice kterej ma tohle na starosti bych s radosti rozkopal usmev, a este bude zvanit ze bezpecnost ridicu je na prvnim miste....na prvnim miste je rek bych vsimny ze zakazek, protoze clovek co ma v hlave mozek a ne nas*ano by nemohl pres leto zavrit uzavirkama komplet centrum mesta. Hlavne zas pred volbama nezapomente cpat lidem koblihy..kre**ni.
Opravy betonových konstrukcí je v horském městě nejlépe dělat od října do března, že?
V článku o Dukovanech a opravách chladících věží byla věta "děláme na tom 24 hodin denně". Kolik hodin denně se dělalo na úpravě nájezdu od nádraží na 1/35? Kolik hodin denně se dělá na 1/13 u pumpy na Chrastavské? Kolik hodin denně se dělá na stejné silnici o kus dál (frézování u Dopravního hřiště, rozvrtaná stání u zastávek)? Kolik hodin na Horákové? Kolik hodin v centru Palachova? Sakra!!!
Manažerům Colasu, M-Silnic, Strabagu atd. se holt nechce organizovat práci v noci.
Rozkope se průtah a zárověň jediná paraelní cestu tj. Horáková, fakt super, teď ještě aby to tam někdo nabořil a Libercem ze severu na jih neprojede. Nemám nic proti opravám a uzávírkám, ale za tuhle letošní parádu by někdo zasloužil nakopat do pr ...