Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V70o78k43o69u80n 46V77l94a58d17i34m41i39r 8142468879478

Ona ta predvalecna auta mela az na vyjimky drevenou kostru potazenou plechem, a to drevo dost casto hnilo.

Co se tyce garaze a parkovani, tak treba v Tokyu vam zadny obchodnik nesmi prodat Auto, pokud nepredlozite potvrzemi od nejakeho mestskeho uradu, ze ho mate kde parkovat.

A konecne byvala spolupracovnice bydlici na solidarite platila za 4 pokojovy byt necele dve stovky. Pak tam nekde v okoli postavili patrove garaze a za misto k stani tam platila podstatne vic nez za byt.

+13/0
doporučit
30.12.2017 11:50

P79a53v92e40l 61Š16e55d21l53b27a36u89e54r 7378751852505

To je hezký článek. Uplně na mě dýchla vůně starého, dřevěného, dědova "sekretáře," když ho někdy otevřel, byly tam starodávné věci a fotky... Jezdil po válce ve starém Opelu bez topení. Aby mu v zimě nezamrzalo okno, natíral si ho zevnitř solným roztokem a pneumatiky sjížděl až do plátna, startování byla loterie... Pěkná vzpomínka na jeho vyprávění. Děkuji.

+5/0
doporučit
30.12.2017 13:18

T54o95m50á88š 55K82u18c81h62a15ř 3327271738801

Zajímavé, že tehdy lidé chápali, že koupí auta náklady nekončí. Dnes nemá velká část majielů aut problém zaplatit stovky tisíc za auto a pak se dožadují toho, že na parkování na obecním přece "mají nárok" a ideálně "zadarmo".

Ne, bydlení, tedy základní životní potřebu, vám zadarmo stát nedá, tím spíše není důvod, aby vám zadarmo poskytoval parkovací místo. To má, stejně jako bydlení, svoji nemalou hodnotu, zvlášť, když poptávka převyšuje nabídku.

+15/−15
doporučit
30.12.2017 11:32







Najdete na iDNES.cz