Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Švédský otec unesl svou dceru, semilský soud mu uložil 30 měsíců vězení

Okresní soud v Semilech poslal na třicet měsíců do vězení otce, který svou dceru loni na začátku dubna nevrátil její české matce a na devět měsíců zmizel. Dopadla ho až policie v rodném Švédsku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T88o46m64á15š 30J44a14d17l82o47v79s93k61ý 5957843195668

Vždyť Vám píšu, že vím, že jsem lhář. Neříkal jste, že diskusi se mnou končíte?

0/0
5.10.2017 14:25

P28e41t21r 48F10i13a98l45a 9403176423933

A já vám píšu, že se tváříte, že nejste schopen pochopit, co je lež.

To jsou vaše výplody, kterými jste zcela zásadně měnil texty jiných lidí. Takže někdo zanedbal vaši výchovu... a zdá se, že to už s vámi lepší nebude.:-/Rv

0/0
7.10.2017 13:51
Foto

T93o94m87á13š 70J13a80d11l48o14v64s21k26ý 5597353935288

Nemějte obavy, pochopil jsem. O zanedbané výchově bychom asi mohli mluvit déle.

0/0
9.10.2017 15:39

P71a13v60e61l 78D50o69l15n35í87č42e64k 3688893364701

"Proti vydání muže do České republiky byl spolek K 213..."

Tato informace hovoří za vše.

+4/0
3.10.2017 15:17

T88o52m90á90š 89H92o14l17e28k 5245760981327

Ano to hovoří o tom, že spolek K 213 brání právo v této zemi R^

0/−1
3.10.2017 20:49

Z50u77z14a27n67a 13V80a41s24s 1535287961446

K213? Tým pádom ma vývoj vo veci vôbec neprekvapuje. Ešte tak pridať honorisa Hodinu, ktorému súdy nezverili ani druhé dieťa s inou ženou a Luboša Pateru a obrázok o týchto spolkoch je komplet.

+3/−7
3.10.2017 14:55
Foto

T24o48m45á78š 23J37a49d13l69o82v13s37k80ý 5207563535608

Paní Vassová, zrovna ženy jako Vy - která se v internetových diskusích klidně pochlubíte tím, jak jste zničila vztah Vašeho syna k Vašemu bývalému - jsou důvodem, proč otec z tohoto článku odvezl dceru do Švédska. Kdyby měl možnost se normálně podílet na její výchově, nic z popsaného by se nestalo.

+6/−4
3.10.2017 14:58

Z36u92z15a13n47a 63V60a50s31s 1325897801736

Pán Jadlovský, ale evidentne neviete, o čom píšete. Čokoľvek ničiť ani nebolo potrebné a tobôž sa tým chváliť. Zrejme si ma s niekým pletiete. Že Vy budete tiež jeden z tých, čo majú problém s opačným názorom v problematike "utláčaných a diskriminovaných tiež-otcov"?

+2/−2
3.10.2017 15:08
Foto

T97o72m92á54š 78J64a71d48l10o49v59s28k80ý 5937113895868

Paní Vassová, tedy pokud nejste dvě stejného jména píšící slovensky, tak jste se v diskusi ke článku na obdobné téma asi před rokem bez okolků vyznala z toho, jak se Váš syn nestýká se svým tátou i přesto, že ten o něj měl zájem. Potom je velká otázka, proč dítě nechce k otci, který o něj má zájem. Samozřejmě předpokládám, že Vy zásadně za nic nemůžete a syn svého otce začal odmítat jen tak z dlouhé chvíle.

+4/−3
3.10.2017 15:13

Z92u34z86a63n27a 34V91a41s76s 1835847381906

Ak vec stojí len v mantineloch, ktoré si tiež-otcovia nalinkujú, ani sa nedivím, že s nimi úrady nechcú hráť podľa ich notičiek. Majú celú vec postavenú značne čiernobielo. Záujem a záujem nie je ti isté, ani otec a otec nie je to isté a ani matka a matka. Pokiaľ bude vec len na tom, že nejaký "utláčaný tiež-otec" "má záujem", ešte to automaticky neznamená, že musí mať záujem aj dieťa. Len Vy to máte takto nalinkované. Otec chce, musí chcieť aj dieťa. Keď dieťa nechce, je bezpochyby zmanipulované. Logika kruhu.

+2/−2
3.10.2017 15:20
Foto

T14o59m32á94š 84J39a43d35l41o90v81s21k35ý 5527553845658

Mne vždy velice zarazí, pokud nějaké dítě jen tak bez důvodu odmítá kontakt s některým z rodičů. Samozřejmě, že jsou špatní rodiče, kteří dítěti nějak ublížili a to je proto směrem k nim opatrné. Ale potom se ženy jako Vy moc rády pochlubí, jak za to může ten hnusný chlap. U Vás ale to odcizení otce a syna spadlo z nebe, že?

+4/0
3.10.2017 15:24

D68i59t60a 44S39m64í92t19a79l47o11v23á 7111809865199

Skoro vždycky dítě po rozvodu některého z rodičů odmítne. Svým způsobem je to i lepší, než aby si dávalo vinu samo o sobě... Horší bývá, když to i podpoří soudy.

Můj případ byl trochu divný a ve Svitavách prý i ojedinělý. Otec, můj bývalý partner si našel známost a chtěl odvézt syna za hranice. To sám uvedl i u soudu a dostal tím pádem nedoporučený styk se synem... ani netušíte, kolik papírování bylo s tím, aby teda měla návštěvy na sebe bývalá tchýně. Sice jsme se my dvě po tom rozvodu dvakrát nemusely, ale dítě nemá jen matku a otce, ale taky velký kus rodiny, který k tomu člověku patří a o to by mělo přicházet jen v krajním případě.

PS: starší syn už je dnes dospělý, s otcem se normálně stýkají a papírově se návštěvy vlastně nikdy neobnovily. Nebylo potřeba.

+3/0
3.10.2017 15:30
Foto

J19a44n98a 94M84a19j70o55v60á 4615422156513

A víte, že si nemyslím, že rodiče odmítne dítě samo? Nemám ani takovou zkušenost, ani jsem to tak nikde nevyčetla. Odmítne až poté, co "musí volit", tedy je pod tlakem jednoho z rodičů

(Nebo mu někdo opravdu ublíží - takových moc není, tak je vynechme). To odmítnutí je pak na dlouho, protože jak dítě dostává rozum, mísí se do jeho rozhodnutí pocit viny a selhání....

...a...dobře jste to udělala.R^R^

+3/0
3.10.2017 15:33

D91i80t46a 55S20m24í35t76a55l74o93v38á 7841149915429

To nevím. Snažila jsem se syna nijak nenavádět a jak píšu odmítal ho sám. Ono občas jde i o situaci, kterou si dítě vyvodí jako důvod, proč se mu rozpadla rodina jakou znal... Synovi bylo osm. trvalo přes půl roku, než poprvé u svého oitce a jeho nové partnerky poprvé přespal, když byl u babičky(mojí tchýně). A otce vlastně začal brát až po pár letech, kdy už jsem ani já nezůstala sama.

Jinde to vídám podobně. Odmítne samo. Ale je fakt, že kdybych ho v jeho přesvědčení podporovala a povzbuzovala, tak mohlo všechno být úplně jinak(třeba by kontaktoval svého otce až teď v dospělosti a jeho viníkem bych se byla zpětně stala já, protože by si náhodou mohli rozumět. Ani to nejsou výjimky).

+4/0
3.10.2017 15:40

Z22u39z20a93n11a 26V18a55s88s 1805597871146

Veľmi dobre ste vyjadrili, čo sa mne nedarí: "odmítne samo". Medzi odmítne samo a vysloveným navádzaním a ohováraním druhého rodiča je veľký rozdiel. A to bojovníci za ukrivdených otcov nevidia.

+1/−1
3.10.2017 15:59

D83i76t32a 87S67m86í65t63a67l90o65v61á 7411629695149

Není v tom nijak velký rozdíl... paradoxně je to úplně stejné v principu, jako když dítě odmítne jíst mrkev nebo chodit do školy či školky... jenže v těchhle případech je většinou přesvědčujeme o tom, že je to potřeba a rozhodnout se trvale může, až bude větší... U toho odmítnutí otce nebo kolikrát i u sezdaných odmítnutí prarodičů je naopak často nějaká dobrá duše utěšuje, že má na svou volbu právo... jenže děti v důsleku netuší co je pro ně dobré. Často se jen chtějí zavděčit a poznat, kdy to myslí vážně a kdy jen trpí s tím nebo tou, komu bylo ublíženo, tak většinou pozná spíš cizí osoba než rodina.

+1/0
3.10.2017 16:03
Foto

J66a98n14a 78M23a47j32o31v20á 4495752726893

To si, Dito, v zásadě notujeme, jen v jiných pojmech. Tady si myslím, že jde o způsob, jak zvládat stress ze změny. Dítě si prostě vytvoří nějaký "obraz" té zrady a je na dospělých, aby mu tím akutním obdobím rozumně pomohli projít. Já mám zkušenost opačnou. Dcery se zlobily na mne, táta jim moc chyběl. Měly pocit, že ho můžu přivézt zpátky domů a nechci to udělat.

To je ta jednodušší situace - holky na mně byly závislé, tak se moc zlobit nemohly a nemohlo se to u té zlosti usadit.

Zavržení vnímám jako dlouhodobou záležitost, která už ovlivňuje hodnoty a já ji považuji za nenapravitelnou.

Vy jste skvělá. Synovi zůstala širší rodina. To je něco, co se nedá koupit ani nijak nahradit. Smekám.

0/0
3.10.2017 18:12

D65i39t64a 46S72m71í97t71a50l27o26v35á 7771549475539

A jestli dobře, netuším... ale nezvykle prý stoprocentě. Aspoň podle soudkyně tehdy ano... jestli dobře se ukáže asž s léty... ale syn má dvě babičky, dva dědy a navíc bratrance a sestřenice, které by na mojí straně rodiny neměl.

+1/0
3.10.2017 15:46

Z42u69z62a47n50a 32V80a54s18s 1905457541106

Vyzeráte ako sympatický chlap - preto Vám to poviem slušne - v celej tejto veci máte evidentne vyprofilovaný názor a teraz sa nehrám na to, či správny alebo nesprávny. Diskusia s Vami sa vedie len a výlučne na základe toho, akým spôsobom Vy si vec vykladáte, ako jej rozumiete a aké máte osobné skúsenosti. Nič viac, nič menej. Vo chvíli, ako niekto vidí vec inak ako Vy, mí iné skúsenosti, diskusia končí. A už mi nepridávajte k menu -ová. Nemám ho. Vďaka.

+2/0
3.10.2017 15:32
Foto

T76o27m21á92š 73J11a61d11l24o68v89s71k42ý 5267803865538

Děkuji za pochvalu. Názor mám vyprofilovaný proto, že mi prostě nepřijde normální, aby dítě bez důvodu odmítalo rodiče, který o něj má zájem. Já zde nechci probírat nějaké podrobnosti z Vašeho života, ale když jednou do diskuse o vzniklém problému ve své rodině napíšete, nedivte se, že to někdo komentuje a třeba se diví. Diskusi o přechylovacích příponách si necháme na jindy.

+4/−1
3.10.2017 15:40

Z44u92z83a76n76a 79V22a34s48s 1435577191376

Stále sa točíte okolo toho "bez duvodu". A ak nejaký dôvod pripustíte, je ním zásadne matka. Preto je nemožné sa s Vami baviť. Veci majú výlučne ten význam a výklad, ktorý mu dávate Vy. A vo veci môjho priezviska nediskutujem. Tak ako ma oslovujete sa nevolám.

+3/0
3.10.2017 15:45
Foto

T81o35m52á70š 72J10a15d42l13o52v85s52k27ý 5107713755188

Já dokážu pochopit význam i v podání druhých, ale od Vás jsem ještě žádný neslyšel. Mně osobně je strašně protivné někomu lézt do soukromí a vyptávat se na osobní věci, ale když řeknete A, měla byste říct i B. Pokud je Vám nepříjemné říkat B, neměla byste říkat ani A. To je taková obecná logika diskusí a rozhovorů mezi lidmi. Vy si v internetových diskusích ráda plivnete na otcovské organizace, jací jsou to ztroskotanci, ale máslo na vlastní hlavě - kvůli kterému Vám ty organizace asi jdou na nervy - nijak vysvětlit nedokážete nebo to ani nechcete.

+3/−2
3.10.2017 15:57

D15i98t66a 64S55m51í69t32a98l46o97v67á 7351669135909

Marně přemýšlím, kolik existuje důvodů, proč jednoho nebo druhého rodiče od dítěte trvale odstřihnout. Napadá mě alkohol, drogy, násilí nebo dlouhodobý nezájem, že se dítě s tím rodičem přirozeně odcizí... Jinak mi furt vychází, že je lepší, když dítě zná svoje kořeny z obou stran.

+4/0
3.10.2017 15:59
Foto

J85a86n64a 28M70a53j80o81v20á 4405492966343

Souhlasím. V životě se může cokoliv stát, cokoliv zkomplikovat a pak nejde jen o "znát kořeny" a tedy někam patřit, ale i o podporu, pomoc a bezpečí. Hodně to teď musíme řešit v rodině, protože ona dlouhodobá snaha zošklivit rodiče dítěti (čtěte otce dítěti) se prostě občas vyskytne. A nebezpečné je na tom právě to, že dítě nemá nikde kotvy a v případě potíží nemá kam přijít pro odpočinek, pro pomoc, sdílet radost nebo nabrat síly.

Ale to je taky vážné povídání a trochu jiný příběh.

0/0
3.10.2017 18:17

J59o79s49e58f 39H38a57n51y71á35š 2824829473

Vyzeráte ako sympatický chlap - preto Vám to poviem slušne ...;-D;-(

Dobrý. To mě pobavilo. Podle vzhledu jednáte vždycky nebo jen, když se vám to hodí?8-o

+2/−2
3.10.2017 16:05

Z72u63z16a74n77a 85V81a60s41s 1235177561466

Samozrejme, že len keď sa mi to hodí.;-D

0/0
3.10.2017 16:14

D61i28t84a 54S25m11í72t97a49l65o58v18á 7941389555499

Jak se dá nepodílet na výchově při střídavce? když už si žena pořídí dítě se seveřanem a rozvedou se, tak ji mají v drtivé většině případů... Otec z článku si prostě jen prodloužil "prázdniny s dcerou" na úkor času, kdy měla být pro změu u matky.

0/−1
3.10.2017 15:24
Foto

T23o60m80á45š 32J79a26d74l45o62v63s24k72ý 5277663425118

Nejsem si úplně jistý, jestli oba sledujeme stejné řazení příspěvků, reagujete na mou odpověď paní Vassové?

0/0
3.10.2017 15:26

D91i75t39a 66S27m19í80t20a49l32o96v57á 7651819575369

Ano. Reaguju na to "kdyby měl normálně možnost se podíle"t. Tihle rodiče totiž měli střídavou péči, ale otec porušil pravidla. Takže až do té doby se přece na výchově normálně podílel.

+2/0
3.10.2017 15:32
Foto

T21o27m61á36š 21J24a80d11l19o19v62s47k57ý 5347313985258

Kteří rodiče? Vassovi?

0/−1
3.10.2017 15:41

D16i12t61a 26S82m95í51t98a34l82o57v29á 7271789795159

Ve svém příspěvku píšete o rodiči, který odvezl dítě do švédska. To asi Vassovi nebudou... tam je asi jen matka a trvale odstavený otec.

0/0
3.10.2017 15:45
Foto

T87o61m10á14š 16J88a77d94l37o56v18s56k43ý 5617243105968

Rodič, který odvezl své dítě do Švédska, o němž je dnešní článek, je pan Burgos. O tom, jak tzv. vychovával svou dceru a bojoval s českou injusticí, se píše třeba zde:

https://hradec.idnes.cz/cizinci-u-soudu-bojuji-za-stridavou-peci-ffm-/hradec-zpravy.aspx?c=A140701_131827_hradec-zpravy_kvi

http://www.k213.cz/JOOMLA/2591-vice-nez-vezeni-depta-ho-osud-ditete#comment-3639

+2/0
3.10.2017 15:49

D41i59t78a 95S20m37í30t20a36l85o40v33á 7801919395819

Hmm... smutné Pyrrhovo vítězství v článku dnešním. neříkám, že si jaklous takous pomstu za klacky pod nohy matka nezasloužila... ale tatínek nepomohl ve výsledku ani sobě, ani dceři. Místo aby užíval toho, byť třeba mála, co dosáhl, nestal se o nic lepším, než byla jeho bývalka.

+1/−2
3.10.2017 15:54

P41a69v72e30l 94D19o26l34n66í87č36e86k 3938653714671

Zrovna stránky páně Fialy nepovažuju za věrohodný zdroj informací.

+2/0
3.10.2017 16:04
Foto

T56o31m84á29š 10J19a76d33l79o93v78s12k47ý 5707553635778

První článek je z iDnes, na kterém zrovna diskutujete.

+1/0
3.10.2017 16:12
Foto

T74o11m91á51š 78J12a31d42l54o39v32s11k43ý 5267693245718

Tento případ je ukázkou otřesného fungování české opatrovnické justice (možná přesněji řečeno injustice). Otec se dlouho nemohl podílet na výchově svého dítěte, což bylo pro matku samozřejmě beztrestné. Když neměl jinou možnost, jak odcizování své dcery zabránit, odjel s ní do Švédska, zřejmě v naivní víře, že Švédsko pochopí příšerné poměry v ČR a nevydá ho. Bohužel, vydalo. Tomuto otci přeju mnoho trpělivosti a věřím, že se se svou dcerou brzy shledá a až bude starší, bude na svého tátu pyšná.

+8/−7
3.10.2017 14:35

P76e59t16r 20F80i32a91l48a 9503106403243

Kde jste sebral ty vaše informace o odcizování, pane Jadlovský?

V médiích jsem naopak slyšel, že otec se s dítětem pravidelně stýkal.

+2/0
3.10.2017 14:56
Foto

T86o94m41á71š 18J29a64d79l26o76v29s63k86ý 5557793545318

Otec s dítětem se nestýká, otec dítě vychovává, a to i tehdy, když si to nepřeje matka. Podrobněji například zde: https://hradec.idnes.cz/cizinci-u-soudu-bojuji-za-stridavou-peci-ffm-/hradec-zpravy.aspx?c=A140701_131827_hradec-zpravy_kvi

+1/−4
3.10.2017 15:04

P46e77t18r 87F74i93a95l56a 9673926783983

Odpusťte si své slovíčkaření, někdo se psalo, že měli střídavou péči, jinde že rozšířenou péči, a protože to přesně nevím, zvolil jsem slovo - stýkal.

Ptal jsem se na tento konkrétní případ, je od vás naprosto trapné dávat odkaz o jiných lidech. To je stejné, jako když žena ohlásí znásilnění, a nějaký diskutér bude tvdrdit, že o znásilnění nešlo - a jako důkaz dá informaci o jiném, neprokázaném obvinění.

Odpovězte mi prosím konkrétně!

+2/0
3.10.2017 15:15
Foto

T12o37m12á90š 27J67a43d89l39o34v95s15k43ý 5557983395528

O trapnosti bychom si mohli povídat déle, pane Fialo. Když něco chci komentovat, tak buď o tom něco vím, nebo si aspoň přečtu. V dnešním článku se mluví o panu Burgosovi, o němž mluví článek, na něž odkazuji. To, co popisuji na začátku vlákna, je tam popsáno podrobněji, dále můžete hledat informace na stránkách otcovských organizací - K 213, Unie Otců, Střídavka, Spravednost dětem.

0/0
3.10.2017 15:21

P32e35t51r 47F26i14a32l31a 9353226103443

V článku se píše o Španělovi a Bolívijci, a opravdu mne nenapadlo, že to musím přečíst celé, abych z toho odhadoval, že Bolívijec může být současně tím švédským otcem, o kterém se zde píše, že ho dopadli v rodném Švédsku.

Článek je z roku 2014, takže i kdyby to byl stejný muž, není pravda, že otec dceru stále nevídal, a proto ji unesl!

+1/0
3.10.2017 15:46
Foto

T24o50m35á84š 79J23a48d27l71o68v87s45k63ý 5917213805138

Chcete-li něco komentovat, musíte si o věci nejprve načíst a vřele doporučuji nejen v tomto případě číst zdroje informací až do konce. Stejný muž to je a jak už jsem Vám jednou řekl, ne každý otec se smiřuje s tím, že své dítě vídá. Vám by to možná stačilo, ale otcové, kteří mají své děti skutečně rádi, je vychovávají, což se nedělá jednou týdně na návštěvě.

0/−2
3.10.2017 16:02

P54e28t93r 65F13i44a67l36a 9613846333783

Opakuji - nevidím důvod, proč bych měl důkladně zkoumat váš odkaz a přemýšlet, zda se jedná o stejného člověka, když navíc tento článek píše: Dopadla ho až policie v - rodném - Švédsku.:-)

Chcete-li něco komentovat, musíte si o věci nejprve načíst.... tak to platí především pro vás, protože v televizi ve zprávách, v tomto článku i v předchozím, na který je zde odkaz od diskutérů bylo, že rodiče měli dítě ve střídavé péči anebo že se otec s dítětem vídal.

Anebo chcete říct, že otec lhal, když napsal, že si s dcerou užije prázdniny, a byl tak pomstychtivý, že když předtím matka s dítětem odjela do ČR, tak on zase dítě sebral a odvezl do Švédska, a vy to schvalujete?

+1/−1
3.10.2017 16:33
Foto

T69o91m55á43š 55J24a83d70l29o63v41s60k22ý 5807633465168

Ptal jste se mne, odkud jsem vzal informace o odcizování otce a dítěte, tak jsem Vám je poskytl. Pokud se v diskusích ptáte na něco, co Vás nezajímá, nechcete to číst a přemýšlet o tom, je to poněkud svérázný přístup k diskusi, až si kladu otázku smyslu účasti v takové diskusi. V televizi bylo: "střídavka nebo otec dítě vídal"? Opravdu takto formulováno? To je ale sakra rozdíl, mít střídavku nebo dítě vídat. O českých televizích sice nemám valné mínění, ale že by poskytovaly informaci, že něco bylo buď tak nebo onak a milý diváku, vyber si sám, jak to bylo, to se mi nezdá. Odkaz na reportáž náhodou nemáte? Panu Burgosovi do hlavy nevidím, co si myslel, ale jeho odjezd s dcerou do Švédska rozhodně schvaluji - byl s ní mnohem déle, než mu česká justice umožnila a věřím, že si bude pěkné zážitky s tátou pamatovat.

+1/0
3.10.2017 16:48

P83e34t91r 50F27i80a92l16a 9773206153673

Už jsem to psal, v televizi a v novinách byly informace, že měli střídavou péči, a jindy zase bylo, že rozšířenou péči. Možná že nejdříve byla rozšířená péče a později střídavá.

V rozšířené péči bývají děti každý druhý víkend u matky a každý druhý víkend u otce... a k tomu u otce ještě v jednom týdnu nejméně dva pracovní dny a ve druhém týdnu jeden pracovní den. A tomu říkáte - odcizení? To se možná děje u chlapů, kteří své dítě strčí nové partnerce anebo matce, a pak vykládají, že ani nepostřehli, jak vyrostlo, ale to asi nebude případ tohoto chlapa.

Můžete odpovědět, zda svým příspěvkem chcete říct, že otec lhal, když napsal, že si s dcerou užije prázdniny, a byl tak pomstychtivý, že když předtím matka s dítětem odjela do ČR, tak on zase dítě sebral a odvezl do Švédska, a vy to schvalujete?

0/0
3.10.2017 19:20
Foto

T58o28m38á25š 47J11a75d42l12o17v76s37k20ý 5827903865438

Měl byste odkaz na ty noviny a reportáže? Já nerad odpovídám na informace typu jedna paní povídala.

Odcizení říkám tomu, když dítě jednoho rodiče vídá málo nebo vůbec, nemůže s ním plnohodnotně trávit čas, například s ním jet do své země, učit dítě svůj jazyk, apod.

Panu Burgosovi do hlavy nevidím, nevím, co si myslel, ani nevím přesně, co komu říkal při odjezdu nebo při převzetí dcery, podstatné pro mne je, že se mu dítě v ČR odcizovalo a že mu matka prorokovala, jak dítě neuvidí. Za těchto okolností jeho odjezd s dcerou do Švédska rozhodně schvaluji - byl s ní mnohem déle, než mu česká justice umožnila, poznali se navzájem, dcera uviděla Švédsko a věřím, že si bude pěkné zážitky s tátou pamatovat.

0/0
3.10.2017 20:18

P53e32t80r 30F30i76a60l40a 9383516213613

Nemám odkaz, nezapisuji si, co kdy říkali v televizi a neschovávám si staré články, a jak vidím, u vás by to stejně nebylo nic platné. Musel jste přece číst příspěvky u předchozího článku, kde jste sám také psal, a přesto odjezd otce s dítětem do Švédska schvalujete. Cituji z příspěvků:

V článku Pohřešovaná dívka ze Semil je zpět u matky, švédský otec byl zadržen:

- příspěvek 27.1. v 15.23 (V původním článku psali ze ji měli ve střídave péči...),

- příspěvek 28.1.2017 v 9.14 (... mu v kontaktu s dítětem nebránila, sama jsem je viděla spolu o víkendech...),

V tomto článku: - příspěvek 3.10. ve 14.30 (....Tady měli s tatínkem střídavku.)

U tak malé holčičky pochybuji, že by měla na Švédsko jen pěkné zážitky, jistě se jí hodně stýskalo po mamince. Kdyby šlo o holčičku mladšího školního věku, měla by asi zážitky pěkné, v těch létech se upínají na otce, ale tohle nebyla ani předškolačka.

Samozřejmě že děti jsou různé, ale u většiny dětí je to tak, jak píšu, příroda má určité zákonitosti.

Nevím, zda máte dcery, abyste to pochopil a neprosazoval nadřazenost ve stylu - oko za oko, zub za zub, jen aby se hodný mužský pomstil zlé ženské, a na tom, co to udělá s dítětem, asi nezáleží.:-/

0/0
3.10.2017 21:48
Foto

T37o76m13á77š 13J70a44d13l45o74v78s86k14ý 5137753565648

Počkejte, já pochopil, že když o tom psali v novinách, že se vyjádřil ve článku postižený otec nebo někdo z jeho rodiny, advokát apod. Snad nebudeme brát vážně nějaké výkřiky z diskuse, které něco tvrdí bez vazby na otce. Ta druhá citace je navíc pravděpodobně matčina kamarádka, což má nulovou vypovídací hodnotu - jednou o víkendu viděla otce s dcerou a z toho udělala závěr, že mu nikdy nebránila v kontaktu? Víte, co je takových matek, které jednou dítě předají a třikrát ne? Třetí citace je paní, která tu vypráví o svém životě a dost možná o této kauze nic ani neví.

Dítě má hezké zážitky s milujícím rodičem kdykoliv, kdekoliv a nehledě na věk, i když samozřejmě v tom nejútlejším si to nepamatuje. Matka jí chyběla asi stejně jako otec před tím. Já sám mám jen syna, ale zrovna u předškoláků mi připadá celkem jedno, jakého pohlaví je dítě. Vazba na otce u kluků posiluje až později, do té doby je to univerzální. Že pro dítě takové přejezdy nejsou dobré, v tom se shodneme, ale co má diskriminovaný muž v naší banánové republice dělat, když soudy jsou nezávislé na čemkoliv, na zákonech i morálce? Vždyť ve článku, co jsem Vám poslal, jste četl, kam až ho dohnala naše nezávislá justice, že stál před soudem s transparentem.

0/0
3.10.2017 22:15

P40e44t89r 15F71i34a87l34a 9463376513773

Aha, takže věříte pouze článkům a zprávám v televizi, pokud je tam to, co říká muž.

Nezkoušejte opět své slovíčkaření, výraz o víkendech - neznamená jednou o víkendu.

Pomlouvat ČR a vykládat o banánové republice, abyste dokázal svou pravdu, je skutečně trapné. Tady to funguje tak, že když otec požádá soud o předběžné opatření, aby mohl dítě vídat, je mu okamžitě vyhověno a na základě toho opatření nebo pak i soudního rozhodnutí, může každý otec kdykoliv požádat o asistenci policii, pokud by mu matka odmítla dítě předat. Ať jde o jakýkoliv typ péče. Dokonce i tehdy, když je dítě nemocné a bere antibiotika.

(Vím to od kolegy, kterému bývalá manželka volala, že dítě je nemocné a že ho může přijít navštívit, ale na výlet s ním jet nemůže. Jenže kolegova matka s jeho novou přítelkyní ho přesvědčily, že je to prý výmysl a tak rovnou zavolal policii na dobu, kdy měl přijít pro dítě.... a na místě se přesvědčil, že bývalá manželka mu žádnou schválnost neudělala, a dítě má skutečně vysoké teploty. Snad mu to pomohlo, aby pochopil, že jeho matka a přítelkyně jsou panovačné a žárlivé ženy, a nemůže je vždy ve všem poslechnout.)

V případě z článku se oba rodiče provinili, ale oplácet to a odůvodňovat tím, že se prý dítě odcizilo, ačkoliv už asi dva roky u otce běžně pobývalo, a ještě vysvětlovat, jak si to dítě užilo, je pořádně přes čáru. Ve většině případů by se dvouleté holčičce (i dvouletému chlapečkovi) stýskalo po otci mnohem méně, než pětileté holčičce po matce. Jak psal před časem v diskuzi jeden lékař, že mnoho lidí nemá šajn o přírodních zákonech a medicíně.

0/0
4.10.2017 0:10
Foto

T84o18m59á64š 79J74a40d72l58o16v21s55k83ý 5977773525928

Slovíčkaříte Vy. Já nevěřím pouze tomu, co řekne muž, ale tomu, co řekne někdo z otcova okolí, kdo je na jeho straně, klidně jeho matka, sestra nebo advokátka, když chcete ženu. Tady někdo něco plácne v diskusi a Vy to berete jako fakt. O ČR jako banánové republice vím své, v roce 2012 jsem měl PO, že jsem svého syna (už dávno nekojeného) viděl jednou měsíčně - oba rodiče jsme žili v Praze, čili jsem ho mohl mít téměř denně, ale soudružky nezávislé soudkyně si myslí, že jednou měsíčně to stačí. Asistence policie možná někde funguje, někde ne. Mně policie při bránění ve styku řekla, ať se obrátím na soud. Soud udělal ústně na jednání tytyty a tím věc skončila. Vaše představa, že otec je méně důležitý než matka a dětem se po něm stýská méně, je smutná, tím spíše od muže.

0/0
4.10.2017 9:13







Najdete na iDNES.cz