Diskuze

Žen za volantem autobusu přibývá, lépe tlumí vášně rozčílených pasažérů

Počet žen řidiček v dopravním podniku rok od roku stoupá. Zatímco ještě před sedmi lety jezdilo v Liberci 132 řidičů autobusů a 6 žen, letos je 125 mužů a 16 žen. Liberec v podstatě kopíruje trend, který se projevuje v jiných městech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za autobusem ještě ok, tam se nedá tolik zmatkovat a řidička si musí s takovým kolosem manévry opravdu rozmýšlet. Ale halvně se tím nezničí ostatní auta při parkování. ;-D

1 2
možnosti
Foto

J49i20ř69í 90E27r56b83e65n

11. 6. 2017 17:10

"Nevyžadují už tolik fyzickou sílu jako kdysi. Řízení se blíží osobnímu autu, jen s podstatně většími rozměry. Autobusy jsou dnes v daleko vyšším komfortu, mají například posilovače řízení nebo automatické převodovky,“ - ehm, tyto "dnešní" parametry platí už od roku 1965, kdy se začaly velkosériově dodávat Karosy ŠM 11 (a Liberec byl dokonce prvním městem v republice, kde se v MHD objevily) :-)

3 0
možnosti

Co málokdo vidí je, že řidič dříve býval vlastně řidič-mechanik. Na autě (autobusu) si musel většinu servisních úkonů provést sám, a jako že toho bylo požehnaně. Posilovač řízení či automatická převodovka jsou jenom třešničky.

0 0
možnosti

J63a79n 78H49a84v93r24d26a

11. 6. 2017 14:46

Přesně tak, je to o lidech, ne o genderu. Kdyby tam seděla nějaká jedovatá baba (a vůbec nemluvím i vzhledu!), tak to rozhodně nebude tak super, jako v případě takto sympaticky se usmivající paní...

4 0
možnosti

J77a62n 17K49o44h98l

11. 6. 2017 13:42

Asi jako každá práce to má svoje pro a proti.. počítám se spíš k lidem, co řízení baví, ale za volant autobusu nebo tramvaje by nikdy nesedli.. přecejenom je to velká zodpovědnost, a ten provoz a obecně stav infrastruktury v Libeci je strašlivej.

3 0
možnosti

Paní Renatě to za volantem sekne ;-)

7 0
možnosti