Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Krátký rozvor a dlouhé převisy skříně. Boveraclub má novou tramvaj z Jeny

Novou historickou tramvaj pořídil v německém městě Jena liberecký spolek Boveraclub, který křísí tramvajovou a autobusovou historii. Vůz pochází z roku 1973 a lze jej vidět v areálu libereckého Výstaviště. V budoucnu by měl, spolu s dalšími tramvajemi a autobusy, tvořit muzejní expozici v tamním pavilonu D.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F15a32b58i51o 18S24g35a61t72t65o26n43i 9701740287770

Tohle jezdí dodnes z Bad schandau do krinickeho údolí

0/0
28.8.2017 20:11

J86a39n 64V97a67l48o98u14c87h 6932937398280

Rekowagen... No, zdárně v té akci pokračujeme. Tramvaje Vario lze zakoupit buď jako novostavby nebo jako rekonstrukce na papíry starých vozů (většina), ač z nich mají tak maximálně 1% dílů.

0/0
28.8.2017 17:33

J72i25ř35í 22K35o27c12u73r48e10k 6305454315948

Nemají z nich nic. Sběračem počínaje, podvozkem konče všecko je to nové. Jen proto, aby se úřední šiml nažral a koza nemusela chcípnout. Ostatně jako tehdy v RVHP. Ono je to vpodstatě jedno, hlavní je, že to jezdí... a aspoň jedny dveře neskrývají shody. S kočárem, o holi, o berlích ...

+2/−1
28.8.2017 20:51

M68i26l98a34n 74M30a41j38e39r67č64í86k 1650330544636

V Praze rozhodně tzv. RP(V)éčka -jsou to dvě varianty rekonstrukcí (ta s "V" na konci oficiální zkratky označení mají zjevný rozdíl v uchycení předních i zadních čel ke středu/"zbytku" skříně, která je právě v této verzi jedním z nových náhradních dílů)- i TZV. WANY (za označením T3 se zkratkou RPVLF, které mají skříň tortožnou právě s již uvedenými Varii) OPRAVDU MAJÍ (byť v různém množství) DÍLY Z PŮVODNÍCH TRAM (např. repasované pedálové řadiče - ovládání jízdy/brzdy) !

0/0
30.8.2017 11:35

M23a29r95t42i98n 50K90u31ř45í56t25k13a 6477396438615

Je třeba rozlišovat VarioLF a T3R.PLF. Zatímco Vario nemá z původních vozů prakticky nic a dá se koupit buď jako nové, nebo postavit na papíry starých vozů, tak T3R. PLF mají původních dílů více a provedení s Kardausovým čelem snad ani nejde schválit jako nová tramvaj.

0/0
30.8.2017 13:56



Najdete na iDNES.cz