- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě to přijde jako vyprávění pohádek. Rychnov - Jbc I/65 jezdím často. Předjížděcí pruh je v kopci u Rychnova historicky. Tam má jasný smysl. Ale přidat pruh před Jablonec, do míst s mírným stoupáním a následně klesáním? Nesmysl! Marně vzpomínám, kdy jsem tam dojel nějakou Avii a ploužil se za ní ten kilometr řekněme sedmdesát. Stejně na konci rozšíření vjedu do města pojedu rovinkou kolem býv. porodnice padesát, než mě pohltí město a zpomalí ještě víc. Kolik asi ušetřím času, když na rozšíření stihnu někoho předjet?
U Jitravy je to jasné, tam je kopec a předjížděcí pruh ve stoupání smysl má.
A mluvit o nové kapacitní komunikaci I/14 Kunr.-Jbc, že má třetí pruh jako o novodobém zázraku je snad jen legrace. Zvláště, když budovaný úsek navazuje na 4pruh.
Výjezd z Jbc 2 pruhy, aby následně musel ubrat na 70km před odbočkou na Radlo, pak dvojitá čára až pomalu k výpadovce na Prahu, fakt zrychleni. To opravdu řidiči jedoucí z Jablonce získají náskok 2 pruhy?