Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L52u29k10á60š 93K52o33b62e63r73a 3774173208

Ono se tomu vyhlidkovemu retro couraku říká rychlík? Teď jsem se ze zvědavosti podíval do idosu. Lb-Cl 59 km, jízdní doba hodina deset.... To je lepší tam jet na kole ne?

+1/−1
doporučit
11.9.2017 7:56

P96e37t66r 44M55u44n41z65a19r 1385321879486

Tak pořád lepší než jízda vlakem do Prahy. Tady přeci jen člověk ztratí oproti autu jen cca 20 minut.

+1/−1
doporučit
11.9.2017 8:46

L77u71k58á24š 42V36e17v39e25r36k56a 1597356450

tady to ještě není tak hrozný, oproti autu kterým to trvá 45-55 minut je jízda vlakem 65 minut či druhým směrem 75 minut celkem na úrovni, autobus to jede ještě déle, tady je hlavně problém s křižováním s ohledem na přípoje proto je to jedním směrem o 10 minut delší..fyzicky ta trat umožňuje to zajet za hodinu, čoz s ohledem na trasování a stáří tratě je docela slušný výsledek, bohužel u nás výstavba či změna trasování železnic není v kurzu, takže se musí používat to co se postavilo více jak před 100 lety, přitom stačí postavit jen 7km spojku a hned se ušetří cca 15minut jízdy..tzv. rynoltická spojka, ale to u nás asi jen tak nehrozí..

+2/0
doporučit
11.9.2017 13:09

K78a64r47e19l 26N40o38v78á67k 7101684168120

Hm, příjemných 15 min. že, ale nemohl byste alespoň naznačit, kolik by to za ten tunýlek (skutečný i obrazný) koštovalo? A pak to přepočíst na uspořenou libru, ej čo to táram, minutu.;-)

0/0
doporučit
11.9.2017 14:44

P17e43t89r 77M72u54n31z55a89r 1155591459796

Podle toho dle http://www.srkd.eu/dokument/100531/priloha5_8kveten_10.html se předpokládá max. 500 m tunel, takže když to srovnáme s tím Ejpovickým (2x4,1km 5,2 miliardy), tak mě to vychází na cca 400-500 melounů jen za tunel.

0/0
doporučit
11.9.2017 15:57

L13u66k21á40š 87V95e18v95e86r53k90a 1227716170

investice do infrastruktury by se neměly takhle hned přepočítávat, pokud to není investice nesmyslná, je to investice do budoucna a pro zkvalitnění a zefektivnění dopravy, tahle investice by nebyla zas tak velká a přínos je jednoznačný, znamená i úsporu pro životní prostředí a to snížením energetické náročnosti tratě a atraktivnější spojení přiláká i více cestujících, ono se stačí podívat na to v jakých úsecích jezdí kolik lidí.. na silnicích se staví kdejaká blbost, ale železnice u nás nejsou v kurzu, by mě zajímalo jak by se lidem jezdilo po 100-150ti letých cestách, to by asi nikdo nehudral, že by to byla zbytečná investice a tato trat je krom úseku u české lípy v podstatě v původním stavu, jen lehká modernizace proběhla v Kryštofově údolí, kdy se osadilo jiné uložení kolejnic a byl zaveden profil V130 (tzn v obloucích je možno pro splňující vozidla jezdit o 5-10 km/h rychleji), tohle za mě je zbytečná investice, protože to uspoří vteřiny max pár minut na celé trase, navíc na rychlících ani zatím nejezdí soupravy, které to mohou využít, takhle se plánují i další úseky, tohle je plýtvání, protože to spolkne také hodně milionů a přínos v podstatě mizivý a zbytečně to zakonzervuje stávající stav o to déle, přece nebude nikdo rušit čerstvě opravenou trať, byť v původních parametrech

+2/0
doporučit
11.9.2017 17:01

M91a97r14t58i54n 35M34u98s95i35l 4580821143131

Konečně! Ani se nechce věřit, že domluva kraje a Ministerstva trvala dlouhých 8 let. Pro cestující mezi většími městy (rychlíkové zastávky) jednoznačně přínos. Věřím, že to do vlaků přiláká další cestující.

Jsem jen zvědav, zda se změní couráky Libe - Č. Lípa nebo Libe - Turnov, protože často jednou půl hodiny po rychlíku a pak 1,5 hodiny nejede nic. Hodinový takt by byl fajn.

+1/0
doporučit
11.9.2017 6:58

L89u88k59á86š 73V45e37v71e66r37k21a 1727976150

ono na lbc-stará paka ten hodinový takt vychází na úsek Turnov-Semily, kde je největší přepravní poptávka, takže to není zas tak nelogické, s ohledem na rozdílné jízdní doby R a Os to na okraji tras např. v tom Lbc pak vychází na 0,5 a 1,5h proklad

+1/0
doporučit
11.9.2017 13:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.